Smeer je hormoonzalf?quote:Op zondag 14 april 2024 13:18 schreef roos94 het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet fris als je een dag douchen skipt. Maar wie ben ik? Ieder zn ding. Ik heb overigens eczeem en ik ga nog steeds elke dag douchen. Jammer dan. Er zijn vast mensen die niet stinken na een dag, maar ik ben niet 1 van die mensen.
Of het topic waar hele drommen fokkers aangeven 2-3x per dag te douchen omdat ze zich anders vies voelenquote:Op zondag 14 april 2024 12:58 schreef Gunner het volgende:
Oh nee is dit het halfjaarlijkse topic waarin iedereen je een viezerik vind als je niet elke dag doucht?
Elke dag is toch lekker. Voor werk zonder zeep, na werk met zeep. In de zorg werk je vaak met mensen die niet echt fris ruikenquote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)eer-per-week-douchen
2 keer per week is meer dan voldoende dus, en goed voor het tekort aan schoon water.
Doe er uw voordeel mee!
🔓?
Eens hoor, maar ik ben danook geen expert.quote:Op zondag 14 april 2024 20:59 schreef Chadi het volgende:
Elke dag is toch lekker. Voor werk zonder zeep, na werk met zeep. In de zorg werk je vaak met mensen die niet echt fris ruiken
Dat snap ik niet. Als ik ga werken gebruik ik net heel veel zeep zodat je het toch minstens een uur ruikt. Vaak nog deo of een geurtje over heen.quote:Op zondag 14 april 2024 20:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Elke dag is toch lekker. Voor werk zonder zeep, na werk met zeep. In de zorg werk je vaak met mensen die niet echt fris ruiken
Waterontharder. Klaar.quote:Op zondag 14 april 2024 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
In Nederland hebben we voornamelijk hard water en ja, daar wordt je huid niet zo blij van. Dat is gewoon een gegeven. Vooral mensen met eczeem moeten uitkijken met hard water. Die zijn sowieso gebaat bij zo min mogelijk douchen.
Als je een washandje pakt, nat maakt en langs je lichaam gaat dan kan je prima om de dag douchen en in de winter er misschien zelfs 2 dagen tussen laten.
Wat is uitgebreid in bad? Wijntje, kaarsjes aan, goed boek? Of lig je 2 uur lang te drijven in je eigen huidschilfers? Beide kan ook overigens.quote:Op zondag 14 april 2024 23:07 schreef Perox het volgende:
Ik ga 1x per 2 dagen uitgebreid in bad. Verder niet. Ik heb een niet fysieke baan en ik sport niet dus is totaal overbodig. Ik heb eens een uitzending gezien volgens mij man bijt hond ofzo over een boer die nooit douchte of in bad ging en die leefde ook nog (en was best oud) dus ben niet heel overtuigd dat het eigenlijk überhaupt moet, voor je gezondheid, misschien wel als sociaal idee.
Ik zorg wel dat ik goed ruik en doe dagelijk schone kleren aan, dat vind ik dan weer wel van belang.
Dat zie ik tegenwoordig als desinformatie, omdat het klimaatprobleem op het individu wordt afgewenteld. Waarom zouden we in Nederland van het minimum moeten leven terwijl men zich in andere landen praktisch niet bezighoudt met koud douchen, niet douchen, vliegschaamte, thermostaat laag etc.quote:Op zondag 14 april 2024 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is weer een gezamenlijke mediacampagne om ons alle vooruitgang van de afgelopen 70 jaar af te nemen met het argument van nog net haalbaar, nog net betaalbaar, uiterst nodig en wat we nog net aankunnen ten bate van de facebook datacentres met zijn gezagsvriendelijke censuur?
Lekker in je eigen vuil zitten.quote:Op maandag 15 april 2024 00:37 schreef core2duo het volgende:
Klinkt als doorgeslagen calvinisme. In Nederland doen ook mensen met een goede financiële situatie vaak zuinigjes aan. Ik ga zelf vrijwel elke dag in bad en nog steeds drie keer per jaar op vakantie
Dit nieuws komt al jaren regelmatig voorbij.quote:Op zondag 14 april 2024 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is weer een gezamenlijke mediacampagne om ons alle vooruitgang van de afgelopen 70 jaar af te nemen met het argument van nog net haalbaar, nog net betaalbaar, uiterst nodig en wat we nog net aankunnen ten bate van de facebook datacentres met zijn gezagsvriendelijke censuur?
's Morgens douche ik 's avonds ga ik in bad. Het is dat ik daarvoor tijd te kort kom anders zou ik, als ik in de pauze even thuis ben, ook nog onder de douche door rennen.quote:
Anders gaat je huid kapot uiteindelijk. Het vuil van werken wil ik er echt wel afhebben. In de ochtend is het puur een kattenwasje.quote:Op zondag 14 april 2024 23:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Als ik ga werken gebruik ik net heel veel zeep zodat je het toch minstens een uur ruikt. Vaak nog deo of een geurtje over heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |