abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213227890
In Outlook werk ik met mapjes want ik vind dat handig. Wanneer een collega een mail stuurt, dan komt die automatisch in de juiste map.

Maar nu is onlangs een collega van functie veranderd. Tot voor kort deed hij planning. Nu is hij verantwoordelijke van een afdeling. Ik heb dus via 'Regels' -> Alle mails afkomstig van ... verplaatsen naar de map 'Verantwoordelijke'.

Ineens begon hij al die mail te verplaatsen = prima dacht ik.

Maar nu ik in die map ga kijken, stel ik vast dat alle andere mails verdwenen zijn.
Dus verantwoordelijke drukkerij, verantwoordelijke magazijn... Daar zitten geen mails meer in. Hoe krijg ik die terug?
pi_213228476
Staat er een filter op de map zodat je alleen die mails ziet?
pi_213268353
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 15:57 schreef YoopY het volgende:
Staat er een filter op de map zodat je alleen die mails ziet?
Nee
pi_213297601
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:55 schreef Vanky het volgende:
In Outlook werk ik met mapjes want ik vind dat handig. Wanneer een collega een mail stuurt, dan komt die automatisch in de juiste map.

Maar nu is onlangs een collega van functie veranderd. Tot voor kort deed hij planning. Nu is hij verantwoordelijke van een afdeling. Ik heb dus via 'Regels' -> Alle mails afkomstig van ... verplaatsen naar de map 'Verantwoordelijke'.

Maar nu ik in die map ga kijken, stel ik vast dat alle andere mails verdwenen zijn.
Dus verantwoordelijke drukkerij, verantwoordelijke magazijn... Daar zitten geen mails meer in. Hoe krijg ik die terug?
Helpdesk gebeld?
Corporate translator
pi_213311639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 14:55 schreef Vanky het volgende:

Je hebt dus een Outlook regel gemaakt die alle email overal van een bepaald email adres verplaatst naar de map Verantwoordelijke.

quote:
Dus in die map genaamd Verantwoordelijke staat helemaal niets op dit moment? Of bedoel je andere mappen?

quote:
Regel uitschakelen en terugslepen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_213312825
Geen idee of Outlook nog steeds .PST .OST bestanden gebruikt als gegevensbestand. Voor zover ik kan zien wel, maar gebruik het zelf niet meer. Vroeger raakte zo'n bestand wel eens corrupt en kon de cliënt het niet meer volledig lezen/weergeven. De oude pst bestanden blijven wel bestaan. De cliënt laat mappen zien en daar kun je extra mappen maken, maar op de schijf staat dit in gegevensbestanden niet echt mappen.

Er bestaan tools om deze bestanden alsnog weer leesbaar te maken.

https://support.microsoft(...)12-86c4-60458afc5253
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')