Fixed that for you.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cash in, koop goud Bitcoin en graaf je in. Safest bet.
Godver, ik had je moeder kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Thanks maat
Nouja. Ik ben al 30 natuurlijk dus dat duurt nog wel even
Hopelijk niet van nu dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Die twitterfilmpjes uit Israel / Tel Aviv enzo vind ik wel lastig...of ze echt van nu zijn en niet van eerdere incidenten/raketten
Iran moest wel iets doen, net als dat ze een paar jaar terug een Amerikaanse basis aanvielen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Breekfast het volgende:
Had niet gedacht dat Iran een directe aanval aan zou durven.
Die uit Tel aviv zijn van eerder waarschijnljkquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Die twitterfilmpjes uit Israel / Tel Aviv enzo vind ik wel lastig...of ze echt van nu zijn en niet van eerdere incidenten/raketten
En als er een neger door de straat loopt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ze ook bij corona, en bij Rusland.
Kijk eens aan.quote:
Eerlijk is eerlijk Ali, ik zei dat ik dacht dat Iran niet de ballen had dit te doen. Hier heb jij dus gewoon gelijk gehad en ik compleet fout.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gelijkelijk aan over een paar weken wellicht, niet allemaal op dezelfde avond
50-80% van de filmpjes is oud / fake / recycled.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Dan denkt ze aan Herman Finkers en moet ze lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En als er een neger door de straat loopt?
Southern Comfort, maar een klein glaasje, voor een heftige avond wil ik scherp zijnquote:
Nah, dit zal negatief uitvallenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar je hoopte het wel een beetje stiekem
Ik ook niet. Dit hebben ze nog nooit gedaan, ze hebben volgens mij nog nooit een land direct aangevallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Breekfast het volgende:
Had niet gedacht dat Iran een directe aanval aan zou durven.
bier is 93% water.quote:
Ja, dat er iets op handen was stond te verwachten. Maar ik had gedacht dat ze het via één van hun proxys zouden doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Iran moest wel iets doen, net als dat ze een paar jaar terug een Amerikaanse basis aanvielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |