ik zal ook ff vragen want we hebben er nog een paar liggen. nemen we die ook gelijk meequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb wel maar 5 witte tuinstoelen, daarnaast nog 7 groene, hopelijk zijn die ook goed.
Anders moeten we een stoelendans gaan doen
Van de buren stelenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb wel maar 5 witte tuinstoelen, daarnaast nog 7 groene, hopelijk zijn die ook goed.
Anders moeten we een stoelendans gaan doen
De bank naar buiten slepen.quote:
Oh ja, dat kan ook wel, hadden ze ze maar niet in de voortuin moeten zettenquote:
WIe nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word wel vervelend met veel alcohol op
quote:
Ik word knuffelig, niet iedereen vind dat vervelend. Sommige mensen welquote:
Is daar iets nieuws over?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Interessant over de parachutemoord op videoland.
Ik haat knuffelen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik word knuffelig, niet iedereen vind dat vervelend. Sommige mensen wel
wacht ik had daar stukje over gekeken, maar het boeide me volgens mij niet zoveelquote:
Ik heb een uitermate vrolijke dronk inderdaadquote:
Echt? Hou wel van knuffelenquote:
euhm ik haat knuffelen eigenlijk ook? althans doe het wel, maar met name toneel of musical mensen zijn onwijs van knuffelen, Ik wil wel knuffelen maar dan met iemand die ik leuk vind, voor de rest vind ik t toch altijd beetje raar.quote:
Ik moet daar niks van hebben,klef gedoe.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ik haat knuffelen eigenlijk ook? althans doe het wel, maar met name toneel of musical mensen zijn onwijs van knuffelen, Ik wil wel knuffelen maar dan met iemand die ik leuk vind, voor de rest vind ik t toch altijd beetje raar.
Nou ja zeg, wat zijn jullie voor mannenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet daar niks van hebben,klef gedoe.
Die word enkel nog filosofischer en een nog betere dichter vanquote:
Pak @kree maar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan ben jij het ideale slachtoffer
nou het is goeie vraag want hier wil ik het idd wel eens over hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg, wat zijn jullie voor mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |