De BVO's hebben 30 stemmen en de amateurs hebben 30 stemmen in de Bondsraad.quote:Op maandag 15 april 2024 16:01 schreef Hexagon het volgende:
Hoe bepalen al die clubs eigenlijk hun stem? Houden die een ledenvergadering of bepalen besturen gewoon zelf hun stem?
Maar hoe bepalen die 30 stemmers dan weer hun stem? Doen ze dat op eigen inzicht als afgevaardigden. Of gaan die ook weer met de clubs die ze vertegenwoordigen in beraad?quote:Op maandag 15 april 2024 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
De BVO's hebben 30 stemmen en de amateurs hebben 30 stemmen in de Bondsraad.
Je hebt tien ondersteuningsverklaringen nodig van die zestig om mee te mogen doen. Op Paauw na, want die is voorgedragen. vd Laan en Nijland zeggen die tien binnen te hebben.
In ieder geval zitten ze bij de KNVB niet te wachten op Van den Herik als ik VI mag geloven. Daar zijn ze nog altijd terughoudend om de man die vaak tegen de KNVB in ging tijdens zijn Feyenoord periodequote:Op maandag 15 april 2024 15:50 schreef Hexagon het volgende:
Apart dat er nog niet echt een topic is over deze strijd.
Dit jaar ineens een spannende strijd. Het bestuur wil voormalig politieman Frank Paauw. Maar die willen veel supporters niet. En ineens zijn er al vier kandidaten.
Dit zijn ze:
Frank Paauw (politieman)
[ afbeelding ]
Hans Nijland (voormalig directeur FC Groningen)
[ afbeelding ]
Jeanet van der Laan (oud voetbalster en D66-politica)
[ afbeelding ]
Jorien van den Herik (oud voorzitter Feyenoord)
[ afbeelding ]
Jorien is nog niet zeker van deelname want heeft nog niet genoeg handtekeningen.
Wie anders. Waarom geen Spec saver ? Dit zijn allemaal ijdeltuiten.quote:Op maandag 15 april 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel voor dat we maar gewoon Hans aanstellen.
De grootste randdebiel in Nederland momenteel.quote:Op maandag 15 april 2024 18:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Harry Vermeegen natuurlijk
[ afbeelding ]
Now we are talking. Ik meen het oprecht en serieus. Wordt voetbal weer op de eerste plaats gezet en zelfverheerlijking met een knipoog.quote:Op maandag 15 april 2024 18:11 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zeg Herman @:tong80. Zou een schitterend keus zijn !
Helaas in mijn vriend Jan Schouten overleden. Ex-voorzitter van FC Den Bosch. Destijds de club gered en durfde in te gaan tegen van Raaij, van Praag en van den Herik. Waarvan er twee bewezen vals speelden en de derde de angstaanjager in z'n eigen kuip.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:29 schreef stokj het volgende:
[..]
In ieder geval zitten ze bij de KNVB niet te wachten op Van den Herik als ik VI mag geloven. Daar zijn ze nog altijd terughoudend om de man die vaak tegen de KNVB in ging tijdens zijn Feyenoord periode
Ahaja, Van Raaij. Die was ik even vergeten maar dat komt ook omdat hij al 4 jaar te laat is voor deze functie.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas in mijn vriend Jan Schouten overleden. Ex-voorzitter van FC Den Bosch. Destijds de club gered en durfde in te gaan tegen van Raaij, van Praag en van den Herik. Waarvan er twee bewezen vals speelden en de derde de angstaanjager in z'n eigen kuip.
Louis verklote het WK-2002 en 2022 voor Nederland, zoals Michels zoveel verkloot heeft en zijn hielenlikker blij was met een zevende plaats op het WK-94. P.S. Jan is vorig jaar overleden.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ahaja, Van Raaij. Die was ik even vergeten maar dat komt ook omdat hij al 4 jaar te laat is voor deze functie.
Jan ken ik niet goed genoeg maar als jij zegt dat hij geschikt is dan zou het wel wat zijn.
Of Louis III doet het gewoon om de tijd uit te zitten. Hij schijnt nu de Rinus Michels van het NL voetbal te zijnDeze rol ambieerde hij al sinds hij klein was
Clubs zonder last.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar hoe bepalen die 30 stemmers dan weer hun stem? Doen ze dat op eigen inzicht als afgevaardigden. Of gaan die ook weer met de clubs die ze vertegenwoordigen in beraad?
Okay, gaat een hele spannende vergadering worden dus.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Clubs zonder last.
De 30 van de amateurs ook. Het land is verdeeld in 30 kieskringen met ieder één lid, maar uiteindelijk stemmen de leden zonder last als ik het profiel zo lees.
Dat van 2002 was inderdaad niet best. Eigenlijk teleurstellend. Ook omdat hij maar vast bleef houden aan veel (ex-) Ajax spelers.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Louis verklote het WK-2002 en 2022 voor Nederland, zoals Michels zoveel verkloot heeft en zijn hielenlikker blij was met een zevende plaats op het WK-94. P.S. Jan is vorig jaar overleden.![]()
Hoewel duidelijk werd dat Just Spee zijn eerste verkiezing ging winnen kreeg Pieter de Waard kreeg best wat steun.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay, gaat een hele spannende vergadering worden dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |