Dat kan. Bij het beste elftal ooit, Brazilië 1970, stond Manolo, die voor de flesjes water zorgde, altijd op de elftalfoto.quote:
Gelukkig werd John de Wolf op tijd naar huis gestuurd voor het WK-1994. Zou een smetje op de elftalfoto zijn geweest.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
Elk team met moordenaar Kluivert en vrouwenmishandelaar Davids is onsympathieker.
En als je pech had zat daar nog professor Seedorf bij.
Je bent niet de enige, terwijl ik een boomer ben. Wat dat betekent heb ik geen idee.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:02 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die geen problemen heeft met Memphis? Laat hem lekker joh. Zolang hij ze erin gaat schieten.
Hier ook geen probleem met Memphis.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:02 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die geen problemen heeft met Memphis? Laat hem lekker joh. Zolang hij ze erin gaat schieten.
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig werd John de Wolf op tijd naar huis gestuurd voor het WK-1994. Zou een smetje op de elftalfoto zijn geweest.
Ik dacht eerst dat die 7k een verwijzing was dat het boeken van een avondje Noa Lang 7000 euro zou moeten kosten. Blijkt het een verwijzing te zijn naar Zevenkamp, de wijk waar Noa vandaan komt.quote:
Ik zou met Dumfries en Veerman ook wel kunnen lachen denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:08 schreef Marsenal het volgende:
Van deze generatie zou alleen Weghorst een maatje van me kunnen zijn, verder zijn het kleurloze persoonlijkheden waar ik weinig van begrijp.
Dit.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:02 schreef Pablo84 het volgende:
Heb ik al 2 jaarquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat loopt iedereen te klagen? Waarom neem je dan een oranje user name?
Weghorst kleurrijk? Neem dan een jongen als Veerman of Dumfries.. Die Weghorst is toch een acteur in zijn eigen leven aan het worden man.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:08 schreef Marsenal het volgende:
Van deze generatie zou alleen Weghorst een maatje van me kunnen zijn, verder zijn het kleurloze persoonlijkheden waar ik weinig van begrijp.
Heb ik nooit om gevraagd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat loopt iedereen te klagen? Waarom neem je dan een oranje user name?
Soit, Veerman ook nog wel. Domfries heb ik niks mee.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Weghorst kleurrijk? Neem dan een jongen als Veerman of Dumfries.. Die Weghorst is toch een acteur in zijn eigen leven aan het worden man.
Dan ben je geen mensquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:08 schreef Marsenal het volgende:
Van deze generatie zou alleen Weghorst een maatje van me kunnen zijn
Ik denk oprecht dat die Weghorst IRL gewoon niks te melden heeft. Die voert even braaf elke wedstrijd zijn 'strijd en passie!' act op en dan heeft hij zijn kunstje weer gedaan. Verder liep hij nog wat vage shit te blaten ten tijde van de corona.. nee, volgens mij niet zo'n sympathiek figuur en los van wat oneliners staat hij ook nooit voor leuke teksten toch? Alleen maar het hele 'me against the media' dingetje wat onderdeel is van zijn act.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Soit, Veerman ook nog wel. Domfries heb ik niks mee.
Dat deed je wel voor Davids en Kluivert?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is zelfs zo onsympathiek geworden dat het hele Nederlands elftal me geen reet meer interesseert. Ik ga toch niet juichen voor types als Depay en Wijnaldum. Dat was vroeger, en nog niet zo heel lang geleden wel anders.
Ja. Die hadden voor het merendeel sympathieke spelers om zich heen.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed je wel voor Davids en Kluivert?
Oh, bijzondere redenering dan.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja. Die hadden voor het merendeel sympathieke spelers om zich heen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |