Ik kijk in de spiegel naar mijn human design.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:26 schreef TaMieke het volgende:
Als we t over horoscopen gaan hebben… ooit iemand naar zn human design dinges gekeken?
Geen idee wat dat is, dus nee.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:26 schreef TaMieke het volgende:
Als we t over horoscopen gaan hebben… ooit iemand naar zn human design dinges gekeken?
En? Bevalt het?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk in de spiegel naar mijn human design.
Steeds beterquote:
Die is nog niet jarigquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat @:AirwiN jarig was.
Nee, mijn verjaardag ben je ook dit jaar weer vergeten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat @:AirwiN jarig was.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, mijn verjaardag ben je ook dit jaar weer vergeten.
Heb gewoon gewandeld in de regenquote:
Ik heb juist wel macaroni maar geen spaghetti en ik wilde spaghetti eten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wilde macaroni eten maar geen macaroni
Het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Neem ff macaroni mee voor MK en spaghetti voor mij.quote:
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem ff macaroni mee voor MK en spaghetti voor mij.
Ik heb snacksquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ik
Dan moet ik het maar met macaroni doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ik
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Samen eten, opgelost.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb juist wel macaroni maar geen spaghetti en ik wilde spaghetti eten.
Knuffeltjequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik koop macaroni omdat ik spagetti gewoon niet kan eten zonder dat ik onder de vlekken zit of dat ik er uitzie als een holbewoner
Ja jij wilde de macaroni niet komen brengen…quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:48 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben de 0,25l flesjes Hertog Jan uit het assortiment gehaald
En nog veel ergens: ik vind nergens meer flesjes Kwaremontquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:48 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben de 0,25l flesjes Hertog Jan uit het assortiment gehaald
Gewoon in kleine stukjes snijdenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik koop macaroni omdat ik spagetti gewoon niet kan eten zonder dat ik onder de vlekken zit of dat ik er uitzie als een holbewoner
Ja dat dus. Maar ik had het nog en het moet op.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:23 schreef Tegan het volgende:
Mijn lievelingspasta is penne.
Macaroni vind ik het mondgevoel van tegenvallen. Eet dat ook vrijwel nooit.
Dat eet ik niet.quote:
Maakt me niet zo gek veel uit. Tagliatelle, Spaghetti, Penne ofzoquote:
Ohja, na penne wint tagliatellequote:Op vrijdag 19 april 2024 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maakt me niet zo gek veel uit. Tagliatelle, Spaghetti, Penne ofzo
Vroeger lustte ik macaroni wel. Maar ook niet van hartequote:Op vrijdag 19 april 2024 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een minst erge pasta, ookal eet je het niet (meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |