Nou zeg.quote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, jullie kunnen wel een weerwoord gebruiken voor dit de bakermat is van de nieuwe NSDAP
Hier niet, ik haal er wel eens eentje onderweg naar het werk en dan zit m'n hele gezicht onder de chocoladequote:Op zondag 14 april 2024 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pain au chocolat is vrijwel altijd een teleurstelling omdat er te weinig chocolade in zit ja
Welke maand was je er? Hoe warm was het?quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vond griekenland die 2 vakanties echt leuk. Super vriendelijke bediening overal. relaxte sfeer op straat. Mooie architectuur daar in die badplaatsjes. Lekker eten. Goede prijs ook.
Heeft mij echt positief verrast allemaal
Je praat nog steeds over deze eeuw ik stop maar gewoonquote:Op zondag 14 april 2024 09:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan heel gemakkelijk een schuldige aanwijzen en dat zijn de zionisten. Los van de joodse religie aangezien volgens het jodendom het land daar niet geclaimd mag worden tot de Messias terugkeert. De orthodoxe joden houden zich daarom ook buiten het conflict en willen niet deelnemen aan de dienstplicht van Israel omdat ze het er niet mee eens zijn wat de overheid doet. De zionisten zijn machtsbelust en die aanval van 7 oktober is een reactie van een land dat al lange periode in een hoekje verdreven wordt (kat in het nauw maakt rare sprongen)
nou, op zichquote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NSDAPSC bekt niet echt lekker, verzin eens wat beters
dacht september/oktoberquote:Op zondag 14 april 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke maand was je er? Hoe warm was het?
Het is nog geen tien uur.quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liep een keer door de keuken van een restaurant heen op weg naar het toilet en daar krioelde het van de kakkerlakken rondom de kookpan zonder deksel erop, snapte ineens het zojuist genuttigde recept van krokante kippensoep met pootjes wat beter.
quote:
Dat eet je maar thuisquote:Op zondag 14 april 2024 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
But what about second breakfast
quote:Op zondag 14 april 2024 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat die specifiek op jou doelt met die opmerking
Bubbelbad Eemhofquote:Op zondag 14 april 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]Zie in Europa zelden kakkerlakken. Alleen in Rome.
Jasje nodigquote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht september/oktober
eerste keer had ik nog 27 graden en savonds koelde het dan wel af dat je wel een jasje nodig had , 2e keer wat minder warm , was het dacht ik 23 graden
Dat tweede is wel perfect. Had je gewoon bij een organisatie geboekt?quote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht september/oktober
eerste keer had ik nog 27 graden en savonds koelde het dan wel af dat je wel een jasje nodig had , 2e keer wat minder warm , was het dacht ik 23 graden
Andere doelgroep, zelfde idee.quote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat de NSDAP Joden ook niet zo heel erg lief vond?
Ze hadden ook gewoon wijngaardslakken, die waren wel lekker, toen ze eenmaal stopten met glibberen.quote:
Een goede in Frankrijk nietquote:Op zondag 14 april 2024 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pain au chocolat is vrijwel altijd een teleurstelling omdat er te weinig chocolade in zit ja
ja vond het wel frisquote:Op zondag 14 april 2024 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jasje nodig![]()
Dan zal het wel 21 graden geweest zijn
Hoef je ook niet te klagen over reclames, dat scheelt weer.quote:Op zondag 14 april 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Mijn yt app kan de tv niet vinden
#firstworldstruggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |