Ah, een de-escalerende aanvalquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef Aether het volgende:
Mogelijk snel Iraanse aanval op Isral, 'maar niet om te escaleren'
https://nos.nl/l/2516509
Ach, je slaat je vrouw toch ook uit liefde volgens de islam, moet kunnenquote:
Dus Isral wordt aangevallen en als ze een reactie teruggeven is Isral degene die escaleert?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie Isral eerlijk gezegd wel escaleren na zo'n aanval.
Gaat er natuurlijk om wat voor reactie het is. Als Israel proportioneel terugslaat noem ik het geen escalatie, maar ze kunnen ook denken laten we doorpakken en die kerncentrales platgooien.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus Isral wordt aangevallen en als ze een reactie teruggeven is Isral degene die escaleert?
Mkay
Wacht maar tot je een Antilliaanse 24-48 uur meemaakt 😱quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe lang duren die 24 - 48uur in Iran wel niet? We wachten al een week!
quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe lang duren die 24 - 48uur in Iran wel niet? We wachten al een week!
Dus Iran is degene die zou escaleren als ze reageren op een aanval op hun consulaat?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus Isral wordt aangevallen en als ze een reactie teruggeven is Isral degene die escaleert?
Mkay
Gebouw ernaast toch?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus Iran is degene die zou escaleren als ze reageren op een aanval op hun consulaat?
Kom op, laten we nou niet doen alsof er ook maar n partij in dezen is die zelfs maar een greintje descalerend handelt in de afgelopen decennia.
Nou ja, ok, maar buiten de exacte locatie: het was natuurlijk een aanval op een Iraanse partij. Dan kunnen wij lekker hard roepen "ja maar dt was een schurk", maar dat maakt het niet minder logisch dat Iran mogelijk met een reactie komt. Isral wist op het moment van aanvallen natuurlijk echt wel dat er mogelijk een tegenaanval zou komen.quote:
Waarom hebben ze dat consulaat opgeblazen? Waren dit generaals die Hezbollah of andere proxy's aanstuurde?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus Iran is degene die zou escaleren als ze reageren op een aanval op hun consulaat?
Kom op, laten we nou niet doen alsof er ook maar n partij in dezen is die zelfs maar een greintje descalerend handelt in de afgelopen decennia.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat consulaat opgeblazen? Waren dit generaals die Hezbollah of andere proxy's aanstuurde?
https://nos.nl/collectie/(...)ge-commandant-gedoodquote:Volgens de Iraanse Revolutionaire Garde, een van de belangrijke steunpilaren van het regime in Teheran, zijn onder de doden twee generaals en vijf andere officieren van de Revolutionaire Garde. Onder hen was Mohammad Reza Zahedi, een van de leiders van de Quds-brigade, die verantwoordelijk is voor buitenlandse operaties. Ook zijn assistent, generaal Mohammad Hadi Haji-Rahimi, zou zijn gedood.
Zoiets lijkt me ja.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat consulaat opgeblazen? Waren dit generaals die Hezbollah of andere proxy's aanstuurde?
Nou precies dat dan. Iran escaleert mochten ze aanvallenquote:
Dat is inderdaad een manier om het te zien. Niet per definitie de enige juiste manier.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou precies dat dan. Iran escaleert mochten ze aanvallen
The Spectator Index moet even leren dat als lles Breaking is, nks Breaking is. Breaking in deze situatie is het bericht dat er bommen op Jeruzalem vallen ofzo.quote:
Breaking news: net klaar met etenquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
The Spectator Index moet even leren dat als lles Breaking is, nks Breaking is. Breaking in deze situatie is het bericht dat er bommen op Jeruzalem vallen ofzo.
Nee snap ik, was ook niet richting jou bedoeld ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
@:heywoodu
Ik snap je punt wel hoor. Heb er alleen zelf weinig invloed op
Sssssst laat 1 van de moderators het maar niet horen!quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Breaking news: net klaar met eten![]()
Kan nu de hele nacht doorposten
Done!quote:
Als Steve is bijgekomen van z'n Eclipse-kater die misschien?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Done!
Zijn er nog meer suggesties?
Ook ik zie het iets te vaak terug, niet alleen op X maar vrijwel overal in de reguliere media as wellquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee snap ik, was ook niet richting jou bedoeld ofzo
Ik ben al stilquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sssssst laat 1 van de moderators het maar niet horen!
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als Steve is bijgekomen van z'n Eclipse-kater die misschien?
Hij is niet live, maar dit is zijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/@AgendaFreeTVquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Heb je een linkje naar de stream van aardappelhoofd?
Ik had 'm vanavond eigenlijk wel verwacht, maar die ligt al 3 dagen voor pampus volgens z'n laatste streamquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Heb je een linkje naar de stream van aardappelhoofd?
Tnxquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is niet live, maar dit is zijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/@:AgendaFreeTV
Vroegh ging de Fok!-server tenminste nog een uur "uit".quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Breaking news: net klaar met eten![]()
Kan nu de hele nacht doorposten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |