abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 april 2024 @ 17:33:45 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213209009

Nederland w/
Deelnemer: Joost Klein
Leeftijd: 26 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Europapa
Taal inzending: Nederlands
Genre inzending: Gabberpop
Schrijvers muziek: Joost, Donnie, Tantu Beats, Paul Elstak, Thijmen Melissant
Schrijvers tekst: Joost, Donnie, Tantu Beats, Tim Haars
Loting: Tweede semi, tweede helft
Selectie methode: Interne selectie op 11 december, nummer presentatie op 29 februari.

Die odds waar iedereen het hier de hele dag over heeft vind je hier. w/

Het gekozen nummer Europapa:
Videoclip

Live
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213209174
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:48 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Weet iemand of Stockholm ook een persmoment heeft? En of er een livestream is?
Ja, er is een persmoment. Zou eind van de middag/nu gaande zijn. Om 20:00 uur begint de eerste editie van deze pre-party. Ik heb niks gelezen over een livestream. Dus dat wordt vanavond de socials en youtube in de gaten houden!
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213209553
We krijgen geen beelden van EiC deze keer.
quote:
Omrop Frysln mocht geen beelden maken van het concert. Na afloop zouden door de organisatie beelden beschikbaar worden gesteld.

Zondag heeft AVROTROS, de omroep die verantwoordelijk is voor de Nederlandse songfestivalinzending, besloten die beelden niet vrij te geven, tot verbazing van de concertorganisatie en de media.

Klein zou de voorkeur geven aan beelden die met de mobiele telefoon zijn gemaakt.
https://www.omropfryslan.(...)urovision-in-concert
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 18:15:54 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213209594
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 17:46 schreef grazz het volgende:

[..]
Ja, er is een persmoment. Zou eind van de middag/nu gaande zijn. Om 20:00 uur begint de eerste editie van deze pre-party. Ik heb niks gelezen over een livestream. Dus dat wordt vanavond de socials en youtube in de gaten houden!
ESF / [2024] Andere pre party's #2

Er is een apart topic voor de andere pre parties, als mensen het echt willen volgen straks. Zag al interviews met andere artiesten in Zweden. Misschien slaat Joost dit persmoment wel over.
pi_213209616
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:12 schreef Em31 het volgende:
[..]

Een niet meer dan terechte vergeldingsactie voor de gruweldaden van Friesland for Palestine in notoire brandhaard Surhuisterveen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 18:17:51 #6
163650 Greys
pi_213209617
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Je had op allebei kunben stemmen ;)
Inmiddels gedaan!
Ik ging ervan uit dat je maar 1 keer mocht stemmen zoals meestal bij Wiwi polls maar het is gelukt. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213209618
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 18:15 schreef Momo het volgende:

[..]
ESF / [2024] Andere pre party's #2

Er is een apart topic voor de andere pre parties, als mensen het echt willen volgen straks. Zag al interviews met andere artiesten in Zweden. Misschien slaat Joost dit persmoment wel over.
Volgens mij is hij er wel gewoon
twitter
  zondag 14 april 2024 @ 18:19:57 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213209641
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2024 18:17 schreef Greys het volgende:

[..]
Inmiddels gedaan!
Ik ging ervan uit dat je maar 1 keer mocht stemmen zoals meestal bij Wiwi polls maar het is gelukt. *O*
Je zou inderdaad maar n keer moeten kunnen stemmen op deze poll. Maar wel op meerdere kandidaten tegelijkertijd.

Maar tof als het toch gelukt is ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 18:23:43 #9
163650 Greys
pi_213209687
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:12 schreef Em31 het volgende:
[..]

Als het Joost z'n eigen keuze is zoals daar staat is dat meer dan prima. Past wel bij hem, de telefoonvideo's. :D Zeker omdat het geen generale repetitie voor ESF was maar gewoon lol met die achtergrond enzo. Snap het wel, anders gaan mensen daar weer commentaar op hebben hoe PowerPointPresentatie z'n staging was terwijl echte esf fans snappen hoe heerlijk trollerig dit van hem was 'kijk 9 mei maar!' _O-

En het is idd aan de delegatie zelf om te kiezen of ze die beelden wel of niet opvragen en openbaar maken. Vind het fijn dat dat zo is geregeld bij EIC. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 18:25:00 #10
163650 Greys
pi_213209710
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je zou inderdaad maar n keer moeten kunnen stemmen op deze poll. Maar wel op meerdere kandidaten tegelijkertijd.

Maar tof als het toch gelukt is ^O^
Ja het lukte! Kreeg geen melding dat ik al gestemd had dit keer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 18:41:44 #12
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213209930
quote:
Je zou denken dat het een trio is als je niet beter zou weten :P
pi_213210017
Aran zegt dat hij z’n stem ook op band had staan en dat dat niet handig is |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 18:49:17 #14
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213210022
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:48 schreef GeorgeM het volgende:
Aran o|O
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213210049
quote:
Zeikers gonna zeik.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 18:57:22 #16
163650 Greys
pi_213210106
quote:
Wat is er niet handig aan dan, zei hij dat ook? Lijkt me juist wl handig als je daar in je eentje staat te springen en je wilt tijdens een concert tussendoor dingen tegen publiek en de bookmakers roepen, haha.

Oostenrijk had haar hele lied qua zang op tape staan. Zei hij daar ook iets over? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213210114
Aran weet er altijd weer een negatieve draai aan te geven.
En dat belerende toontje van hem "dat kan hij beter niet in Malm doen". Nee dat weet Joost ook wel. Zou hij nou niet doodmoe van zichzelf worden. :(
  zondag 14 april 2024 @ 18:59:09 #18
130755 Kinga
versier hier
pi_213210126
Oh my gawd... ik kijk net in mijn agenda, heb ik op 9 mei gewoon een musical gepland staan 8)7 Hoe krijg ik dat voor elkaar. Maar gezien dat Joost als laatste is...Van hoelaat tot hoelaat is dat meestal?

Nvm, vanaf 21:00... faaaak, ik moet racen dan.
pi_213210134
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Wat is er niet handig aan dan, zei hij dat ook? Lijkt me juist wl handig als je daar in je eentje staat te springen en je wilt tijdens een concert tussendoor dingen tegen publiek en de bookmakers roepen, haha.

Oostenrijk had haar hele lied qua zang op tape staan. Zei hij daar ook iets over? :P
Ik kijk het zo even terug, werd afgeleid door Sjorsjina |:)
Volgens mij zei hij ook iets van ‘lang leve de lol’ en dattie daarmee moet kappen, zoiets.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 19:07:22 #20
163650 Greys
pi_213210239
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij ook iets van ‘lang leve de lol’ en dattie daarmee moet kappen, zoiets.
Daar hoeft hij helemaal niet mee te kappen. Laat hem lekker plezier hebben zoals alle artiesten op preparties. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213210310
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Deze man weet wel overal het laatste greintje plezier uit te lullen he? Tering.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 april 2024 @ 19:18:16 #22
862 Arcee
Look closer
pi_213210365
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef Greys het volgende:
https://wiwibloggs.com/20(...)in-amsterdam/281074/

Even stemmen op wie je maar wilt voor degenen die erbij waren of het gezien hebben! Wie gaf de beste live performance gisteren.

(Ik stemde Frankrijk want hly fuck wat goed live. En als ik een tweede keer mocht stemmen deed ik echt Joost want wauw de energie en dak eraf! O+ )
Commentaar daar op Joost: "we heard more the backing track than his own voice… "

Dat vond ik ook.

Dat zal bij het Songfestival zelf anders zijn, neem ik aan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 19:21:44 #23
163650 Greys
pi_213210414
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 19:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Deze man weet wel overal het laatste greintje plezier uit te lullen he? Tering.
En het is daarbij k nog zo dat Joost alles juist super-professioneel aanpakt in deze hele aanloop. Alles is uitgedacht tot in de puntjes. 'Lang leve de lol' klinkt ook nog alsof hij maar wat aanrommelt en nergens over nadenkt. Het tegendeel is waar. Joost heeft lol en plezier (zoals het hoort en zoals volledig past bij dit lied) n pakt het tegelijkertijd heel serieus aan. Misschien alles bij elkaar ng wel serieuzer dan bv Ilse, want hij is naast z'n lied en act ook nog serieus bezig met marketing. Wat wil Aran nog meer.. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 19:26:24 #24
163650 Greys
pi_213210458
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 19:18 schreef Arcee het volgende:

[..]
Commentaar daar op Joost: "we heard more the backing track than his own voice… "

Dat vond ik ook.

Dat zal bij het Songfestival zelf anders zijn, neem ik aan?
De reacties daar zijn altijd behoorlijk lelijk. Ook over andere deelnemers. Zie bij m'n eerste blik weer hatelijke dingen over bv Nemo. Vaak meer haters dan liefhebbers daar in de comments denk ik weleens. :P

Ik hoorde Joost z'n eigen stem toch behoorlijk veel gisteren hoor! Ja er stond een deel van het refrein op tape maar backings op tape mag gewoon.
Bv Oostenrijk had gister het hele lied op tape en vergat zelfs een paar keer haar microfoon voor haar hoofd te houden terwijl je haar hoorde zingen. Dan viel Joost nogal mee. :D

Het is de laatste jaren steeds meer dat er een deel van de zang op tape staat. Sinds corona, omdat mensen dan bv geen backing vocals mee hoefden te nemen en dus minder risico.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 19:28:16 #25
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213210487
Voor de jury's straks in Malm kun je eventueel wel hoger scoren denk ik als je niet teveel op band hebt staan. Als dat te veel opvalt zou dat wel eens tegen kunnen staan bij juryleden. Maar voor een pre party als dit gewoon prima zo. ^O^
pi_213210529
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 19:07 schreef Greys het volgende:

[..]
Daar hoeft hij helemaal niet mee te kappen. Laat hem lekker plezier hebben zoals alle artiesten op preparties. O+
Even teruggekeken en meegeschreven:
Aran: hij was licht en beweeglijk, bevrijd :?
Zijn stem staat ook op een band en na afloop werden vragen gesteld (door wie zegt hij niet) of hij playbackte. Dat deed hij niet zegt Aran, maar het is niet handig, want hij hield z’n microfoon in het publiek en je hoorde doodleuk zijn stem door de boxen.
Frank Dane vroeg zich af of Joost misschien z’n optreden expres klein heeft gehouden.
Aran: hij heeft er een feestje van gemaakt. Dat kan hij nu doen en in Stockholm, maar dat is gevaarlijk, want je wilt in Malm een performance neerzetten, waarvan je weet: je bent 100% in control en nu was het van: jeej, wat gezellig allemaal. Als je het op tv ziet dat mensen gaan denken: zing je nou live of niet.
Miljoushka denkt dat het tactiek is.
Aran zegt nog wel dat het de climax van de avond was.

Verder hebben ze geen andere landen besproken, wel oa stukje Frankrijk laten zien.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 19:32:26 #27
163650 Greys
pi_213210550
Precies. En als Joost daar stil zou gaan staan om zo goed mogelijk zelf alles te zingen is het ook weer niet goed want dan vindt men het weer saai.
Er moet een middenweg zijn tussen genoeg zelf zingen n de mogelijkheid hebben om energiek te bewegen in de act. Dat vinden ze vast wel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213211144
Af en toe denk ik ook wel, gaat het wel goed klinken omdat het live af en toe wel wat scherp klinkt. Misschien ook de reden dat ze geen beelden van EiC online willen hebben. Mr wat jullie ook zeggen, dit gaat in Malm vast allemaal niet zo zijn. Hij gebruikt dan ten eerste al zo’n andere microfoon, is heel wat lastiger om op zo’n zelfde manier te ‘schreeuwen’.

Komt vast wel goed. :Y
pi_213211191
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 19:26 schreef Greys het volgende:

[..]
De reacties daar zijn altijd behoorlijk lelijk. Ook over andere deelnemers. Zie bij m'n eerste blik weer hatelijke dingen over bv Nemo. Vaak meer haters dan liefhebbers daar in de comments denk ik weleens. :P

Ik hoorde Joost z'n eigen stem toch behoorlijk veel gisteren hoor! Ja er stond een deel van het refrein op tape maar backings op tape mag gewoon.
Bv Oostenrijk had gister het hele lied op tape en vergat zelfs een paar keer haar microfoon voor haar hoofd te houden terwijl je haar hoorde zingen. Dan viel Joost nogal mee. :D

Het is de laatste jaren steeds meer dat er een deel van de zang op tape staat. Sinds corona, omdat mensen dan bv geen backing vocals mee hoefden te nemen en dus minder risico.
Zijn stem klonk gewoon goed en zijn optreden was fantastisch, er staat een mooie review in de Buitenlandse reacties thread (die lange review vanaf 10.00).

Eerlijk gezegd vond ik de stem van de Kroatische zanger niet zo goed klinken, zijn energie was wel goed.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 20:45:56 #30
163650 Greys
pi_213211484
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 19:31 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Even teruggekeken en meegeschreven:
Aran: hij was licht en beweeglijk, bevrijd :?
Zijn stem staat ook op een band en na afloop werden vragen gesteld (door wie zegt hij niet) of hij playbackte. Dat deed hij niet zegt Aran, maar het is niet handig, want hij hield z’n microfoon in het publiek en je hoorde doodleuk zijn stem door de boxen.
Frank Dane vroeg zich af of Joost misschien z’n optreden expres klein heeft gehouden.
Aran: hij heeft er een feestje van gemaakt. Dat kan hij nu doen en in Stockholm, maar dat is gevaarlijk, want je wilt in Malm een performance neerzetten, waarvan je weet: je bent 100% in control en nu was het van: jeej, wat gezellig allemaal. Als je het op tv ziet dat mensen gaan denken: zing je nou live of niet.
Miljoushka denkt dat het tactiek is.
Aran zegt nog wel dat het de climax van de avond was.

Verder hebben ze geen andere landen besproken, wel oa stukje Frankrijk laten zien.
Ok dat is minder negatief dan het even leek hier, dankjewel!

In het refrein staat er sowieso wel een 'backing stem' zeg maar on tape en dat mag ook gewoon in Malm (en is ook nodig/handig voor dat ene 'effectje') maar ik vermoed dat hij daar op het echte ESF niet z'n microfoon naar het publiek houdt bv. Hij wilde hier gewoon een echte concertervaring volgens mij. Wat het ook is, Eurovision in CONCERT! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 20:59:44 #31
163650 Greys
pi_213211676
(Even stiekem offtopic maar ons interview met Baby Lasagna staat nu op X en in Kroati topic!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 21:17:46 #32
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213211872

Dit is de beste kwaliteitsopname die ik gezien heb so far
pi_213211890
Die Nordic pre-party is wel een beetje ???????

Je merkt er niets van :D Is ‘ie al geweest? Joost mag het weten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 21:23:49 #34
163650 Greys
pi_213211947
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 21:19 schreef Em31 het volgende:
Die Nordic pre-party is wel een beetje ???????

Je merkt er niets van :D Is ‘ie al geweest? Joost mag het weten.
We hadden het er gister samen nog over dat er echt te veel preparties zijn momenteel. Hoezo twee in Spanje bv. En deze van vandaag hoor je idd niks over, zo raar? Joost werd ook niet genoemd in hun tweet met plaatje met overzicht van wie er kwamen. Dus iedereen riep 'eh en Joost?'. Het antwoord was 'ja die ook' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 21:26:13 #35
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213211968
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 21:23 schreef Greys het volgende:

[..]
We hadden het er gister samen nog over dat er echt te veel preparties zijn momenteel. Hoezo twee in Spanje bv. En deze van vandaag hoor je idd niks over, zo raar? Joost werd ook niet genoemd in hun tweet met plaatje met overzicht van wie er kwamen. Dus iedereen riep 'eh en Joost?'. Het antwoord was 'ja die ook' _O-
Volgens mij ook qua zaal de kleinste pre party nu. Wat dat betreft had Joost beter naar Madrid kunnen gaan :P
pi_213211982
quote:

[..]
Volgens mij omdat Joost een latere toevoeging was, hij stond ook niet op de eerste poster _O-

twitter

*O*
pi_213211986
quote:

[..]
Ja het is misschien wel wat teveel van het goede zo. Vooral meerdere in n weekend. Respect ook voor sommige artiesten die naar zowat alles gaan. 8)7

Normaal zit er ook wel wat meer tijd tussen als het Songfestival zelf eind mei is, nu beginnen de repetities ook al over 2 weken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 21:30:09 #38
163650 Greys
pi_213212003
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 21:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Volgens mij ook qua zaal de kleinste pre party nu. Wat dat betreft had Joost beter naar Madrid kunnen gaan :P
Jup maar misschien had hij toen belangrijke andere dingen en kon hij alleen dit weekend oid. Geen idee.
Het zijn er echt veel te veel tegenwoordig. Je zag dat er nu al artiesten waren die EIC niet deden wegens stemrust nodig enzo. Terwijl je als deelnemer denk ik tien keer beter Amsterdam kunt doen qua hoeveelheid publiek en pers en goed geluid dan zo'n dingetje als vandaag. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 21:35:28 #39
163650 Greys
pi_213212046
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 21:28 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja het is misschien wel wat teveel van het goede zo. Vooral meerdere in n weekend. Respect ook voor sommige artiesten die naar zowat alles gaan. 8)7

Normaal zit er ook wel wat meer tijd tussen als het Songfestival zelf eind mei is, nu beginnen de repetities ook al over 2 weken.
Ja! En er zijn er dit jaar dus ZEVEN:

Pre-PartyES- Madrid (28-30 March)
Barcelona Eurovision Party (4,5,6 April)
London Eurovision Party (07 April)
Eurovision in Concert- Amsterdam (13 April)
Nordic Eurovision Party- Stockholm (14 April)
Eurovision Night- Oslo (20 April)
Copenhagen Eurovison Party- Malmohagen (04 May)

Het is toch niet te doen zo?
Deelnemers hebben dan amper nog tijd om te rusten en oefenen voor Malm.
Sowieso al nooit echt begrepen waarom er per se twee in Spanje moeten zijn, een week na elkaar.

Benieuwd of er veel publiek is vandaag...

Hoop dat er volgend jaar een paar party's afvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213212129
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 21:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Sowieso al nooit echt begrepen waarom er per se twee in Spanje moeten zijn, een week na elkaar.

Het zal toch van de landen/artiesten zelf moeten komen wil je dit stoppen, want blijkbaar werkt het. Normaal zat Isral hier trouwens ook nog tussen, die zal voorlopig niet terugkeren maar het lijkt er nu wel eerder op dat er steeds meer bijkomen. 8)7
pi_213212143
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef Kinga het volgende:
Oh my gawd... ik kijk net in mijn agenda, heb ik op 9 mei gewoon een musical gepland staan 8)7 Hoe krijg ik dat voor elkaar. Maar gezien dat Joost als laatste is...Van hoelaat tot hoelaat is dat meestal?

Nvm, vanaf 21:00... faaaak, ik moet racen dan.
Kan je de musical niet gewoon skippen? :D
pi_213212192
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 21:35 schreef Greys het volgende:

[..]

4 mei kan toch helemaal niet? Dan zijn ze al bezig met de repetities.
pi_213212210
Ik kan me vaag herinneren dat er vorig jaar geruchten waren dat er een preparty in Turijn zou komen. Achteraf maar goed dat die er niet is gekomen. Want 7 is idd al beetje te veel van het goede.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 22:04:06 #44
163650 Greys
pi_213212272
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 21:54 schreef NailQueen het volgende:

[..]
4 mei kan toch helemaal niet? Dan zijn ze al bezig met de repetities.
Het is van Malm naar Kopenhagen n brug over. En 's avonds zijn er meestal geen repetities volgens mij. Tenminste, voor de hosts bv wel maar volgens mij niet vaak voor artiesten in de eerste week. Maar ik ben benieuwd of er een deelnemer is die daar zin in heeft, alsof het nog niet druk genoeg is dan. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 22:07:04 #45
163650 Greys
pi_213212300
Oh ik lees nu dat ze van die preparty in de repetitieweek een jaarlijks ding gaan maken, die preparty reist dus mee elk jaar naar het organiserende land:

https://eurovisionworld.c(...)ty-in-may-malmohagen

Goeie genade geef die deelnemers toch eens rust mensen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 april 2024 @ 22:16:49 #46
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213212383
quote:
11s.gif Op zondag 14 april 2024 22:07 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees nu dat ze van die preparty in de repetitieweek een jaarlijks ding gaan maken, die preparty reist dus mee elk jaar naar het organiserende land:

https://eurovisionworld.c(...)ty-in-may-malmohagen

Goeie genade geef die deelnemers toch eens rust mensen.
Oh dat wordt wel een beetje veel wel!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_213212496
twitter

twitter
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2024 @ 22:33:45 #48
163650 Greys
pi_213212512
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213212533

Ik zie net dit interview van vandaag en de eerste vraag geeft misschien wel wat duidelijkheid over hoe Joost denkt over pre-parties. Uit zijn antwoord denk ik te halen dat Amsterdam een 'moetje' was van de Avrotros en dat hij Stockholm heeft toegevoegd omdat hij zag dat de pre-party in Madrid toch wel een positief effect had.
pi_213212537
Ik moet bij die pre party in Stockholm een beetje denken aan "if a tree falls in the forest, and nobody hears it, does it make a sound". Qua marketing was de Madrid-versie beter geweest ja :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')