Hoe zou je Virgil van Dijk indelen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Het is momenteel wel een ultieme kneuzenkermis wat door moet gaan voor het Nederlands elftal ja. Elke generatie had wel wat echte toppers. De laatste echt grote was Arjen Robben. Daarna alleen nog maar patjepeërs die het vooral belangrijk vinden om met hun bling bling, auto's en gucci's te koop te lopen en zichzelf helemaal fantastisch vinden. En de paar spelers die zich nog wel het snot voor de ogen werken (o.a. dumfries, reinders, de vrij) worden volledig ondergesneeuwd door de eerder benoemde randdebielen.
Edit: en ook de, oh zo sympathieke Wout Weghorst is een naar ventje.
Wie doen er aan bling bling ? En heb je daar voorbeelden van ? Qua auto's is het van alle tijden. Verder maakten van Hanegem, Cruijff en Krol+Suurbier ook een plaatje. En de Guci van nu is het Hema-breiboek van destijds.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Het is momenteel wel een ultieme kneuzenkermis wat door moet gaan voor het Nederlands elftal ja. Elke generatie had wel wat echte toppers. De laatste echt grote was Arjen Robben. Daarna alleen nog maar patjepeërs die het vooral belangrijk vinden om met hun bling bling, auto's en gucci's te koop te lopen en zichzelf helemaal fantastisch vinden. En de paar spelers die zich nog wel het snot voor de ogen werken (o.a. dumfries, reinders, de vrij) worden volledig ondergesneeuwd door de eerder benoemde randdebielen.
Edit: en ook de, oh zo sympathieke Wout Weghorst is een naar ventje.
Altijd een simpele regel bij voetbal- of sportliefhebbersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie doen er aan bling bling ? En heb je daar voorbeelden van ? Qua auto's is het van alle tijden. Verder maakten van Hanegem, Cruijff en Krol+Suurbier ook een plaatje. En de Guci van nu is het Hema-breiboek van destijds.
[ afbeelding ]
Verder moet de kromme eens gaan voetballen ipv een permanentje nemen. Neem een voorbeeld aan Socrates, die draagt gewoon een haarband.
[ afbeelding ]
Jij begrijpt. Verder roeptoetert de meute elkaar gewoon na. Was het doelpunt van Xavi niet afgekeurd was het nu de nationale troefelbeer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd een simpele regel bij voetbal- of sportliefhebbers
Presteert een elftal, dan is het eigenlijk altijd een groep sympathieke jongens
Presteren ze niet dan worden de randzaken erbij gesleept om er lekker tegenaan te schoppen.
Ben ik ook niet zo'n fan van. Leuk (voor mij) dat hij bij Groningen speelde, maar zijn spel vind ik niet super, laatste paar wedstrijden toch een paar keer zijn man volledig kwijt. Over van Dijk als persoonlijkheid, ik vind hem niet heel sympathiek overkomen, lijkt me niet iemand om gezellig een biertje mee te kunnen drinken.quote:
Hier kun je een gezellig biertje mee drinken.....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:28 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ben ik ook niet zo'n fan van. Leuk (voor mij) dat hij bij Groningen speelde, maar zijn spel vind ik niet super, laatste paar wedstrijden toch een paar keer zijn man volledig kwijt. Over van Dijk als persoonlijkheid, ik vind hem niet heel sympathiek overkomen, lijkt me niet iemand om gezellig een biertje mee te kunnen drinken.
Waarom zou je aanvallend iets aan een centrum verdediger moeten hebben? Wat een onzin dit... en buitenom dit pikt hij toch aardig wat kopgoaltjes mee....quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:34 schreef -XOR- het volgende:
Van Dijk is natuurlijk ook een absolute wereldtopper (een van de besten ooit), alleen heb je er aanvallend gezien weinig aan.
Uiteraard hoeft een verdediger aanvallend niets bij te dragen, het zou alleen wel lekkerder zijn als Nederland weer eens een aanvaller van wereldklasse zou hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Waarom zou je aanvallend iets aan een centrum verdediger moeten hebben? Wat een onzin dit... en buitenom dit pikt hij toch aardig wat kopgoaltjes mee....
Niks mis met bling, maar wel als het belangrijker wordt dan de prestaties op het veld. Laat gewoon je voeten spreken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie doen er aan bling bling ? En heb je daar voorbeelden van ? Qua auto's is het van alle tijden. Verder maakten van Hanegem, Cruijff en Krol+Suurbier ook een plaatje. En de Guci van nu is het Hema-breiboek van destijds.
[ afbeelding ]
Verder moet de kromme eens gaan voetballen ipv een permanentje nemen. Neem een voorbeeld aan Socrates, die draagt gewoon een haarband.
[ afbeelding ]
Hihi hoho wat een grap.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier kun je een gezellig biertje mee drinken.....
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik altijd op jou reageer. Heb geen idee wie je bent. Maak eens een herkanbaar UI aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:40 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Niks mis met bling, maar wel als het belangrijker wordt dan de prestaties op het veld. Laat gewoon je voeten spreken.
Zie jij echt grote atleten als Femke Bol, Matthieu van der Poel, Harry Lavreysen, Pieter van den Hogenband, Arjen Robben, Dorian van Rijsselberghe, Anna v/d Breggen, Churandy Martina, Sven Kramer etc. etc. Continu patsen met hun "klokkies" en bling bling? Die leven/leefden voor hun sport en haalden daarmee grootse prestaties. En als een Memphis nou eens wat meer liet zien op het veld zou hij van mij wel wat sterallures mogen hebben, maar dat ontbreekt er nou net.
Maar goed, wij gaan het toch nooit eens worden. Wij denken anders over dingen en dat zal zo blijven. Dat is mij wel duidelijk met hoe je altijd op mij reageert.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:40 schreef RealistAtheist het volgende:
En als een Memphis nou eens wat meer liet zien op het veld zou hij van mij wel wat sterallures mogen hebben, maar die prestaties ontbreken er nou net.
Called it.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd een simpele regel bij voetbal- of sportliefhebbers
Presteert een elftal, dan is het eigenlijk altijd een groep sympathieke jongens
Presteren ze niet dan worden de randzaken erbij gesleept om er lekker tegenaan te schoppen.
Ik ben altijd kritisch op de prestaties van sporters. Maar je mag best extra kritisch zijn als het er de schijn van heeft dat randzaken belangrijker zijn dan de sport zelf. Een Jutta Leerdam profileert zichzelf ook behoorlijk op social media. Maar ondertussen zijn haar prestaties ook nog top. Ik vind het altijd zo'n sneue dooddoener alsof het hebben van kritiek al een doodzonde is. Als ik continu op mijn telefoon zit, of zit te YouTuben op mijn werk, of iedereen continu mijn bling te laten zien en mijn werk lijdt er onder dan is het logisch dat mijn baas en anderen daar kritiek op hebben. Maar gaan jij en Tong maar lekker doorkeuvelen hier. En kumbaja zingen want oe o er heeft iemand kritiek. Wat erg zegquote:
Mooi. Dan kan jij weer doorgaan met enkel en alleen je onderbuik laten spreken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:32 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik ben altijd kritisch op de prestaties van sporters. Maar je mag best extra kritisch zijn als het er de schijn van heeft dat randzaken belangrijker zijn dan de sport zelf. Een Jutta Leerdam profileert zichzelf ook behoorlijk op social media. Maar ondertussen zijn haar prestaties ook nog top. Ik vind het altijd zo'n sneue dooddoener alsof het hebben van kritiek al een doodzonde is. Als ik continu op mijn telefoon zit, of zit te YouTuben op mijn werk, of iedereen continu mijn bling te laten zien en mijn werk lijdt er onder dan is het logisch dat mijn baas en anderen daar kritiek op hebben. Maar gaan jij en Tong maar lekker doorkeuvelen hier. En kumbaja zingen want oe o er heeft iemand kritiek. Wat erg zeg
Hoezo is dat tijdens een EK opeens een probleem? Het is niet zo dat jij Memphis betaalt om goed te voetballen voor Nederland, hij is toevallig een van de weinige goede voetballers die ons land rijk is. Zijn "baan" is voetballen (of eigenlijk was) voor Atletico Madrid en niet om jou trots te laten zijn omdat we elf voetballers uit Nederland die beter kunnen ballen dan elf voetballers uit Polen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:32 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik ben altijd kritisch op de prestaties van sporters. Maar je mag best extra kritisch zijn als het er de schijn van heeft dat randzaken belangrijker zijn dan de sport zelf. Een Jutta Leerdam profileert zichzelf ook behoorlijk op social media. Maar ondertussen zijn haar prestaties ook nog top. Ik vind het altijd zo'n sneue dooddoener alsof het hebben van kritiek al een doodzonde is. Als ik continu op mijn telefoon zit, of zit te YouTuben op mijn werk, of iedereen continu mijn bling te laten zien en mijn werk lijdt er onder dan is het logisch dat mijn baas en anderen daar kritiek op hebben. Maar gaan jij en Tong maar lekker doorkeuvelen hier. En kumbaja zingen want oe o er heeft iemand kritiek. Wat erg zeg
Ga lekker huilen in een hoekje bij tongetje en caland joh. Ook bij atletico is memphis matig. Als ik memphis een matige voetballer met een verrot karakter vind dan mag ik dat vinden. Kunnen jullie mooi met z'n drietjes naar een memphisposter staren. Ga ik mijn bewondering richten op echte topsporters.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo is dat tijdens een EK opeens een probleem? Het is niet zo dat jij Memphis betaalt om goed te voetballen voor Nederland, hij is toevallig een van de weinige goede voetballers die ons land rijk is. Zijn "baan" is voetballen (of eigenlijk was) voor Atletico Madrid en niet om jou trots te laten zijn omdat we elf voetballers uit Nederland die beter kunnen ballen dan elf voetballers uit Polen.
Daar ligt ook niemand wakker van.quote:Op dinsdag 16 april 2024 05:38 schreef Gibson88 het volgende:
Het zijn stuk voor stuk allemaal stukken tuig. Kunnen een aardig balletje trappen ()
maar verder heb ik weinig tot geen respect voor dit slag lieden.
Memphis effe aangespoord met deze post, mooie goal!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het maar triest allemaal. Vooral die haarband in combinatie met zijn spel en gezichtsuitdrukking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |