SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Net of jij vies bent van wat spam-postsquote:Op woensdag 17 april 2024 11:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom post ik hier ook niet veel meer.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb dat eerder aangekaart. Daar wordt niet op gereageerd of je wordt uitgelachen. Vroeger was het topic veel interessanter, nu zitten er alleen maar zeikers, klagers, alsof hun leven er van af hangt. Erg vind ik dat er ook een mod vol aan mee doet. Het is een klaagtopic geworden. Totaal niet interessant meer.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Veel acts hier. Dit in tegenstelling tot vroeger.
Vroeger was het veel meer onderzoeksgericht hier.
Niet hier in WKN.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of jij vies bent van wat spam-posts
Niet gek met al die coke daar 😱quote:
Mei/Juni 2023 vergeten?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
En ons weer is al ruim een jaar saai. Gewoon een eindeloze stroom depressies.
En het gejank over hoe grijs het weer is, is zo ongeveer vertienvoudigd.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel mooi hoe sommigen hier zo'n roze bril op hebben van het vroegah.
Het enige verschil tussen nu en 10 jaar geleden is de hoeveelheid gejank over hoe alles vroeger beter was.
En ons weer is al ruim een jaar saai. Gewoon een eindeloze stroom depressies.
Oeps. Foutje bedankt..quote:Op woensdag 17 april 2024 12:21 schreef PSVCL het volgende:
Noodweer Dubai mogelijk gevolg kunstmatig opgewekte regen
Het noodweer in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE), waarbij tot nu toe één dode is gevallen, is mogelijk het gevolg van kunstmatig opgewekte regen. Het Nationaal Centrum van Meteorologie (NCM), de meteorologische dienst van het land, heeft bevestigd dat maandag en dinsdag vliegtuigen zijn opgestegen om het weer te beïnvloeden.
https://www.telegraaf.nl/(...)drijven-door-straten
al 6 mnd geen zon op 6 dagen naquote:Op woensdag 17 april 2024 12:30 schreef aloa het volgende:
[..]
En het gejank over hoe grijs het weer is, is zo ongeveer vertienvoudigd.
"Het is grijs"
"Het regent al drie maanden "
Hmm, valt dit onder 'geslaagd experiment'?quote:Op woensdag 17 april 2024 12:21 schreef PSVCL het volgende:
Noodweer Dubai mogelijk gevolg kunstmatig opgewekte regen
Het noodweer in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE), waarbij tot nu toe één dode is gevallen, is mogelijk het gevolg van kunstmatig opgewekte regen. Het Nationaal Centrum van Meteorologie (NCM), de meteorologische dienst van het land, heeft bevestigd dat maandag en dinsdag vliegtuigen zijn opgestegen om het weer te beïnvloeden.
https://www.telegraaf.nl/(...)drijven-door-straten
Dat kan nog weleens een dingetje worden idd.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Gezien het gemiddelde wagenpark daar in Dubai, zullen de verzekeringsmaatschappijen daar not amused zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |