quote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
Hoor ik ineens allemaal gebonk en gedoe in het huis naast mij, zijn ze in opdracht van de gemeente het huis aan het leeghalen. Blijkbaar is de hulp weigerende kluizenaar buurman paar weken terug overleden. Gelukkig niet in huis anders was het over een paar maanden gaan stinken denk ik.
Holy shit.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
Hoor ik ineens allemaal gebonk en gedoe in het huis naast mij, zijn ze in opdracht van de gemeente het huis aan het leeghalen. Blijkbaar is de hulp weigerende kluizenaar buurman paar weken terug overleden. Gelukkig niet in huis anders was het over een paar maanden gaan stinken denk ik.
Waarom is dat holy shit?quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg binnenkort ambulante begeleiding in huishouden en boodschappen doen, omdat ik faal (het is niet compleet smerig en rommelig, maar wel meer dan ik wilheb het overzicht niet)
Verkeerde post gequotequote:
Tijd voor een andere brilquote:
Grazie millequote:
Hier ben ik dan weer jaloers op. Dit wiel heb ik nog niet uitgevonden.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan echt om me heen kijke. En denken, wat een teringzooi, om vervolgens de playstation aan te zetten ipv de stofzuiger
Gefeliciteerd Barb.quote:
Thnxquote:Op donderdag 18 april 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bijna/alsnog gefeliciteerd Sally.
Bijna een hele kudde hier.quote:
Beter!quote:Op donderdag 18 april 2024 14:13 schreef Barbusse het volgende:
Thanks, en ook nog/alvast gefeliciteerd, Sally!
Ik zit nu op een terrasje aan zee met een biertje
Ik hoop dat je jaar heel erg gelukkig en succesvol gaat zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Dat dit jaar beter mag worden dan de vorige. Moet niet zo moeilijk zijn. De lat ligt laag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |