Achtste finales eindstation idd. Over 4 jaar weer een kans.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:03 schreef RealistAtheist het volgende:
Sympathiek elftal hoor. Gaan voor elkaar door het vuur. Niemand laat zijn mannetje lopen. Vreten het gras op....... ow wacht even die met die witte shirts zijn Oostenrijk.
Eerst gaan we schroeien in de Nations Leaguequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Achtste finales eindstation idd. Over 4 jaar weer een kans.
Dat heeft ook met verwachtingen te maken. Toen dacht je waarschijnlijk dat we meededen om de prijzen. Dan komen nederlagen hard aan. Als je geen verwachtingen hebt valt de teleurstelling altijd mee.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:03 schreef Twiitch het volgende:
Ik weet niet of het komt omdat ik ze niet sympathiek vind of omdat ik gewoon een oude lul ben geworden maar het doet me allemaal weinig meer. Meer dan 10 jaar geleden was ik na een nederlaag zoals gisteren gewoon echt even niet te genieten, zat ik tijdens de wedstrijd vloekend achter de TV en lag ik de halve nacht wakker. Nu komt er niet meer dan "oei dat was een kutpot, jammer" uit en dan ga ik lekker slapen.
hij was bij lyon echt goed hoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:27 schreef Piperidine het volgende:
Er lopen ook een stuk of wat spelers rond die denken dat ze wereldtoppers zijn van de categorie Robben, Van Persie en Sneijder. Met Memphis als grootste voorbeeld, maar hij heeft afgezien van zijn tijd bij PSV echt nergens ook maar iets groot gepresteerd op clubniveau. Niet bij United, niet bij Lyon, niet bij Barcelona, niet bij Atletico. Alle prijzen die deze clubs destijds wonnen was Memphis geen onderdeel van het team. Simpelweg een aardige 13 in een dozijn voetballer waar je niet de oorlog mee gaat winnen. Voetballend niet en fysiek niet.
Deze selectie komt zelfs niet in de buurt van spelers als Van der Vaart of Van Bronckhorst, N. de Jong of Kuijt als je de vergelijking verder trekt met 2010. Het is gewoon allemaal vrij middelmatig en zet daar een ouderwetse coach voor de groep en je ziet wat er gebeurd.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:13 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Het zal je kind maar zijn die zo praat
Sjon en Koetje krijgen wel hetzelfde vlekkenpatroon in hun nek als ze zichzelf zitten op te vreten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is vooral de stuitend arrogante varken als bondscoach die geen sympathie heeft. Met zijn Sjon vd Brom achtige trekjes door jezelf vrij te pleiten en alleen de spelers de schuld te geven .
Opinie van een rechtsdraaiend stuk media. Gelukkig niet de algemene opinie van het opgeleide volk.quote:
Dank je voor de supportquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef Beathoven het volgende:
Ik vind die kritiek op Depay wel erg ver gaan.
Het is geen Van Basten, het is geen Van Persie, het is ook zeker geen Kluivert. Maar hij heeft er al flink wat inliggen.
En als je van buiten Nederland zou lezen dat het hele land zich druk maakt om een zweetband die bij basketbal en Tennis veelvuldig wordt gebruikt, dan zijn we ook wel belangrijk bezig hier.
Weghorst met een topdag is net zo goed een unicum. Elke trainer ter wereld zou Depay daarboven zetten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:59 schreef Marsenal het volgende:
Als Depay het hele toernooi geen kut presteert is niemand daar verbaasd over en dat lijkt me genoeg zeggen over zijn status als spits van het Nederlands elftal. Het is een aardige aanvaller, maar een Weghorst met een topdag is altijd nuttiger dan een Depay op een gemiddelde woensdag, en als bondscoach zou ik van die wetenschap bloednerveus worden.
Misschien wel, maar Weghorst oogt hongerig als ie invalt en als Depay niks er van bakt, ga je gauw je kaarten opnieuw schudden. Dat Koeman geen cojones en/of verstandelijke beperking heeft houdt Depay in de basisquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Weghorst met een topdag is net zo goed een unicum. Elke trainer ter wereld zou Depay daarboven zetten.
Depay was de enige speler die een ruime voldoende scoorde tegen Oostenrijk. Die laat Koeman wel weer staan gok ik zomaar. Hopelijk gaat na dit EK Zirkzee zijn kans grijpen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Weghorst oogt hongerig als ie invalt en als Depay niks er van bakt, ga je gauw je kaarten opnieuw schudden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |