https://nos.nl/artikel/25(...)OcPzZyw-tg-qDop2mMqMquote:Amalia woonde en studeerde door dreiging ruim een jaar in Madrid
Kroonprinses Amalia heeft ruim een jaar in Madrid gewoond en gestudeerd vanwege haar veiligheidssituatie. Dat melden bronnen aan de NOS. Inmiddels woont ze in Amsterdam.
In oktober 2022 werd duidelijk dat Amalia te maken had met zware bedreigingen. Daardoor moest ze noodgedwongen thuis wonen en kon ze niet over straat. Naar nu blijkt heeft ze ongeveer een jaar in Madrid gewoond en gestudeerd. Amalia gaf in eerdere gesprekken ook aan dat ze het door de situatie erg moeilijk had en het normale leven miste. In de Spaanse hoofdstad had ze meer bewegingsvrijheid.
Volgens bronnen is de dreiging niet verdwenen, maar kan ze door maatregelen wel weer in Nederland wonen en studeren. Wat die maatregelen zijn, is niet bekend.
'Situatie hakte er hard in'
Koning Willem-Alexander vertelde in de podcast Door de ogen van de koning onder meer dat de situatie er "heel hard had ingehakt" bij zijn dochter en zijn gezin. "De onzekerheid, de onvrijheid, dat is niet zoals je je kinderen wil opvoeden en wat je je kinderen wil meegeven", zei hij. Ook zei hij dat hij trots was op haar, om hoe ze het allemaal volhield.
Morgen begint het staatsbezoek van de Spaanse koning en koningin. Amalia is voor het eerst zelf ook aanwezig bij een staatsbezoek aan Nederland. Niet geheel toevallig die van Spanje. Amalia zal zelf op Koningsdag voor het eerst te spreken zijn.
underkofferquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:54 schreef kwiwi het volgende:
En ze is een jaar lang nooit herkend in Madrid?
Is Marbella ook niet zo'n beetje het epicentrum van de Europese drugsorganisaties?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:44 schreef Nober het volgende:
Terwijl menig mocro mafiaan ook in Spanje woont.
Bijzonder.
BLACKEDquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:02 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik heb gehoord dat ze daar seks had met Camavinga
Trekt elkaar aan.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:51 schreef Gibson88 het volgende:
Zo'n meid bedreigenWat een intense dikke droef mongool moet je dan zijn.
Bedreigd worden? Ja natuurlijk. Ik heb niets met het koningshuis, maar dat zij voor haar leven moet vrezen en zeker op zo’n jonge leeftijd al… bizar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)OcPzZyw-tg-qDop2mMqM
Vind jij dit zielig?
Ik vind dit een belediging voor de oprechte mensen die depressief zijn. Die zijn down omdat hen in Groningen, Limburg en andere voedselbanken onrecht is aangedaan. Dan wil ik ook nog wijzen op de bezuinigen in de GGZ. Waar normale mongolen worden geconfronteerd met alcoholisten, reclasserings recividisten en andere meiden met gebroken nagels. Alsof die op staatskosten hun nagels mogen lakken in een buitenland buiten de Nederlandse grenzen. Het ontgroenen werd haar onthouden. Onthoud één ding, zonder Oranje en de nationale fascisten zou Nederland er veel beter uit zien. Wat een geblondeerde Limburger ook mag verkondigen. Trap er niet in. Nederland is opgebouwd mede door de Marokkanen en de Chinese friettenten. Blijf lekker bier zuipen op kosten van een belasting ontduikende Heineken. Verder laat ik de woordgrap 'dikke' bij een mongool aan me voorbij gaan. Dan zou ik het dunnetjes over doen met Amalia als slachtoffer. Terwijl die het al zo moeilijk heeft op haar vakantie adres in Spanje. Iemand nog een leeuw of olifant doodgeschoten recent ? Anders wil ik wel ouwe koeien uit de sloot halen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:51 schreef Gibson88 het volgende:
Zo'n meid bedreigenWat een intense dikke droef mongool moet je dan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |