Kweenie hoor, als jij met je mod salaris nog krekels eet is er wat mis met je. Zojuist heerlijk verse kaviaar met glas champagne gehad als snack.quote:Op zondag 14 april 2024 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Snel wat krekels uit gemeenschappelijke pot eten!!
quote:Op zondag 14 april 2024 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
Het is de schuld van de het WE.... oh wacht
Ik heb maar een jaarcontract hé. Hopelijk straks na verlenging voor onbepaalde tijd en dan komt er wat meer leuks bij!quote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kweenie hoor, als jij met je mod salaris nog krekels eet is er wat mis met je. Zojuist heerlijk verse kaviaar met glas champagne gehad als snack.
Owja, sorry, Je bent nog steeds een newbie. Er gaan serieus deuren voor je open straks. Dat wil je niet weten... Met hard werk, toewijding en vooral veel motivatie kom je er welquote:Op zondag 14 april 2024 18:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb maar een jaarcontract hé. Hopelijk straks na verlenging voor onbepaalde tijd en dan komt er wat meer leuks bij!
Volgens AI maakt hij het goed.quote:Op maandag 22 april 2024 14:33 schreef Enchanter het volgende:
Is er wat bekend hoe het nu met deze eindbaas gaat ?
Ik maak me zorgen
We zullen hem missenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Klaus Schwab die plotseling opstapt bij het WEF.
Waarom heeft nog niemand in BNW hierover gereageerd?
Hij was een visionair, en we zullen zijn inzet voor een betere wereld voor eeuwig koesteren. Bedankt voor alles Klaus.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Maar als serieus antwoord? Maakt toch niks uit of hij er wel nog is of niet bij het WEF? Zelfde riedeltje gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Ik denk zelfs dat Hugo de Jonge niet dom genoeg is om zo'n baantje te verneukenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:51 schreef Bananenbennie het volgende:
Misschien wil Rutte het stokje wel overnemen.
Ik heb het idee dat men hier Klaus als een soort van eindbaas ziet van het WEF.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar als serieus antwoord? Maakt toch niks uit of hij er wel nog is of niet bij het WEF? Zelfde riedeltje gaat gewoon door.
Meer een soort zetbaasje.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men hier Klaus als een soort van eindbaas ziet van het WEF.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men hier Klaus als een soort van eindbaas ziet van het WEF.
Dit dus.quote:
Het zou pas echt eng worden na dat WHO pact als een Yuval Harari (spelling) het voor het zeggen gaat krijgen. Das wel echt een eng ventje.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:34 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Blijft vermakelijk wat voor aannames er steeds maar weer zijn over hoe BNW-ers denken.
Ja mee eens die Harari is erg eng. Daarbij vergeleken is Schwab wel een goeie ouwe lobbes. We gaan hem nog missenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zou pas echt eng worden na dat WHO pact als een Yuval Harari (spelling) het voor het zeggen gaat krijgen. Das wel echt een eng ventje.
Bedoel dus meetings in Davos waar grote vriend Thedros ook vaste gast isEn nog een paar waar ik de naam niet van wil noemen. Dan gaat het wel serieus een kant op die onomkeerbaar is.
Klaus was natuurlijk wel de "oprichter" en ook oud. Die Harari die Klaus adviseur is dat is natuurlijk wel een hardliner in dat mensen helemaal niks zelf zouden moeten beslissen. Onze Microsoft jatter is daar wel een fan vanquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja mee eens die Harari is erg eng. Daarbij vergeleken is Schwab wel een goeie ouwe lobbes. We gaan hem nog missen
quote:WEF-oprichter Klaus Schwab stopt als voorzitter raad van toezicht
Klaus Schwab, de oprichter van het World Economic Forum (WEF), is opgestapt als voorzitter van de raad van toezicht. Dat meldt het WEF maandag, de organisatie achter de jaarlijkse topbijeenkomsten in Davos.
"Nu ik mijn 88e levensjaar inga, heb ik besloten om met onmiddellijke ingang af te treden als voorzitter en als lid van de Board of Trustees", zegt Schwab in een verklaring van het WEF. De zogeheten Board of Trustees is het bestuursorgaan van het WEF.
Het WEF meldt dat vicevoorzitter Peter Brabeck-Letmathe tijdelijk als voorzitter is aangesteld en dat een zoekcommissie een vervanger moet vinden. De raad van het WEF prijst Schwabs "uitzonderlijke prestaties" tijdens zijn 55 jaar als leider van de organisatie.
https://www.nu.nl/economi(...)ad-van-toezicht.html
Kloptquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:49 schreef Alarmonoff het volgende:
Zijn opvolger
https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Brabeck-Letmathe
Ja dat dacht ik ook meteen toen ik het nieuws las.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:10 schreef PSVCL het volgende:
Peter Brabeck-Letmathe is Jewish or partially Jewish.
In 1998, Mr. Peter Brabeck-Letmathe on behalf of Nestle, received the Jubilee Award by the Israeli Prime Minister Netanyahu.
Deze duivel mag de ?De Protocollen van de wijzen van Sion?/nwo verder gaan realiseren.
Nou, zo heeft Willem-Alexander misschien nog wat aan zn NHA cursus Watermanagement, kan ie aanschuiven in Davos.quote:"Humans have no right to access free water.”
https://www.snopes.com/fa(...)ter-not-human-right/quote:
wat goed van jouquote:Op woensdag 23 april 2025 11:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook meteen toen ik het nieuws las.
NWO chemtrail lizzards zitten erachter.
Ben benieuwd wat de liberals hiervan gaan vinden. Daar was jarenlang terecht ophef over de werkwijze van Nestle. Gaan die nu toegeven dat rechtse wappies gelijk hadden en het WEF toch een eng clubje is?quote:
Is dit een soort Judaskus?quote:Nu blijkt dat de board of trustees een onafhankelijk onderzoek voert naar Schwab, nadat een klokkenluider beschuldigingen heeft geuit over de werkcultuur en onbehoorlijk bestuur bij het WEF.
Het is de meest ongelukkige foto van hem. Net toen hij blijkbaar iets aan zijn oog had.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wat een lelijke zombiekop is dat
Dat deze Peter in een ver verleden bestuurder was bij Nestle betekent nog niet dat het WEF dezelfde twijfelachtige morele keuzes maakt als Nestle. Het WEF is een economische club en deze man was een bestuurder van een economisch succesvol bedrijf.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de liberals hiervan gaan vinden. Daar was jarenlang terecht ophef over de werkwijze van Nestle. Gaan die nu toegeven dat rechtse wappies gelijk hadden en het WEF toch een eng clubje is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |