Had ik echt niet van jou gedacht dat jij dat was geweestquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
WIJ-Team ken ik. Toen ik nog Maatschappelijk werker was daar veelvoudig contact mee onderhouden.
Ik had 34 ook wel geloofdquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze lijken de cijfers vaker om te draaien
Hahahaa echt ?!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ik echt niet van jou gedacht dat jij dat was geweest
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hahahaa echt ?!kom op man, zo erg ben ik nou toch ook weer niet ?
Haar wieg was een korf.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ze is 59 maar speelt al 58 jaar korfbal
Daar druk jij je keurig uitquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt prima dingen (fysiek, koppie) maar weet het niet sympathiek te verwoorden
Bij korfbal denk ik altijd aan boerinnen en voetballersquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een grote overlap tussen korfbal, scouting en autisme.
Ik heb ze van 600 gezienquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
3200 inwoners zie ik, er zijn dorpen zat die nog kleiner zijn
Boerinnen snap ik wel inderdaad. Ik krjig altijd zo'n beeld van mensen met een bril die elke dag al hun schoolboeken mee naar school namen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij korfbal denk ik altijd aan boerinnen en voetballers
De meeste korfballers die ik ken hebben zo’n hele familie die dat doet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij korfbal denk ik altijd aan boerinnen en voetballers
Dat wordt een vies gesprek op de kruk vrees ikquote:
Ik snap het ook niet goed waarom mensen dat doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, echt iets om op tv te vertellen idd
mummies en zanddriehoeken, jottemquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Nou, heel eerlijk, de geschiedenis van Egypte is wel echt heel interessant !
Denk het ook jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is geschiedenis wel een betere match met deze dan met die hersenloze swiftie
Hij hield van discussie dus wie weet wast een goede matchquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is geschiedenis wel een betere match met deze dan met die hersenloze swiftie
Het hele internet staat vol interessante documentaires enzo!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Nou, heel eerlijk, de geschiedenis van Egypte is wel echt heel interessant !
Dat ie de kapper en keer ontdekt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:
Herontdekkingen. Nutteloos dus. Allemaal al een keer ontdekt.
Dat gaat wel een beetje verder. Ik zou zeggen lees je eens in. Wellicht een goed ideequote:Op dinsdag 16 april 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mummies en zanddriehoeken, jottem
Zelf naar Egypte gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het hele internet staat vol interessante documentaires enzo!
Eens! Lost Treasures of Egypt is in zijn geheel ook heel interessant. Kan er uren en uren naar kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het hele internet staat vol interessante documentaires enzo!
K zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Eens! Lost Treasures of Egypt is in zijn geheel ook heel interessant. Kan er uren en uren naar kijken.
Ruud Gullit in Egyptequote:Op dinsdag 16 april 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Eens! Lost Treasures of Egypt is in zijn geheel ook heel interessant. Kan er uren en uren naar kijken.
+ zilveren tandquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dit meisje ziet er echt een beetje viezig uit
Gouden naamplaat
Acne en make-up erover
Neuspiercing
Haar onder de stijltang
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:45 schreef Salina het volgende:
Bro, er doet gewoon een NBA-speler mee man.
Sicke shit dit.
Misschien die lieve jongen uit Groningenquote:
quote:
Die halfgetinte kroeshaarkop natuurlijk.quote:
Hij is gewon een klantenservice medewerkerquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:48 schreef NoCigar het volgende:
'Floor support', kan ook iemand zijn die koffie en thee haalt.
Samen een keer kijken onder t genot van een eierbal?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Samen een keer kijken onder t genot van een eierbal?
Als ik half of kroes zeg flippen mensen altijd hierquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Die halfgetinte kroeshaarkop natuurlijk.
Kan net zo goed voetballer zijn trouwens.
Dan gaan we zo waarschijnlijk echt los.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
Ik hoopte op haais, krijg ik al die semi gevallen
Tranny’s hoe hoequote:Op dinsdag 16 april 2024 19:50 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dan gaan we zo waarschijnlijk echt los.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Samen een keer kijken onder t genot van een eierbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |