Dat zei ik omdat ik dacht dat er niet iedereen van op de hoogte was.quote:
Hij geeft alle signalen dat hij zijn vriendin voor haar zou laten vallen, en als je dan ook zegt dat je steeds minder aan haar denkt, is het logisch dat ze niet op bezoek is gekomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef wolffie het volgende:
Wat ik niet snap is dat er toch helemaal niks gebeurd is met chels en bos, ze zijn close maar meer dan knuffelen is er niet gebeurd.
Toen chelsea binnen kwam paar weken terug, zei Bos al dat hij haar kon, maar dat zij hem nooit zag staan. En dat is vreemd, maar voor daar in het huis wel. Gevoelens zijn er dan misschien wel, en het doet hem meer dan dat hij laat zien dat Fleur er niet bij was.
Moeder zegt het goed, blijf bij de les ,Bos het is een spel.
En het wordt tijd dat Eduardo naar huis gaat.
Ja, Vincent had het over 'komen en gaan' van bezoek. Hij haalde het aan om er volgens hem heel veel leuke dingen niet uitgezonden wordt maar 'drama' wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 06:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
100% zeker dat er meer bezoeken zijn. Maar wat ik me afvraag of er dan ook altijd punten vanaf gaan. Iemand dat bijgehouden?
Zou kunnen inderdaad, maar goed het kost wel steeds punten, als die er niet genoeg kan er geen bezoek komen.quote:Op donderdag 25 april 2024 07:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bezoekers willen misschien liever niet dat hun gezicht op tv te zien is.
Logisch dat daar meer bezoekers zijn, anders is het toch wel vreemd dat de één wel bezoek mag ontvangen en de ander niet.
Nee dat is niet zo, hij zei, als ik buiten ben en jou dan (chelsea zou tegen komen) zou ik het nooit doen. Maar nu hier in het huis wel. Maar moeders heeft genoeg gezegt, dus dat gaat hem wel aan het denken zetten.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij geeft alle signalen dat hij zijn vriendin voor haar zou laten vallen, en als je dan ook zegt dat je steeds minder aan haar denkt, is het logisch dat ze niet op bezoek is gekomen.
https://lovereality.nl/ki(...)n-nog-blij-zijn-ook/
Zullen ze wel afspraken hebben gemaakt met de hele groep.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad, maar goed het kost wel steeds punten, als die er niet genoeg kan er geen bezoek komen.
Hij probeerde al in contact met haar te komen via Insta voor dit programma.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:27 schreef wolffie het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, hij zei, als ik buiten ben en jou dan (chelsea zou tegen komen) zou ik het nooit doen. Maar nu hier in het huis wel. Maar moeders heeft genoeg gezegt, dus dat gaat hem wel aan het denken zetten.
Het is gewoon een eng ding met rare egoïstische gedachten. Fleur heeft een wijs besluit genomen.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij probeerde al in contact met haar te komen via Insta voor dit programma.
En als hij ook nog zegt dat de gedachten over zijn vriendin steeds meer naar de achtergrond verschuiven, dan ben je niet goed bezig.
Ja klopt maar chelseau had geen interesse. En wij kunnen hier allemaal wel wat vinden,Bo heeft nu een bepaalde houding van kan mij het schelen, maar dat is niet zo. Hij zit hier echt wel mee. En hij moet doen wat hem gelukkig maakt.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij probeerde al in contact met haar te komen via Insta voor dit programma.
En als hij ook nog zegt dat de gedachten over zijn vriendin steeds meer naar de achtergrond verschuiven, dan ben je niet goed bezig.
Als ze eerste zouden worden, zal hij wel weer in de finale willen, vanwege het feit dat hij er toch uit gaat en dit zijn laatste kans is. Denk niet dat iemand daar nog intrapt.quote:Op donderdag 25 april 2024 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Edu er zelf uit stapt of wacht tot einde cyclus, maar dat hij gaat is wel duidelijk.
Dat mag hij willen, maar ik ben nog niet vergeten toen hij zei dat 'nieuwelingen' ook een kans op de finale moeten krijgen, dus Bo, Rick en John gaan voorquote:Op donderdag 25 april 2024 13:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze eerste zouden worden, zal hij wel weer in de finale willen, vanwege het feit dat hij er toch uit gaat en dit zijn laatste kans is. Denk niet dat iemand daar nog intrapt.
Ik vond het wel mooie TV. Het is gewoon een kneus, en dat weet Robert.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:15 schreef TowtjeMar het volgende:
Wat een kwal om te wedden op je kinderen en zo te lachen terwijl die jongen wegloopt.
Eigenlijk is er niet zo heel veel verschil tussen Bo en Davey. Allebei nog heel jong en zoekende hoe om te gaan met al dat testosteron. En dan is het voor Bo natuurlijk nog lastiger omdat hij als meisje het leven begonnen is.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er was weer eens niemand thuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |