abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213319286
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 02:43 schreef Clemanyana het volgende:

[..]
Doe ff niet. Zo onnodig.
Dat zei ik omdat ik dacht dat er niet iedereen van op de hoogte was.
Maar ik begrijp het het helemaal!

[ Bericht 7% gewijzigd door wolffie op 25-04-2024 08:41:49 ]
  donderdag 25 april 2024 @ 08:45:44 #252
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213319735
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef wolffie het volgende:
Wat ik niet snap is dat er toch helemaal niks gebeurd is met chels en bos, ze zijn close maar meer dan knuffelen is er niet gebeurd.
Toen chelsea binnen kwam paar weken terug, zei Bos al dat hij haar kon, maar dat zij hem nooit zag staan. En dat is vreemd, maar voor daar in het huis wel. Gevoelens zijn er dan misschien wel, en het doet hem meer dan dat hij laat zien dat Fleur er niet bij was.

Moeder zegt het goed, blijf bij de les ,Bos het is een spel.

En het wordt tijd dat Eduardo naar huis gaat.
Hij geeft alle signalen dat hij zijn vriendin voor haar zou laten vallen, en als je dan ook zegt dat je steeds minder aan haar denkt, is het logisch dat ze niet op bezoek is gekomen.

https://lovereality.nl/ki(...)n-nog-blij-zijn-ook/
pi_213320525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 06:45 schreef Charmian het volgende:

[..]
100% zeker dat er meer bezoeken zijn. Maar wat ik me afvraag of er dan ook altijd punten vanaf gaan. Iemand dat bijgehouden?
Ja, Vincent had het over 'komen en gaan' van bezoek. Hij haalde het aan om er volgens hem heel veel leuke dingen niet uitgezonden wordt maar 'drama' wel.

Maar is niet bij te houden, boodschappen gaan er ook vanaf, al gaat het vaak over eten, wat ze precies uitgeven zien we niet.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_213320538
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 07:06 schreef spapaars het volgende:

[..]
Bezoekers willen misschien liever niet dat hun gezicht op tv te zien is.
Logisch dat daar meer bezoekers zijn, anders is het toch wel vreemd dat de één wel bezoek mag ontvangen en de ander niet.
Zou kunnen inderdaad, maar goed het kost wel steeds punten, als die er niet genoeg kan er geen bezoek komen.
pi_213320682
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 11,3 Kijkcijfer: 501.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213321090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 08:45 schreef spapaars het volgende:

[..]
Hij geeft alle signalen dat hij zijn vriendin voor haar zou laten vallen, en als je dan ook zegt dat je steeds minder aan haar denkt, is het logisch dat ze niet op bezoek is gekomen.

https://lovereality.nl/ki(...)n-nog-blij-zijn-ook/
Nee dat is niet zo, hij zei, als ik buiten ben en jou dan (chelsea zou tegen komen) zou ik het nooit doen. Maar nu hier in het huis wel. Maar moeders heeft genoeg gezegt, dus dat gaat hem wel aan het denken zetten.
pi_213321194
Dat betwijfel ik, hij zal het verhaallijntje met Chelsea mede door hem zelf en wellicht vanuit de Febo nog even vol moeten houden....
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 25 april 2024 @ 12:12:27 #258
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213321481
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 10:33 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zou kunnen inderdaad, maar goed het kost wel steeds punten, als die er niet genoeg kan er geen bezoek komen.
Zullen ze wel afspraken hebben gemaakt met de hele groep.
  donderdag 25 april 2024 @ 12:18:04 #259
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213321522
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 11:27 schreef wolffie het volgende:

[..]
Nee dat is niet zo, hij zei, als ik buiten ben en jou dan (chelsea zou tegen komen) zou ik het nooit doen. Maar nu hier in het huis wel. Maar moeders heeft genoeg gezegt, dus dat gaat hem wel aan het denken zetten.
Hij probeerde al in contact met haar te komen via Insta voor dit programma.
En als hij ook nog zegt dat de gedachten over zijn vriendin steeds meer naar de achtergrond verschuiven, dan ben je niet goed bezig.
  donderdag 25 april 2024 @ 13:12:28 #260
111260 Charmian
a little joy
pi_213322000
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:18 schreef spapaars het volgende:

[..]
En als hij ook nog zegt dat de gedachten over zijn vriendin steeds meer naar de achtergrond verschuiven, dan ben je niet goed bezig.
Het is gewoon een eng ding met rare egoïstische gedachten. Fleur heeft een wijs besluit genomen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_213322124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:18 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja klopt maar chelseau had geen interesse. En wij kunnen hier allemaal wel wat vinden,Bo heeft nu een bepaalde houding van kan mij het schelen, maar dat is niet zo. Hij zit hier echt wel mee. En hij moet doen wat hem gelukkig maakt.
  donderdag 25 april 2024 @ 13:46:19 #262
3542 Gia
User under construction
pi_213322275
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Edu er zelf uit stapt of wacht tot einde cyclus, maar dat hij gaat is wel duidelijk.
Als ze eerste zouden worden, zal hij wel weer in de finale willen, vanwege het feit dat hij er toch uit gaat en dit zijn laatste kans is. Denk niet dat iemand daar nog intrapt.
pi_213323170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:46 schreef Gia het volgende:

[..]
Als ze eerste zouden worden, zal hij wel weer in de finale willen, vanwege het feit dat hij er toch uit gaat en dit zijn laatste kans is. Denk niet dat iemand daar nog intrapt.
Dat mag hij willen, maar ik ben nog niet vergeten toen hij zei dat 'nieuwelingen' ook een kans op de finale moeten krijgen, dus Bo, Rick en John gaan voor :+ Ik hoop ook dat niemand meer in zijn onzin trapt. De vorige keer ook net doen alsof hij wegging om meer sympathie stemmen te krijgen mocht hij in de finale komen te staan :') Hij faalt ook telkens met opdrachten, terwijl hij doet alsof hij een of ander genie is. _O- Als je Edu uitdaging duels laat spelen verlies je bijna altijd punten.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_213324707
Ze proberen Edu behoorlijk uit dat humeur te trekken met die nieuwe opdracht. Het is goed te zien dat het hem niet aanstaat.

Nu wilt hij de bodyguard zijn en het klinkt errug safe. Ik zag twijfel in zijn ogen om met mededeling te onderbreken.
Als de febo het gunt, zal hij kunnen winnen. Mijn stem heeft hij, want hoe hij keek daarbuiten.

Arme man. Werkelijk geen traan voor zichzelf, terwijl zoveel voor onbekenden. Een betere balans zou hem goed doen.
pi_213325574
"Ja wat denk je zelluf kut!?"
pi_213325579
pfffff alleen maar Bo en Chelsey??? joh ga lekker buiten spelen.
pi_213325592
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
"Ja wat denk je zelluf kut!?"
een heel naar persoon
pi_213325608

Niet echt 'amused' op de vraag of ze het nieuwe setje van de loods zijn.
pi_213325956
Wat een kwal om te wedden op je kinderen en zo te lachen terwijl die jongen wegloopt.
pi_213326250

Er was weer eens niemand thuis..
pi_213327709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:15 schreef TowtjeMar het volgende:
Wat een kwal om te wedden op je kinderen en zo te lachen terwijl die jongen wegloopt.
Ik vond het wel mooie TV. Het is gewoon een kneus, en dat weet Robert.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213329136
Tactisch mastermind Robert die advies geeft :')

En Edu die helemaal niets vrouwelijks in Bo ziet :')

Kortom, ik heb weer genoten vandaag
pi_213331291
Robert gaat in het hoofdje zitten bij zijn concurrent, dat heeft hij van Jeff geleerd uit EJVJL. ~O>
Allemaal cabaretteketet!
pi_213331305
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 10,9 Kijkcijfer: 458.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 21

Geen lineaire kijkcijfers (nog) helaas.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 26 april 2024 @ 13:47:01 #275
3542 Gia
User under construction
pi_213333041
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Er was weer eens niemand thuis..
Eigenlijk is er niet zo heel veel verschil tussen Bo en Davey. Allebei nog heel jong en zoekende hoe om te gaan met al dat testosteron. En dan is het voor Bo natuurlijk nog lastiger omdat hij als meisje het leven begonnen is.

Vind dat we van die oude lullen wel wat meer begrip mogen verwachten voor deze jonkies en opmerkingen als: Ben jij nou een man? achterwege moeten laten. Het zijn nog jonge mannen op weg naar volwassenheid. Laat ze hun weg vinden.

Ik stoor me meer aan een Robert die zichzelf schijnbaar nogal aantrekkelijk vindt. Vraag me echt af of hij dat ooit geweest is. En Edu vind ik echt een eerste klas zuigerd, bah.
John is op zich wel grappig, met zijn militaristische inslag. Alles moet gestructureerd en hij denkt zelfs dat de anderen naar hem moeten luisteren als hij zijn mond open doet. Ja, John, dat was in het leger misschien zo, maar hier niet.

Al met al blijf ik het een interessant programma vinden, op een tijdstip dat er toch niets op tv is en we lekker aan de koffie/thee zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')