Ja, is ook het meest makkelijke te leren in mijn ogen.quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind geschiedenis best interessant, leerzaam ook wel.
quote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valt mee, ben die Swifties helemaal zat
Vooral Lady in Red
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben ook een wilde kant
+1quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze vmbo en borderline had gezegd had ik het ook geloofd.
quote:Op maandag 15 april 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Jeet wat ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben ook een wilde kant![]()
SOONY
Schrijf een boze mail naar de redactiequote:Op maandag 15 april 2024 19:43 schreef Salina het volgende:
Jong0ns, ik vind de dates hèmenèks vandaag.
Merkwaardig om daar zo sterk op te reageren. Klopt niet helemaal.quote:Op maandag 15 april 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]@Mortaxx pluist de tieners helemaal uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben ook een wilde kant
(Niet geklikt.)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
het zijn toch geen tieners johquote:Op maandag 15 april 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx pluist de tieners helemaal uit
(Niet geklikt.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |