Speelde Kroes?quote:Op woensdag 17 april 2024 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We moeten ook verder niet zo moeilijk doen, hij speelde afgelopen zondag goed en heeft zich mentaal knap teruggevochten maar het is maar 1 wedstrijd, hopelijk trekt hij die lijn door.
Ben ik nou de enige die het opvallend vind dat Kroes steeds op de tribune zit?quote:
Hij zat altijd op de tribune maar afgelopen zondag in een box van een zaakwaarnemer, dat is niet zo handig lijkt me maar hij denkt misschien van wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het opvallend vind dat Kroes steeds op de tribune zit?
Hij maakt zijn status als zelfpijper daarmee wel waar.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, hoor, je bent niet de enige. Het is exemplarisch voor de kampenoorlog en het is uiterst provocatief. Dat zoveel supporters hem als een heilige zien komt ook af van het kamp dat hem zo graag wil hebben. Zijn gedrag geeft aan dat deze man helemaal niet geschikt is voor de functie die hij wil bekleden. Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld (tot aan de opstelling aan toe, dus direct van invloed op het team) en daar moeten ze af bij Ajax en dan willen ze iemand die alleen maar spelletjes speelt.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is lachwekkend hoe de meningen van supporters worden beïnvloed. Alle spelletjes van Kroes en zijn dubieuze handelen worden afgedaan als 'onhandig'. Wordt wakker, deze man is een charlatan.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zat altijd op de tribune maar afgelopen zondag in een box van een zaakwaarnemer, dat is niet zo handig lijkt me maar hij denkt misschien van wel.
Hele vieze spelletjes, de club is echt door en door verrot.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:30 schreef Vis1980 het volgende:
Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld
Ik denk ook wel dat hij wel een stijve kreeg van die debiele verering op de tribune richting zijn kant.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij maakt zijn status als zelfpijper daarmee wel waar.
quote:Op woensdag 17 april 2024 11:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, hoor, je bent niet de enige. Het is exemplarisch voor de kampenoorlog en het is uiterst provocatief. Dat zoveel supporters hem als een heilige zien komt ook af van het kamp dat hem zo graag wil hebben. Zijn gedrag geeft aan dat deze man helemaal niet geschikt is voor de functie die hij wil bekleden. Al een aantal jaren worden er allerlei spelletjes gespeeld (tot aan de opstelling aan toe, dus direct van invloed op het team) en daar moeten ze af bij Ajax en dan willen ze iemand die alleen maar spelletjes speelt.
Tuurlijk, ga er niet inhoudelijk op in en blijf net doen alsof wij zo geweldig is, zonder dat je weet wat zijn kwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]Denk dat jij even terug je aquarium in moet, teveel zuurstof is niet goed voor je, wat een onzin kom je mee.
Dat er met de opstelling bemoeid wordt en dat al jaren, heb je daar bewijzen van?quote:Op woensdag 17 april 2024 11:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga er niet inhoudelijk op in en blijf net doen alsof wij zo geweldig is, zonder dat je weet wat zijn kwaliteiten zijn.
Maar prima, wat klopt er niet van wat ik daar stel?
Steijn en het niet opstellen van spelers die Mislintat had aangesteld. Open je ogen. Dat zijn kampenspelletjes.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat er met de opstelling bemoeid wordt en dat al jaren, heb je daar bewijzen van?
Dat zijn kamperspelletjes, dat heeft weinig met kampen te maken, maar goed ga maar door met je onzin, eentje meer of minder maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Steijn en het niet opstellen van spelers die Mislintat had aangesteld. Open je ogen. Dat zijn kampenspelletjes.
Bij Ajax hebben ze iemand nodig die niet verbonden is aan een van de aanwezige kampen, niet een verlengstuk van een machtsgreep van wat voetballende vrienden.
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn kamperspelletjes, dat heeft weinig met kampen te maken, maar goed ga maar door met je onzin, eentje meer of minder maakt ook niet uit.
Je haalt zaken door elkaar, dat Mislintat en Steijn niet meer door 1 deur konden heeft niets te maken met de huidige situatie van Kroes tussen RVC vs Bestuursraad.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.
Nogmaals, geef aan wat je onzin vindt, dan kan ik het weerleggen. Dan nogmaals de vraag, wat is er precies zo goed aan Kroes? Die zogenaamd 'onhandige' man.
Lol lekker drammen.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geef dan aan wat er precies onzin is. Je vraagt over opstelling en ik geef je antwoord. Steijn maakte zijn opstelling met in het achterhoofd Mislintat weg te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden. Als supporter moet je daar niets anders dan woest op zijn, want het heeft je nogal wat punten gekost. Maar nee, het is allemaal onzin.
Nogmaals, geef aan wat je onzin vindt, dan kan ik het weerleggen. Dan nogmaals de vraag, wat is er precies zo goed aan Kroes? Die zogenaamd 'onhandige' man.
Nee, je leest niet goed, er zijn kampen, jij veronderstelt dat er dan twee kampen zijn (er zijn er meer), maar medewerkers bij Ajax zijn al tijden hun eigen kamp aan het verdedigen. Blijf het vooral ontkennen.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je haalt zaken door elkaar, dat Mislintat en Steijn niet meer door 1 deur konden heeft niets te maken met de huidige situatie van Kroes tussen RVC vs Bestuursraad.
Je lult maar wat en ik moet met feiten komen, kom zelf eens met feiten want je weerlegt niks.
Mijn mening over Kroes heb ik al diverse keren gegeven lees maar terug, maar ik geef ook mijn mening over de huidige situatie.
Leuter maar door.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, je leest niet goed, er zijn kampen, jij veronderstelt dat er dan twee kampen zijn (er zijn er meer), maar medewerkers bij Ajax zijn al tijden hun eigen kamp aan het verdedigen. Blijf het vooral ontkennen.
Oke, noem er eens 3.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer over de leuke dingen van Ajax hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |