SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ken mensen die netto 9k krijgen en de hypotheek al bijna afbetaald hebben, maar niet weten hoe ze rond gaan komen Je gaat leven naar hoeveel je te besteden hebtquote:
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.quote:Op zondag 14 april 2024 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
7 duizend ofzo? Of nog meer? heb eigenlijk geen idee
ja das ook wel zo idd.quote:Op zondag 14 april 2024 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ken mensen die netto 9k krijgen en de hypotheek al bijna afbetaald hebben, maar niet weten hoe ze rond gaan komen Je gaat leven naar hoeveel je te besteden hebt
hmm zonde, zoveel belasting er afquote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.
5 eerderquote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je nog geen 6 duizend aan over. Als je dan nog een dure hypotheek, dure vrouw en wat andere vaste lasten hebt dan gaat het hard.
Ga je daar heen emigreren?quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je in Amerika loodgieter of dakdekker bent blijft de vrouw thuis, heb je 2 nieuwe auto’s een vrijstaand huis 2 motoren een boot en 3 jetskies en een hond. (En 1,5 week vak per jaar)
Vind ik ook elke maand.quote:
Zo hard gaat het ook niet met de inkomstenbelasting in Nederland. 5500-5800 moet je daar wel aan over kunnen houden denk ik.quote:
Krijg je wel veel voor terug.quote:
En ga je failliet als je een keer met je fikken tussen de deur komt.quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je in Amerika loodgieter of dakdekker bent blijft de vrouw thuis, heb je 2 nieuwe auto’s een vrijstaand huis 2 motoren een boot en 3 jetskies en een hond. (En 1,5 week vak per jaar)
Ja maar daar gaan dan wel allerlei overheidszaken af. Of je komt net boven een belastingschijf op het einde vh jaar.quote:Op zondag 14 april 2024 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hard gaat het ook niet met de inkomstenbelasting in Nederland. 5500-5800 moet je daar wel aan over kunnen houden denk ik.
[..]
Krijg je wel veel voor terug.
Dat blijft hatelijk ja.quote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan dan wel allerlei overheidszaken af. Of je komt net boven een belastingschijf op het einde vh jaar.
Dat klopt dan ook weer.quote:Op zondag 14 april 2024 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ga je failliet als je een keer met je fikken tussen de deur komt.
dan betaal je toch enkel over het bedrag in die schijf? Je kunt ook minder verdienen maar dan hou je ook minder over op het eindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |