En bij Trumps verkiezingswinst? Dan hebben wij wellicht dezelfde moederquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ze ook bij corona, en bij Rusland.
Ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bij Trumps verkiezingswinst? Dan hebben wij wellicht dezelfde moeder
Eerste keer in 150 jaar of zoquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dit hebben ze nog nooit gedaan, ze hebben volgens mij nog nooit een land direct aangevallen.
Spannend als je zo tegen mij praat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godver, ik had je moeder kunnen zijn
Diezelfde tactiek gebruikt ruZZia ook in Oekraïne.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:53 schreef MissionPhailed het volgende:
Tactiek van Iran vanavond is wel een interessante; met het eerst lanceren van de langzame drones voordat de raketten de lucht ingaan, wordt Israël min of meer 'gewaarschuwd'. Aan de andere kant arriveert zo zo'n beetje alles tegelijk op de bestemming.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, toen jij president was viel Iran Amerikanen aan
Hoe hoog vliegen die drones?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Perspectief, een vliegtuig op 10km hoogte die met 700kmu langs vliegt, lijkt ook langzaam te gaan. Deze gaan rond de 1500 tot 2500kmu.
Heb net op dit moment ruzie met mijn vader, maar even op de koffie morgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bij Trumps verkiezingswinst? Dan hebben wij wellicht dezelfde moeder
Ik denk dat Iran geen grote schade wil aanrichten. De aanval moet groot genoeg zijn om als afschrikking te dienen, en niet te groot om een verdere escalatie te voorkomen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:53 schreef MissionPhailed het volgende:
Tactiek van Iran vanavond is wel een interessante; met het eerst lanceren van de langzame drones voordat de raketten de lucht ingaan, wordt Israël min of meer 'gewaarschuwd'. Aan de andere kant arriveert zo zo'n beetje alles tegelijk op de bestemming.
Hij vindt zeker dat je te apathisch reageertquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb net op dit moment ruzie met mijn vader, maar even op de koffie morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |