100% dat die emotie 9 mei door het scherm heen spat en Joost z'n tranen niet kan bedwingen. En het gaat hartverscheurend prachtig zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 23:17 schreef Ama het volgende:
Krijg wel steeds traanogen als Joost dat ook krijgt wanneer hij iets zingt over of voor zijn ouders. Je hoort steeds de emotie in stem.
Ja dit voel ik dus eigenlijk ook wel zo.quote:Op zondag 14 april 2024 23:24 schreef RipCity het volgende:
Als we de publieksvotes winnen dit jaar zijn we gewoon de morele winnaarWat boeit ons die conservatieve jury's
Bij bepaalde bewegingen op de bar heb ik wel zoiets van moet dat nouquote:
Liever welquote:Op zondag 14 april 2024 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het hoeft niet elk jaar zo'n feest te zijn. Zonder Mia en Dion hadden we nu niet zo'n enorme voorpret gehad
Kun je een beetje zingen ?quote:Op zondag 14 april 2024 23:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Liever wel![]()
Nou, ik zou wel elk jaar willen meedoen in de top 6, zoals Italië
En die stoïcijnse barman.quote:Op maandag 15 april 2024 00:53 schreef Greys het volgende:
Nog steeds lachen om deze tweet.
Als je de foto openklikt hangt ie echt dwars over de bar.
[ x ]
Daar is mijn antwoord op de pre-parties vraag. Ik interpreteer dat hij liever helemaal geen pre-party had gedaan omdat hij zich wil richten op het moment suprême in mei. Waar ik hem ook geen ongelijk in kan geven.quote:Op zondag 14 april 2024 22:36 schreef d_elise het volgende:
Ik zie net dit interview van vandaag en de eerste vraag geeft misschien wel wat duidelijkheid over hoe Joost denkt over pre-parties. Uit zijn antwoord denk ik te halen dat Amsterdam een 'moetje' was van de Avrotros en dat hij Stockholm heeft toegevoegd omdat hij zag dat de pre-party in Madrid toch wel een positief effect had.
Hahaha wat tof. Tijdens de podiumpresentatie van de persmiddag hadden ze ook al zulke leuke onderonsjes.quote:Op maandag 15 april 2024 12:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Met Dons, kleuren van de (vaste) outfits matchen
https://www.instagram.com/p/C5x4GhjMlfa/?img_index=1quote:Op maandag 15 april 2024 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha wat tof. Tijdens de podiumpresentatie van de persmiddag hadden ze ook al zulke leuke onderonsjes.
Waar komt dit van? Uit een filmpje ofzo? Ben zo benieuwd waar ze naar kijken.
Dankjewel!quote:Op maandag 15 april 2024 13:05 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C5x4GhjMlfa/?img_index=1
Het lijkt wel uit Madame Tussaud te komenquote:Op maandag 15 april 2024 12:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Met Dons, kleuren van de (vaste) outfits matchen
Thanks! In goed overleg zijn er inderdaad bepaalde passages nog even niet gepubliceerd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Leuk interview! Ik denk dat we hieruit wel kunnen concluderen dat we het outro wel degelijk in Malmö gaan zien (voor zover daar nog twijfel over bestond).
Wat ik me wel afvraag: is erin geknipt? Dat gevoel heb ik wel een beetje, zodra Twan dreigt inhoudelijk over de staging te beginnen is er ineens een volgende vraag.
Gefeliciteerd met de Eurovision Artists Award!quote:Op maandag 15 april 2024 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thanks! In goed overleg zijn er inderdaad bepaalde passages nog even niet gepubliceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |