“Isra雔 heeft gisteravond meer dan $ 1 miljard dollar uitgegeven om Iraanse raketten te onderscheppen.”quote:
We gaan het zien.quote:
Ik sla vanavond overquote:
Ach, Iran lijkt wel heel wat, maar vergeleken met Nederland is het toch wel een lichtgewicht:quote:Op zondag 14 april 2024 19:38 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Oei daar spreekt een zwaargewicht
Gewoon in 1 klap alle ayatollahs snipen. En tegen de Iraniers roepen dat ze weer wat van hun eigen land moeten makenquote:
Is dat zo? Bij de desert storms hadden ze ook een behoorlijke tomahawk golf toch?quote:Op zondag 14 april 2024 20:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik schiet ook altijd de grootste drone/raket-aanval in de geschiedenis af als ik eigenlijk niet wil escaleren.
Te laat, ze zijn al onderweg naar Ter Apel.quote:Op zondag 14 april 2024 20:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Gewoon in 1 klap alle ayatollahs snipen. En tegen de Iraniers roepen dat ze weer wat van hun eigen land moeten maken
Lekker de-escalerend inderdaad dit soort teksten.quote:Op zondag 14 april 2024 20:37 schreef Ali_boo het volgende:
Al-qsa will be in the hands of the Muslims, and the Muslim world will celebrate the liberation of Palestine.
[ x ]
De doelen werden zelfs voor aangekondigd. Dit is een waarschuwing van joh je bent binnen bereik en je kan er niets aan doen als wij je willen raken. Daarom hebben ze het vliegveld ook geraakt met andere middelen.quote:Op zondag 14 april 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat dat ook de bedoeling was natuurlijk aangezien ze niet wilden escaleren. Zelfde deden ze ook bij de VS na die Soleimani.
* gebouw naast het Iraanse consulaat.quote:Op zondag 14 april 2024 20:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Het zou mij niets verbazen.
Sommigen noemen de Iraanse aanval een gepast antwoord op het Isra雔ische bombardement op de Iraanse ambassade, maar de luchtaanval met meer dan 300 raketten en drones in 1 nacht tijd is van een heel andere proportie.
Kan Isra雔 zoiets wel negeren?
'Israel kan daarom deze aanval niet onbeantwoord laten 'quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef Za het volgende:
[..]
“Isra雔 heeft gisteravond meer dan $ 1 miljard dollar uitgegeven om Iraanse raketten te onderscheppen.”
Als je kijkt naar koopkrachtpariteit staat Iran wel boven Nederland. Alleen al personeel is in Iran 9x goedkoper en dat is hier in Nederland de grootste kostenpost van defensie.quote:Op zondag 14 april 2024 20:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, Iran lijkt wel heel wat, maar vergeleken met Nederland is het toch wel een lichtgewicht:
https://countryeconomy.com/countries/compare/netherlands/iran
GDP is hier bijna 3x zo hoog, militaire uitgaven 2x zo hoog.
https://www.jpost.com/breaking-news/article-796989quote:Op zondag 14 april 2024 20:39 schreef Ali_boo het volgende:
Ik sla vanavond over![]()
Persoonlijk denk ik morgen btw
Jij bent wel dol op dit woord h.quote:Op zondag 14 april 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat dat ook de bedoeling was natuurlijk aangezien ze niet wilden escaleren. Zelfde deden ze ook bij de VS na die Soleimani.
En nu?quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef Za het volgende:
[..]
“Isra雔 heeft gisteravond meer dan $ 1 miljard dollar uitgegeven om Iraanse raketten te onderscheppen.”
Dit wordt een gigantisch conflict zo..quote:
Ze wisten dat het gros onderschept zou worden..quote:Op zondag 14 april 2024 20:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik schiet ook altijd de grootste drone/raket-aanval in de geschiedenis af als ik eigenlijk niet wil escaleren.
Drones wel maar het is een jonge technologie. In 2100 zullen ze vast lachen, dat we een paar honderd drones een 'enorme' aantal noemen.quote:Op zondag 14 april 2024 20:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij de desert storms hadden ze ook een behoorlijke tomahawk golf toch?
Of dat we het over drones hadden...quote:Op zondag 14 april 2024 21:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Drones wel maar het is een jonge technologie. In 2100 zullen ze vast lachen, dat we een paar honderd drones een 'enorme' aantal noemen.
Je kunt het ook gewoon allemaal niet afvuren.quote:Op zondag 14 april 2024 21:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze wisten dat het gros onderschept zou worden..
Tegenstrijdige berichtgeving.quote:Op zondag 14 april 2024 21:01 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vanavond![]()
[ x ]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |