Haha gelukkig niet. Wel een idee voor koningsdag de hond oranje kleuren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat jouw hond een rode staart heeft die steeds in beeld kwam.
Dat ziet er niet bijzonder uit, voor wat jij waardeert.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:15 schreef anndb het volgende:
Waar: Hof ter Duinen, Turnhout
Wanneer: vanavond
Wat:
Even snel wat eten, waar hond welkom was. Bedoeling was Mireneau maar helemaal vol want die stonden in de krant vandaag. Hof ter duinen dus, al even geleden dat ik hier was want laatste keer was het niet super, vanavond beter maar ook niet top. Cijfer vooral op personeel dat super was en erg leuk met de hond, eten mwa mwa.
We kregen eerst als amuse een tataki van beef met truffelmayo, wel lekker.
[ afbeelding ]
Geen voorgerecht maar toch brood met parmaham an alioli. Parmaham geen speciale kwaliteit gewoon voorverpakt maargoed dat was te verwachten:
[ afbeelding ]
Toen salade van het huis met carpaccio en garnalen, en voor mij kip teriyaki…. Niet echt wat ik me er van voorgesteld had, leek meer een gepimpt kinder menu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sja voor het eten hoef je hier niet speciaal te gaan, je zit op zich wel gezellig en het personeel is top, vandaar toch een 6,5. Kosten sja toch 104 euro….
Haha nee maar cijfer is vooral op personeel, super vriendelijk wel! Maargoed voor het eten hoef je er niet heenquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat ziet er niet bijzonder uit, voor wat jij waardeert.
Hoort het restaurant bij Center Parcs ofzo?
Banenenblad kan veel smaak geven. Maar dit ziet eruit alsof het al eerder geserveerd is geweest of gewoon oud, met gekleurde/dorre randjes??quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:23 schreef anndb het volgende:
[..]
Ja vond het ook beetje raar. En had het kunnen weten op menu stond ook banenblad erbij, waarom iets op menu zetten dat je als decoratie gebruikt? Kan je ook net zo goed mes, vork, bord erbij zetten maargoed
Ik heb werkelijk geen idee, huis cocktail, zal vast gezegd zijn maar geen idee. Was wel lekker.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:33 schreef Vincent_student het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit. Wel flink aan de prijs. Wat zijn dat voor drankjes op de eerste foto?
Ja voor mij ook, alleen sja... dit was helaas een beetje een tegenvaller. Jammer weer.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:54 schreef golfer het volgende:
Jammer. Voor een echt goed kreeftenmenu kan je mij dag en nacht wakker maken, maar dit restaurant komt niet op mijn verlanglijst.
Maar over dat Belle Vue, het is alleen maar goed dat ze dat met een levend verse kreeft doen, normaliter laten ze die dan schrikken in een ijsbad, doormidden en dan serveren, maar misschien deden ze dat niet omdat je die andere helft later wel warm kreeg en ze dus wat geschipperd hebben, jammer wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:09 schreef anndb het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, alleen sja... dit was helaas een beetje een tegenvaller. Jammer weer.
Misschien ook wat aangepast naar smaken van de mens? Want die kreeftensoep zo slap, ja iedereen lust dit wel denk ik (?) maar een goede kreeftensoep smaakt zo niet. Maar aan de andere kant ik zat te denken, ik heb ooit eens gegeten in een sterrenzaak waarvan de chef bekend stond voor soepen en sauzen (bestaat niet meer) en daar zaten toen ook veel mensen met social deal bon of iets en niemand lustte die (goede) kreeften soep met sterke smaak. Maar voor mij was dit gewoon bouillon met wat zout.
Ja zal zo zijn, maar zet dan lauwwarme kreeft op het menu.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar over dat Belle Vue, het is alleen maar goed dat ze dat met een levend verse kreeft doen, normaliter laten ze die dan schrikken in een ijsbad, doormidden en dan serveren, maar misschien deden ze dat niet omdat je die andere helft later wel warm kreeg en ze dus wat geschipperd hebben, jammer wel.
In philippine kun je eigenlijk ook alleen maar mosselen eten ( daar zijn ze om vermaard) en dat is nu niet het seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:58 schreef anndb het volgende:
[..]
Ja zal zo zijn, maar zet dan lauwwarme kreeft op het menu.
Mwa dat valt wel mee, op sterrenniveau is het ook niet altijd verassen. Daarnaast ga ik vaak uit eten beetje in de regio en wil niet te ver rijden, en twee- of driesterren is vaak ver van te voren reserveren. Ik heb overigens goed gegeten, en zitten zeker wel zaken bij die altijd goed zijn zoals Mireneau. Maar weet niet wat jij onder 'goed' uit eten gaan verstaat? Nog tips in Brabant of rondom maar niet in Antwerpen (ivm parkeren, tenzij goede parking).quote:Op maandag 29 april 2024 22:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts wel vaak van die net niet restaurants, maar voor de net wel prijzen.
Misschien iets minder vaak, maar wel beter uit eten gaan?
Nu ja, ik eet alles, van cafetaria/chinees/allucaneat tot 3 sterren, dus in dat opzicht: Wie ben ik om er wat van te vinden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:06 schreef anndb het volgende:
Maar weet niet wat jij onder 'goed' uit eten gaan verstaat?
Dat heeft ook vaak met de foto's zelf te maken, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met op instagram die foodie foto's met juiste belichting, filters etc. daar kan je zelf met je snel geschoten mobielfoto's niet echt tegenop. Voor mij ook de reden dat ik eigenlijk alleen nog maar foto's voor mezelf maak, meer als geheugensteuntje van wat het ook alweer was. Ben er ook niet zo goed in en het eten koud laten worden voor een goed plaatje vind ik ook weer zonde.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja, ik eet alles, van cafetaria/chinees/allucaneat tot 3 sterren, dus in dat opzicht: Wie ben ik om er wat van te vinden.
Alleen vind ik die foto's van jou vaak een beetje net-niet ofzo. Kan het niet goed uitleggen. Wel wat duurder, maar een beetje geforceerd, zo net geen ster maar wel de hoofdprijs. Dan geef ik zelf de voorkeur aan een hele goede bistro oid.
Brabrant ken ik verder niet, dus kan je niet echt verder helpen en je moet ook vooral eten waar je wil eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |