Zou een goed begin van de dag zijnquote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ga pitten, als er vanacht wat Shahed fabrieken in Iran in vlammen opgaan, wordt ik goed wakker morgen.
Nou, dat gaat niet zo goedquote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS heeft een livestream van zomaar een plek in Israël
Is dit niet een beetje sensatiejournalistiek
Denk je dat ik daar tijd voor heb?quote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees je de comments ook? Zou 6 jaar oud zijn
Nou, daar zullen ze wel naar luisteren hoor...quote:
Ik zag 2 filmpjes met een inslag. Maar geen idee waar het ingeslagen is. Kon evengoed een kliko ofzo zijnquote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef matthijst het volgende:
Voorlopig is het weinig spannends. Iran. 0. Wereld. 20.
Lol ze heeft met een terreurstaat gebeld.quote:
Stukje behoorlijke overschatting/narcisme of dit is gewoon geweldige satire.quote:
Alsof ze dat niet wisten.quote:Op zondag 14 april 2024 01:28 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik zag 2 filmpjes met een inslag. Maar geen idee waar het ingeslagen is. Kon evengoed een kliko ofzo zijn
Maar het is wel een feit dat Iran zich flink belachelijk maakt met haar drones van enkele duizenden euro's die er vervolgens net geen 3 uur over doen om hun doel te bereiken en nadien gewoon koelbloedig neer worden gehaald.
Een echte Iraniër hing aan elke drone 500gr. uranium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |