Omdat je een grote bek hebt over andermans eigendom en wat diegene er mee zou moeten doen. Dus als mensen dan hetzelfde over jou met jouw eigendom willen doen ben jij wel de allerlaatste die daar iets mag van vinden.quote:
Moe-landers werden ook als probleem gezien. Als je daar na een scheiding ging wonen kon je een dwangsom tegemoet zien.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:22 schreef Harvest89 het volgende:
Die campings worden al jaren volgepropt met allerlei Oost Europees volk.
Nu komen Oekraìnse vluchtelingen er in, en is er opeens een probleem en spreekt ook Wilders schande. Laat me niet lachen.
Dat zijn dan ook arbeidsmigranten en geen vluchtelingenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moe-landers werden ook als probleem gezien. Als je daar na een scheiding ging wonen kon je een dwangsom tegemoet zien.
Het is bizar hoe de regels aangepast worden voor vluchtelingen en de eigen bevolking keer op keer aan het kortste eind trekt.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoeveel vang jij er al op in jouw eigendommen?
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik een chalet zou hebben, dan zou ik die met alle liefde beschikbaar stellen.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je een grote bek hebt over andermans eigendom en wat diegene er mee zou moeten doen. Dus als mensen dan hetzelfde over jou met jouw eigendom willen doen ben jij wel de allerlaatste die daar iets mag van vinden.
Dus hup, stel je huis maar beschikbaar, laat eens zien hoe het moet.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik een chalet zou hebben, dan zou ik die met alle liefde beschikbaar stellen.
Wat is je punt? Want ik mag hopen dat je ook wel begrijpt dat dit geen nieuws is voor mij.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook arbeidsmigranten en geen vluchtelingen
Tsja, zoiets werkt in een discussie ook in de andere richting.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je een grote bek hebt over andermans eigendom en wat diegene er mee zou moeten doen. Dus als mensen dan hetzelfde over jou met jouw eigendom willen doen ben jij wel de allerlaatste die daar iets mag van vinden.
Dus hup, stel je huis maar beschikbaar, laat eens zien hoe het moet.
Jij verwijt hem nu geen eigenrichting toe te passen (=illegaal)? Wat?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, zoiets werkt in een discussie ook in de andere richting.
Dan moet jij vluchtelingen gaan uitzetten.
![]()
Hoezo 0? Hoe kan ik een chalet beschikbaar stellen als ik die niet heb?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
0 dus.
Grote mond over wat anderen moeten doen en laten, maar zelf geen poot uitsteken.
Dat is dan ook het punt. Laat je ook niet uit over andermans eigendom.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo 0? Hoe kan ik een chalet beschikbaar stellen als ik die niet heb?
En hoezo steek ik geen poot uit? Ik doneer maandelijks aan goede doelen in Oekraïne. Ik heb ook geld gedoneerd aan hulp aan Oekraïners hier in Nederland. En wat doe jij dan?
Je vangt er toch 0 op? Of niet? Of heb je de vraag niet begrepen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo 0? Hoe kan ik een chalet beschikbaar stellen als ik die niet heb?
En hoezo steek ik geen poot uit? Ik doneer maandelijks aan goede doelen in Oekraïne. Ik heb ook geld gedoneerd aan hulp aan Oekraïners hier in Nederland. En wat doe jij dan?
Ik heb geen mogelijkheid om opvang te bieden. Anders had ik dat wel gedaan? Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je vangt er toch 0 op? Of niet? Of heb je de vraag niet begrepen?
Wat ik doe: ik help Oekraïners met meerdere zaken. Steek ik tijd, geld en moeite in.
Dan moet je maar wat beter je best doen, want je hebt vast meer dan 10m2 tot je beschikking. Ikquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb geen mogelijkheid om opvang te bieden. Anders had ik dat wel gedaan? Wat begrijp je daar niet aan?
Dat is makkelijk praten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb geen mogelijkheid om opvang te bieden. Anders had ik dat wel gedaan? Wat begrijp je daar niet aan?
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat beter je best doen, want je hebt vast meer dan 10m2 tot je beschikking. Ik
bespeur onwil bij jou.
Daarnaast als je zelf al geen idee hebt hoe je vluchtelingen wil opvangen geeft het je al helemaal geen recht te bepalen wat andere mensen met hun bezit dan in die situatie moeten doen. Ga gewoon achterin zitten en blaas niet zo hoog van de toren, je hebt 0 zeggenschap in deze.
Sukkelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eigenlijk zeg je nu ook dat die mensen met die chalets niet zeiken moeten omdat de eigenaar ze van zijn grond schop? Met ruime tijd om te vertrekken, dat wel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat beter je best doen, want je hebt vast meer dan 10m2 tot je beschikking. Ik
bespeur onwil bij jou.
Daarnaast als je zelf al geen idee hebt hoe je vluchtelingen wil opvangen geeft het je al helemaal geen recht te bepalen wat andere mensen met hun bezit dan in die situatie moeten doen. Ga gewoon achterin zitten en blaas niet zo hoog van de toren, je hebt 0 zeggenschap in deze.
Wat hij zegt is dat de bakfietsbrigade, zoals gewoonlijk, veel propageert maar liever delegeert.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zeg je nu ook dat die mensen met die chalets niet zeiken moeten omdat de eigenaar ze van zijn grond schop? Met ruime tijd om te vertrekken, dat wel.
Beetje zoals Geert doet oa in zijn twitterbericht uit de OP?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat hij zegt is dat de bakfietsbrigade, zoals gewoonlijk, veel propageert maar liever delegeert.
Wilders neem ik sowieso niet serieus.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Beetje zoals Geert doet oa in zijn twitterbericht uit de OP?
Verder een beetje vergezocht. Als Starhopper zelf een chalet zou hebben zou het enigszins terecht commentaar zijn, nu niet.
Dit is nog maar het begin, van de week al het bericht over dat mensen met sociale huur maar iemand in huis moesten nemen en nu dit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:05 schreef ToT het volgende:
Wait, what? Ze pakken je dus feitelijk echt je eigendom af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |