Momenteel is het eerder crash and burnquote:Op donderdag 18 april 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jaar heel erg gelukkig en succesvol gaat zijneven positief landen jij
quote:Op donderdag 18 april 2024 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mij mag je nu begraven
moeder ziek
gedonder met siblings
te volle dag
teveel zorgen
Ik weet even niet hoe het bol te werkenmoet echt even voor iedereen mijn rug recht houden, maar alles eromheen buigt
Dank!quote:Op donderdag 18 april 2024 17:38 schreef Tegan het volgende:
Gefeliciteerd en sterkte!
(zelf markeren wat van toepassing is)
quote:Op donderdag 18 april 2024 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mij mag je nu begraven
moeder ziek
gedonder met siblings
te volle dag
teveel zorgen
Ik weet even niet hoe het bol te werkenmoet echt even voor iedereen mijn rug recht houden, maar alles eromheen buigt
Opwindend als jij een woord als 'huidhonger' gebruikt.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat moeten wij even doen
Krijg "huidhonger" van dat gifje
Hahahaha excuusquote:Op donderdag 18 april 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opwindend als jij een woord als 'huidhonger' gebruikt.
Vrouwen die zich excuseren. Ook al zoiets.quote:
Oh keek in mijn agenda. 3 februari is de laatste keer dat ik iemand een knuffel heb gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die zich excuseren. Ook al zoiets.
Arme jij. Volgende keer dat ik in Groningen ben, kom ik er eentje afleveren.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh keek in mijn agenda. 3 februari is de laatste keer dat ik iemand een knuffel heb gegeven.
Dus ik mag dat woord wel gebruiken
Dank!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij. Volgende keer dat ik in Groningen ben, kom ik er eentje afleveren.
Je kunt wel op niet storen zetten en alleen favorieten door laten komen hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank!
Het nadeel van een erg ziek familielid is dat je de telefoon niet uit kan zetten, terwijl die telefoon heel veel stress veroorzaakt met elk bliepje.
Oké... nu ga ik borduren en moet ik even proberen te ontspannen en niet te piekeren
Oh echt! Ik ga eens kijken. Ik heb heel lieve en sociale kring. Alleen ik schrik met elk bliepje en wil even stomme youtube-filmpjes kijken en borduren en rust.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt wel op niet storen zetten en alleen favorieten door laten komen hoor.
Jij wordt geil van alles wat een vrouw maar doet.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die zich excuseren. Ook al zoiets.
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wordt geil van alles wat een vrouw maar doet.
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wordt geil van alles wat een vrouw maar doet.
Oh jaaaa....?quote:
Jij zegt het, ik dacht het. Sneuneuzen. Ik pretendeer tenminste niet beter te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh jaaaa....?
Zeggen er een paar wat![]()
![]()
![]()
Grappig, dat zie ik je anders toch vaak zat doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het. Sneuneuzen. Ik pretendeer tenminste niet beter te zijn.
Hou ook van jou Sallyquote:Op donderdag 18 april 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh jaaaa....?
Zeggen er een paar wat![]()
![]()
![]()
Aaaaahhhwww.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |