Ik kijk geen tv. Het is gewoon een streamingdienst. Ze hebben van veel series gewoon alle seizoenen dus dan kan je gewoon in seizoen 3 beginnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef marc0871 het volgende:
Nah. Ik ga niet betalen voor iets wat ik toch al niet wilde kijken.
Ook niet 'on demand'
Actualiteit en het geouwehoer erover,
Sport en het geouwehoer er vooruit, tussendoor en achteraf erover.
Geouwehoer over celebrities, over wie het nu weer met wie houdt, welke kleur kids ze nu weer hebben uitgepoept of welke bok ze hebben geschoten. Hoe smeuiger de roddel hoe beter,
Talentenshows,
Sociale experimenten.
Ik hoef het allemaal niet te weten.
Wat ik interessant vind, komt of nooit hier op tv, of loopt zo ver achter dat ik het via andere kanalen al 3 keer gezien heb.
Ik bedoel; ga jij nog een keer aan een serie op tv beginnen, als je ergens anders al bezig bent met seizoen 3?
Ik geloof best dat het een streamingdienst is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv. Het is gewoon een streamingdienst. Ze hebben van veel series gewoon alle seizoenen dus dan kan je gewoon in seizoen 3 beginnen.
Maar ieder zn ding natuurlijk.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef marc0871 het volgende:
En het meeste van NPO, RTL en KIJK kan je gratis terugkijken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef marc0871 het volgende:
Ook niet 'on demand'
Actualiteit en het geouwehoer erover,
Sport en het geouwehoer er vooruit, tussendoor en achteraf erover.
Geouwehoer over celebrities, over wie het nu weer met wie houdt, welke kleur kids ze nu weer hebben uitgepoept of welke bok ze hebben geschoten. Hoe smeuiger de roddel hoe beter,
Talentenshows,
Sociale experimenten.
Ik hoef het allemaal niet te weten.
Wat ik interessant vind, komt of nooit hier op tv, of loopt zo ver achter dat ik het via andere kanalen al 3 keer gezien heb.
Ik bedoel; ga jij nog een keer aan een serie op tv beginnen, als je ergens anders al bezig bent met seizoen 3?
Ik kijk alleen het journaal, als ik er al aan denk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
En het meeste van NPO, RTL en KIJK kan je gratis terugkijken.
Heel even jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
En het meeste van NPO, RTL en KIJK kan je gratis terugkijken.
Videolandquote:Op dinsdag 23 april 2024 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
Nouja wil bureau rotterdam of arnhem weer eens kijken. Staan ineens niet meer op nlziet. Whyy
Bureau Rotterdam staat er wel op.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
Nouja wil bureau rotterdam of arnhem weer eens kijken. Staan ineens niet meer op nlziet. Whyy
Echt? Ik zag gisteren alleen Bureau hofstad en dat waren maar 2 afleveringen. Ga straks nog een keer (beter) kijken.quote:
Zelfs van de recente programma's van de Vlaamse publieke omroep is op NLZiet een groot deel al doorgestreept.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:58 schreef Rostrup het volgende:
Als ze nou het hele NPO archief beschikbaar maken en het samen met alle andere publieke omroepen in Europa gaan doen wordt het nog wel eens wat.
Dat is dus precies het probleem.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs van de recente programma's van de Vlaamse publieke omroep is op NLZiet een groot deel al doorgestreept.
Je mag er wel naar hun actualiteitenprogramma's kijken, maar liever niet naar wat ze verder nog maken.
Het is vooral stukken goedkoper. NLziet kost je 7,95 euro per maand.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:01 schreef leolinedance het volgende:
Wat is het voordeel van NLziet tov een alles in één abo bij bijvoorbeeld Ziggo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |