Pleurisherrie. Slapen ze daar niet 's nachts?quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel meer mensen blij over zijn.
Lekker serieusquote:Op zondag 14 april 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, denk meer dat we hier duidelijk maken dat in elk geloof er goeie en slechte mensen zijn en het dus niet uitmaakt waar je vandaan komt. Maar je acties maken je tot een persoon. En die kan goed of slecht zijn. Het individu, dus niet het geloof of whatever.
Als er 20 drones over mijn huis vliegen zou ik ook niet slapen. Het ziet er wel naar uit dat ze ze allemaal tijdig kunnen neerhalen. Dat is dan weer een geruststelling als je daar woont. De kans dat er eentje ontploft op een doelwit is nihil.quote:Op zondag 14 april 2024 01:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Pleurisherrie. Slapen ze daar niet 's nachts?
Echt heel eng om te zien vanuit èn je raam en de media. Dit lijkt zo bijna enger: stom he?! Zo onwerkelijk..quote:
Lekker tussen de vieze straathonden.quote:
Dat is hier wat overbodig. Groetjens vanaf de Noord-Veluwe.quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Aberkullie het volgende:
Vragen jullie iedereen die je iets verkoopt random welke religie ze aanhangen ofzo
Daarna ga ik door naar Paraguayquote:Op zondag 14 april 2024 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker tussen de vieze straathonden.
Zijn de Russenquote:Op zondag 14 april 2024 01:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Maar dit kan wel eens door Israel komen
Stel geen ingewikkelde vragenquote:
Maar ze mogen ook de kelders nog niet in? Zet dan die sirene ook uit.quote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als er 20 drones over mijn huis vliegen zou ik ook niet slapen. Het ziet er wel naar uit dat ze ze allemaal tijdig kunnen neerhalen. Dat is dan weer een geruststelling als je daar woont. De kans dat er eentje ontploft op een doelwit is nihil.
Pff ben je daar nu ook.quote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Echt heel eng om te zien vanuit èn je raam en de media. Dit lijkt zo bijna enger: stom he?! Zo onwerkelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |