Dat was de inspiratie voor de afval- en wandelpoging 2014quote:Op zondag 14 april 2024 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat super PEn je doet me denken aan een website die ik jaren geleden eens tegen kwam, iets met nerd fitness geloof ik. Daar werd het afvallen/de gezondheid ook heel nerderig met grafiekjes, berekeningen en mooie diagrammen aangevlogen
Dat maakt het op zich wel heel erg leuk natuurlijk.
Het is een grote luisterwereld vol bijzondere verhalen. Sinds kort heb ik de NPO luister app erbij, hele mooie pc's kom ik daar tegen, naast de tips uit LIT en CRI en de mailalertsquote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef Clubsoda het volgende: Dat klinkt als een goede tip, @:Blues
Ik vind sowieso veel podcasts echt WTF schokkend
![]()
Dat dacht ik van de week ook, en @fietsie is hier ook jammer genoeg niet zo vaak meerquote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Blues het volgende:
En ik mis @:sigme in de culsc of ligt dat aan mij?
Kook, al een weekje of zo.quote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Blues het volgende:
is actief in de 40+ sc vooralquote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Blues het volgende:
Teken van levenquote:Op zondag 14 april 2024 14:38 schreef Morgane89 het volgende:
Presentgewoon druk, maar toch niet echt iets te vertellen
Ook voor mij graag, klinkt mogelijk interessant.quote:Dat was de inspiratie voor de afval- en wandelpoging 2014Heb je die link toevallig ergens nog?
Nog steeds zoveel last van die val?quote:Op zondag 14 april 2024 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al strompelend en met wat assistentie heb ik toch een veldje vaste en eetbare schaduwplanten aangelegd, een kersenboom en een kiwi geplant. Straks nog even een half uurtje werk en dan kan ik lekker relaxen.
[..]
[..]
Ook voor mij graag, klinkt mogelijk interessant.
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.quote:
Zou het kunnen dat je nu een soort spierpijn hebt door het anders bewegen om de valpijn te ontlopen?quote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.
MnX was stram en spierpijn van een hele dag schoffelen ( in een andere grote tuin) en de dagen ervoor sjouwen van hard hout.quote:Op zondag 14 april 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Mijn schouder en mijn stuitje voelen echt niet goed. Het leek na een paar dagen beter te gaan. De overige beurse plekken zijn weg, de initiële pijn in mijn kont ook. Maar er is helaas nog veel meer over dan ik dacht en het wordt niet minder. Het is nog maar een week, maar ik had meer verwacht.
Wat ben jij toch een naar mannetjequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef Jeroboam het volgende:
Je lijkt zelf wel iemand met afstand tot alles. Ik vind het mooi dat ze op hun vrije dag nog wat leven in de brouwerij komen brengen. Impressive geluid
Het probleem is dat er nog steeds mensen zijn die deze trol blijven voeren. En deze dus terug komt met meer zooi, om meer voer te halen.quote:
Ik denk dat het deze website gewoon is @PdeHoog : https://www.nerdfitness.com/start-here/quote:Op zondag 14 april 2024 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook voor mij graag, klinkt mogelijk interessant.
Deur is hier nog wel open maar de zon is nu wel echt weg. Was ook de hele tijd te koud om op t balkon te zitten dus nu is huis schoon en opgeruimd.quote:Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef AnneX het volgende:
Goeie koop @:z80 👍🏼
Eigenlijk is het gewoon kkkkkoud. En gaat de deur dicht.
Wij hebben lekker in het zonnetje in de tuin gezeten bij vrienden. Er was een spreeuw aan het proberen de vogelpindakaas te etenquote:Op zondag 14 april 2024 16:45 schreef AnneX het volgende:
Goeie koop @:z80 👍🏼
Eigenlijk is het gewoon kkkkkoud. En gaat de deur dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |