Mijn oma drinkt op moment een wodkaatjequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Ploplap het volgende:
Wij zitten met z'n allen voor de TV te kijken. Dit is geschiedenis. Mijn moeder in tranen, en mijn vader zit al oorlogstaal te brullen. Het is wachten tot mijn opa uit zijn graf komt zetten.
Fixed that for you.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cash in, koop goud Bitcoin en graaf je in. Safest bet.
Godver, ik had je moeder kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Thanks maat
Nouja. Ik ben al 30 natuurlijk dus dat duurt nog wel even
Hopelijk niet van nu dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Die twitterfilmpjes uit Israel / Tel Aviv enzo vind ik wel lastig...of ze echt van nu zijn en niet van eerdere incidenten/raketten
Iran moest wel iets doen, net als dat ze een paar jaar terug een Amerikaanse basis aanvielen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Breekfast het volgende:
Had niet gedacht dat Iran een directe aanval aan zou durven.
Die uit Tel aviv zijn van eerder waarschijnljkquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Die twitterfilmpjes uit Israel / Tel Aviv enzo vind ik wel lastig...of ze echt van nu zijn en niet van eerdere incidenten/raketten
En als er een neger door de straat loopt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ze ook bij corona, en bij Rusland.
Kijk eens aan.quote:
Eerlijk is eerlijk Ali, ik zei dat ik dacht dat Iran niet de ballen had dit te doen. Hier heb jij dus gewoon gelijk gehad en ik compleet fout.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gelijkelijk aan over een paar weken wellicht, niet allemaal op dezelfde avond
50-80% van de filmpjes is oud / fake / recycled.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Dan denkt ze aan Herman Finkers en moet ze lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En als er een neger door de straat loopt?
Southern Comfort, maar een klein glaasje, voor een heftige avond wil ik scherp zijnquote:
Nah, dit zal negatief uitvallenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar je hoopte het wel een beetje stiekem
Ik ook niet. Dit hebben ze nog nooit gedaan, ze hebben volgens mij nog nooit een land direct aangevallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Breekfast het volgende:
Had niet gedacht dat Iran een directe aanval aan zou durven.
bier is 93% water.quote:
Ja, dat er iets op handen was stond te verwachten. Maar ik had gedacht dat ze het via één van hun proxys zouden doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Iran moest wel iets doen, net als dat ze een paar jaar terug een Amerikaanse basis aanvielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |