Neequote:Op dinsdag 16 april 2024 15:57 schreef YoopY het volgende:
Staat er een filter op de map zodat je alleen die mails ziet?
Helpdesk gebeld?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:55 schreef Vanky het volgende:
In Outlook werk ik met mapjes want ik vind dat handig. Wanneer een collega een mail stuurt, dan komt die automatisch in de juiste map.
Maar nu is onlangs een collega van functie veranderd. Tot voor kort deed hij planning. Nu is hij verantwoordelijke van een afdeling. Ik heb dus via 'Regels' -> Alle mails afkomstig van ... verplaatsen naar de map 'Verantwoordelijke'.
Ineens begon hij al die mail te verplaatsen = prima dacht ik.
Maar nu ik in die map ga kijken, stel ik vast dat alle andere mails verdwenen zijn.
Dus verantwoordelijke drukkerij, verantwoordelijke magazijn... Daar zitten geen mails meer in. Hoe krijg ik die terug?
Je hebt dus een Outlook regel gemaakt die alle email overal van een bepaald email adres verplaatst naar de map Verantwoordelijke.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:55 schreef Vanky het volgende:
Maar nu is onlangs een collega van functie veranderd. Tot voor kort deed hij planning. Nu is hij verantwoordelijke van een afdeling. Ik heb dus via 'Regels' -> Alle mails afkomstig van ... verplaatsen naar de map 'Verantwoordelijke'.
Ineens begon hij al die mail te verplaatsen = prima dacht ik.
Dus in die map genaamd Verantwoordelijke staat helemaal niets op dit moment? Of bedoel je andere mappen?quote:Maar nu ik in die map ga kijken, stel ik vast dat alle andere mails verdwenen zijn.
Regel uitschakelen en terugslepen.quote:Dus verantwoordelijke drukkerij, verantwoordelijke magazijn... Daar zitten geen mails meer in. Hoe krijg ik die terug?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |