Dat wel, maar ik vraag me dan wel af hoe je niet kan werken want 100% afgekeurd, maar wel vrijwilligerswerk kan doenquote:Op maandag 15 april 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Heel netjes wel van haar door vrijwilligerswerk te doen, chapeau
Ja daar ben ik het absoluut mee eens ! Met klassieke autisme is dat nogal een uitdaging.quote:Op maandag 15 april 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Heel netjes wel van haar door vrijwilligerswerk te doen, chapeau
Ook nog bij de bakker, lijkt me ook wel pittig doorwerken. Maar ze doet haar best in elk geval.quote:Op maandag 15 april 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vraag me dan wel af hoe je niet kan werken want 100% afgekeurd, maar wel vrijwilligerswerk kan doen
Daar zijn een hele rits indicatoren voorquote:Op maandag 15 april 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vraag me dan wel af hoe je niet kan werken want 100% afgekeurd, maar wel vrijwilligerswerk kan doen
Valt mee, ben die Swifties helemaal zatquote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup is nu al boos. Tweede kandidaat over reizen.
Mee eensquote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind ze allebei wel vriendelijk overkomen, iig oprechter dan de Swifties
Als ze vmbo en borderline had gezegd had ik het ook geloofd.quote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valt mee, ben die Swifties helemaal zat
Vooral Lady in Red
Die rode swiffer vindt haarzelf wel erg cool idd.quote:Op maandag 15 april 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valt mee, ben die Swifties helemaal zat
Vooral Lady in Red
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |