"Hoi, wij gaan morgen om 11.00 die en die plekken aanvallen. Zoveel drones, zoveel kruisraketten. Dan weten jullie dat".quote:
De ayatollahs zijn geen boeven?quote:Op zondag 14 april 2024 00:10 schreef Bezsen het volgende:
@:Stoorzendert Vriend, ik ben meerdere keren in Oekraïne geweest na het uitbreken van de oorlog.
Mijn roots liggen in Pools/Oekraiens gebied.
Ik ben tegen boevenregimes, dus tegen Rusland en tegen Israel.
Ik heb liever dat die joden morgen verliezen door een kanonskogel van Michel Vlapquote:
Ow, dan heb ik het wellicht verkeerd wat betreft Oekraïne. Indien zo, mijn excusesquote:Op zondag 14 april 2024 00:10 schreef Bezsen het volgende:
@:Stoorzendert Vriend, ik ben meerdere keren in Oekraïne geweest na het uitbreken van de oorlog.
Mijn roots liggen in Pools/Oekraiens gebied.
Ik ben tegen boevenregimes, dus tegen Rusland en tegen Israel.
Welnee, de reactie van Israël gaat veel belangrijker zijn voor ons.quote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
Reken maar op rellen vanuit moslimhoek de komende weken in Nederland
Is dat niet elke dag daar.quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ETA? Wat hebben die Basken hier nu weer mee te maken?
Zijn tenminste nog een beetje onderdanigquote:
Zou wel top zijn, dan gaan we die klimaatdoelen met gemak halenquote:Op zondag 14 april 2024 00:11 schreef Werkperd het volgende:
Als de situatie toch echt escaleert dan zijn wij allemaal de lul. Bij een mogelijke militaire aanval van VS zal Iran de Straat van Hormuz volgooien met mijnen. Wereld in een nieuwe energiecrisis en dit maal tien keer erger dan die van 1973. Wij gaan het allemaal voelen en waarom? Puur vanwege Israëli agressie. Nethanyahu die onder grote kritiek staat vanwege de genocide die die pleegt, probeert nu uit het niets het gehele westen opnieuw achter zich te krijgen.
Het is ook te belachelijk voor woorden dat opnieuw westerse leiders met twee maten meten en denken dat internationaal recht op gebied van zelfverdediging alleen geldt voor Israel. Compleet maf. Ze willen gewoon escalatie en ja het westen zit hier volledig achter. 100% van overtuigd nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |