Absoluut, iedereen snakt naar een aanvaller waarvan je weet dat de stand van de wind niet zo relevant hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Depay was de enige speler die een ruime voldoende scoorde tegen Oostenrijk. Die laat Koeman wel weer staan gok ik zomaar. Hopelijk gaat na dit EK Zirkzee zijn kans grijpen.
Een middenveld dat iets snapt van druk en tegendruk zetten en af en toe een aanvaller kan bereiken zou ook wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Absoluut, iedereen snakt naar een aanvaller waarvan je weet dat de stand van de wind niet zo relevant hoeft te zijn.
Zelfs belangrijker. Er is geen verbinding tussen de linies. Als we een inschuivende laatste man hadden, type Beckenbauer, Koeman, Krol of de Boer.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een middenveld dat iets snapt van druk en tegendruk zetten en af en toe een aanvaller kan bereiken zou ook wel fijn zijn.
WAAROM WORD IK IN 1 ZIN GENOEMD MET DEZE 2 ANDERE MEMBERSquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:00 schreef Origami94 het volgende:
Ze moeten wat meer vreemdgaan en bier drinken dan komen ze wat symphatieker over
Wat jij @:tong80 @:klaasweetalles @:ggmm
zij weten net zo veelquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAROM WORD IK IN 1 ZIN GENOEMD MET DEZE 2 ANDERE MEMBERS![]()
![]()
![]()
NEE IK WEET VEEL MEER FLAPPIEquote:
De Luts zou dat kunnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs belangrijker. Er is geen verbinding tussen de linies. Als we een inschuivende laatste man hadden, type Beckenbauer, Koeman, Krol of de Boer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |