is 22 hequote:Op vrijdag 12 april 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
heeft iemand de insta van Mei? Heb de rest gemist dus kan niet stalken
Wellicht zal het niet matchen qua leeftijd en fase.quote:
Die van iemand anders gaan op een gegeven moment weer weg en dan is het weer rustig in huis.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar je eigen kinderen zijn toch leuker dan die van iemand anders.
neh, om eerlijk te zijn vind ik het heel lastig om met kinderen om te gaanquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar je eigen kinderen zijn toch leuker dan die van iemand anders.
Haha ja, ik denk dat hij beter ronduit nee had gezegd op de kinderwens vraag.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van iemand anders gaan op een gegeven moment weer weg en dan is het weer rustig in huis.
iets watte politiek correct iddquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel allemaal wat tamme dates vanavond.
Ik mis gewoon de Limburgers en de Tukkers, die geven toch altijd een feestelijk tintje aan het programmaquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
iets watte politiek correct idd
misschien omdat je er vandaan komt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik mis gewoon de Limburgers en de Tukkers, die geven toch altijd een feestelijk tintje aan het programma
Denk ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
misschien omdat je er vandaan komt?
Wel het meest eerlijkequote:Op vrijdag 12 april 2024 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gewoon je strapon als voorwerp meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |