Lees net ergens dat de bestuursraad mogelijk gaat ingrijpen en ze allemaal wegsturen.quote:Op zondag 14 april 2024 22:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker boys nu kan Van Praag blijven!
Althans, dat hilarische grapje nog maar een keer of dertig voorbij zien komen
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.quote:Op maandag 15 april 2024 00:28 schreef Wotte het volgende:
Je moet haast ook wel idioot zijn als trainer om hier in te stappen :-)
Je hebt als trainer ook randvoorwaarden nodig. Een Steijn begrijp ik maar een trainer van enige naam stapt hier niet in.quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.
Een beschadigde trainer die al een tijdje zonder club zit zou hier wel raad mee weten inderdaad, die kunnen we nu wel krijgen.quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist niet? Als je nou een naam voor jezelf wil maken is dit juist het moment.
Weet ik dus niet, trainers zijn soms rare mensen die denken meer te kunnen dan realistisch is.quote:Op maandag 15 april 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt als trainer ook randvoorwaarden nodig. Een Steijn begrijp ik maar een trainer van enige naam stapt hier niet in.
Juist niet. Ik denk dat er best wat potentie in dit team zit. 2 fatsoenlijke verdedigers er bij en het staat alweer heel anders. En dan is het dus een prima moment om in te stappen. Als je nu het tij weet je keren ben je voor altijd een held. En als het niet lukt, ben je de 6e op rij waarbij het niet lukt en lag het dus gewoon aan het materiaal. Niks te verliezen.quote:Op maandag 15 april 2024 00:28 schreef Wotte het volgende:
Je moet haast ook wel idioot zijn als trainer om hier in te stappen :-)
Viel me ook op idd. Als ik het goed begrijp starte ie een beetje vanaf de zijkant maar schoof uiteindelijk naar de 10 rol, en dan krijg hij de bal hoger op het veld, en blijkt dat ie natuurlijk best kan voetballen.quote:
Haha dit is niet echt zo gebeurd toch?quote:Op maandag 15 april 2024 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot het eindsignaal wordt gezongen dat Van Praag moet oprotten. De rvc-voorzitter loopt zo’n twintig minuten na afloop het stadion uit. Net voor hij zijn auto instapt, zegt hij gevraagd naar de spandoeken en spreekkoren: „Ik zeg er niks over, ik ga lekker naar huis. Dág.”
Nog vier finalesquote:Op zondag 14 april 2024 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal laten ze wel punten liggen ergens maar is eerder de vraag of Ajax 4x kan winnen...
Maar er komt toch geen 1 of andere nobuddie?quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geobsedeerd door Ajax? Je mag gewoon overstappen hoorquote:Op maandag 15 april 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:
![]()
![]()
Volgende aflevering van soapserie 020.
Heel de RvC wegsturen om je criminele voetbalvriendje te beschermen
Zou Gaal ook de pet gooien als Scholletje wordt gewipt?
Het is apologetische proporties aan het aannemen. Logisch gezien de hunkering naar een lichtpuntje maar dat moet je niet zoeken in 1 persoon.quote:Op maandag 15 april 2024 08:30 schreef Pleun2011 het volgende:
'Wij zijn Alex, wij zijn de beste'
Bijzonder wel om als club zo massaal achter deze proleet aan te lopen
Beetje een terugkerend probleem in het criminele bolwerk Amsterdam. Het opnemen voor Promes, Overmars, Kroes. Zelfs de trainer doet eraan mee met zijn Bergwijn-uitspraken.quote:Op maandag 15 april 2024 08:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze man dacht dat hij onaantastbaar was vanwege het verleden. Een hoop supporters kennen deze man helemaal niet. En de grote groep kiest nu duidelijk voor Kroes....quote:Op maandag 15 april 2024 00:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot het eindsignaal wordt gezongen dat Van Praag moet oprotten. De rvc-voorzitter loopt zo’n twintig minuten na afloop het stadion uit. Net voor hij zijn auto instapt, zegt hij gevraagd naar de spandoeken en spreekkoren: „Ik zeg er niks over, ik ga lekker naar huis. Dág.”
Geen probleem makker.quote:Op maandag 15 april 2024 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Een hele goedemorgen aan onze vrienden uit Rotterdam, die elke ochtend voordat ze naar werk gaan nog even ons topic komen opfleuren met hun inbreng. Bedankt jongens !
Open deur......*Trap*.......!quote:Op zondag 14 april 2024 23:02 schreef Tarado het volgende:
En weer 5e, voor hoe lang het duurt maar als je dat met dit resterende programma niet lukt dan verdien je dat ook niet.
Precies.quote:Op maandag 15 april 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hadden Michels, de Mos, Beenhakker, van Gaal en ten Hag wel naam voordat ze trainer van Ajax werdenquote:Op maandag 15 april 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt als trainer ook randvoorwaarden nodig. Een Steijn begrijp ik maar een trainer van enige naam stapt hier niet in.
Noem eens een beschadigde trainer. de Boer ?quote:Op maandag 15 april 2024 00:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een beschadigde trainer die al een tijdje zonder club zit zou hier wel raad mee weten inderdaad, die kunnen we nu wel krijgen.
"Heel" ? "crimineel" ? Trouwens, lekkere hulptrainer hebben jullie hè ? Speelde ook goed op het WK-94.quote:Op maandag 15 april 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:
![]()
![]()
Volgende aflevering van soapserie 020.
Heel de RvC wegsturen om je criminele voetbalvriendje te beschermen
Zou Gaal ook de pet gooien als Scholletje wordt gewipt?
Je hebt gelijk. Ik had het kunnen posten. Terwijl ik dan bloedserieus ben.quote:Op maandag 15 april 2024 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar er komt toch geen 1 of andere nobuddie?
Xavi/Ancelotti/Guardiola lijkt me meer het kaliber waar naar gezocht moet worden. Hallo, dit is Ajax hoor!!
Techniek staat voor niks, je kan dus op afstand die havenkraan besturen? Mooi man.quote:Op maandag 15 april 2024 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen probleem makker.
Thuiswerkgenot dus ik blijf nog even
Wat maakt hem een proleetquote:Op maandag 15 april 2024 08:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie nemen het op voor Promes en Overmars ?quote:Op maandag 15 april 2024 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een terugkerend probleem in het criminele bolwerk Amsterdam. Het opnemen voor Promes, Overmars, Kroes. Zelfs de trainer doet eraan mee met zijn Bergwijn-uitspraken.
quote:Op maandag 15 april 2024 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Een hele goedemorgen aan onze vrienden uit Rotterdam, die elke ochtend voordat ze naar werk gaan nog even ons topic komen opfleuren met hun inbreng. Bedankt jongens !
Ach Leen deed alsof ie doodziek is en met z'n spleenheup het niet meer kan opbrengen 2 minuten per jaar een gejat clublied te kwijlen.quote:Op maandag 15 april 2024 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Techniek staat voor niks, je kan dus op afstand die havenkraan besturen? Mooi man.
Als Ajax had gewonnen van Fortuna, PEC, Almere City, Sparta, NEC, Excelsior en Go Ahead Eagles had hoger er misschien ook nog wel ingezeten.quote:Op maandag 15 april 2024 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Gezien dat resterende programma van AZ had Ajax zo makkelijk 4e kunnen worden nog.. helaas
quote:Op maandag 15 april 2024 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Techniek staat voor niks, je kan dus op afstand die havenkraan besturen? Mooi man.
Zou het?quote:Op maandag 15 april 2024 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen van Fortuna, PEC, Almere City, Sparta, NEC, Excelsior en Go Ahead Eagles had hoger er misschien ook nog wel ingezeten.
Dit is echt een hele boze meneer.quote:Op maandag 15 april 2024 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:
quote:proleet
de proleet zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [ pro'let ] Afbreekpatroon: pro·leet Verbuigingen: proleten (meerv.) immorele man Voorbeeld: 'Ik werd rechts ingehaald door een proleet die met zijn ene hand zat te bellen en met de andere zijn middelvinger opstak.' Synoniem: hufter Synoniemen: asociaal hork kink kinkel lomperd plebejer vleg vlegel
Ja Taylor was goed maar het blijft een momenten elftal, goeie momenten worden weer afgewisseld met hele slechte. Ik kan me geen hele wedstrijd herinneren dat ze goed waren, wel een paar keer verdedigend aardig maar dan aanvallend 0 en als het aanvallend aardig was dan had je weer het geitenkaas verhaal.quote:Op maandag 15 april 2024 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de tweede helft gisteren goed gezien de omstandigheden, denk dat je gewoon weer 4-3-3 moet gaan spelen, met Hato en Rensch als backs ben je in ieder geval stabieler dan eerder met Gaaei en Sosa.
Taylor speelde echt prima trouwens.
Sowieso dat hij ergens op een lijstje staat, er zitten altijd nog wel druppels in die gifbeker.quote:Op maandag 15 april 2024 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een beschadigde trainer. de Boer ?
Pirlo in Ajax-1 is toch überhaupt allang geen ding meer, die staat er nou omdat Henderson blessa is.quote:Op maandag 15 april 2024 09:47 schreef Bugno3 het volgende:
Was dit dan het definitieve einde van Pirlo in Ajax 1? Ik zat in het stadion, maar dan valt zijn traagheid en lompe motoriek nóg meer op. Wat is dat een kutvoetballer zeg, ongelooflijk.
Benieuwd of hij en vooral Berghuis eindelijk fit zijn voor die laatste wedstrijden, dat voetbalt toch weer wat makkelijker.quote:Op maandag 15 april 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pirlo in Ajax-1 is toch überhaupt allang geen ding meer, die staat er nou omdat Henderson blessa is.
quote:Op maandag 15 april 2024 09:47 schreef Bugno3 het volgende:
Was dit dan het definitieve einde van Pirlo in Ajax 1? Ik zat in het stadion, maar dan valt zijn traagheid en lompe motoriek nóg meer op. Wat is dat een kutvoetballer zeg, ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Branco 'Pirlo' van den Boomen, voetbal voor de fijnproever.
Niet als 1e keus, dat lijkt me duidelijk, ondanks dat hij vorig jaar al min of meer was afgewezen en ze voor Heitinga gingen heeft hij nu alweer een paar keer laten weten er voor open te staan maar dat lijkt niet wederzijds.quote:Op maandag 15 april 2024 10:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Sowieso dat hij ergens op een lijstje staat, er zitten altijd nog wel druppels in die gifbeker.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mag ik je dan komend jaar lastigvallen als Stengs er geen kut van blijkt te kunnen?
(lol)quote:
Ik denk dat ze hem tegenwoordig een oortje geven tijdens interviews, zodat hij niet weer norse domme antwoorden geeft.quote:Op maandag 15 april 2024 10:20 schreef Heeinz het volgende:
Bergwijn die zegt dat ze de supporters graag iets wouden geven na vorige week. Ik heb die gast alleen maar zien sjokken
Ik zie helemaal voor me dat de club zn pijlen richt op 2 of 3 betere kandidaten maar als die dan allemaal afketsen dat ze dan opeens op het laatste moment Frank de Boer gaan polsen als een een tijdelijke oplossing die dan niet heel tijdelijk blijkt te zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet als 1e keus, dat lijkt me duidelijk, ondanks dat hij vorig jaar al min of meer was afgewezen en ze voor Heitinga gingen heeft hij nu alweer een paar keer laten weten er voor open te staan maar dat lijkt niet wederzijds.
Hij voldoet wel op wat punten, werken in een hostile environment kan hij wel, niet dat ik enorm trek heb in zijn voetbal, vooral dat van z'n laatste Ajax jaren.quote:Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zie helemaal voor me dat de club zn pijlen richt op 2 of 3 betere kandidaten maar als die dan allemaal afketsen dat ze dan opeens op het laatste moment Frank de Boer gaan polsen als een een tijdelijke oplossing die dan niet heel tijdelijk blijkt te zijn.
Aha, jaartje Louis tot de sabbatical van Klopp erop zit.quote:Op maandag 15 april 2024 11:34 schreef stokj het volgende:
En daar heb je Hugo en Andries ook:
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/noodzakelijk-dat-van-praag-van-gaal-vandaag-nog-vraagt-als-trainer-van-ajax/433533
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/andries-jonker-weet-wat-de-ideale-oplossing-is-voor-ajax-schuif-louis-van-gaal-naar-voren-als-trainer~a820a092/
Wel mooi dat zowel Pep als Jürgen zo graag willen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Aha, jaartje Louis tot de sabbatical van Klopp erop zit.
Wie van de twee zou de meeste aandelen Ajax in zijn portefeuille hebben?quote:Op maandag 15 april 2024 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel mooi dat zowel Pep als Jürgen zo graag willen.
Ik gok Pep, maar dat weten we pas als de AFM het meldt.quote:Op maandag 15 april 2024 12:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wie van de twee zou de meeste aandelen Ajax in zijn portefeuille hebben?
Bedankt Andries. Doen we verder niks mee.quote:Op maandag 15 april 2024 11:34 schreef stokj het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/noodzakelijk-dat-van-praag-van-gaal-vandaag-nog-vraagt-als-trainer-van-ajax/433533
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/andries-jonker-weet-wat-de-ideale-oplossing-is-voor-ajax-schuif-louis-van-gaal-naar-voren-als-trainer~a820a092/
Wel een makkelijk baantje, je hoeft enkel ' ja Louis' te zeggen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:38 schreef Caland het volgende:
Andries is die potten alweer helemaal zat en wil gewoon weer assistentje van Loewie worden.
Andries moet even zijn oren goed gebruiken want louis heeft tig keer gezegd dat hij voor die rol niet beschikbaar isquote:Op maandag 15 april 2024 11:34 schreef stokj het volgende:
Ik denk dat het wel tijd wordt dat Louis wat laat horen, niet dat hij trainer gaat worden maar meer over de gang van zaken buiten het veld.quote:Op maandag 15 april 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een makkelijk baantje, je hoeft enkel ' ja Louis' te zeggen.
Denk juist dat je Louis juist ver van enige inbreng moet houden, het is een goede hoofdtrainer geweest die een duidelijk spelplan erin kan slijpen maar inhoudelijk is het vaak vrij onzinnig wat ie zegt als je er echt doorheen prikt. Als iemand dat aanstipt wordt ie echter ziedend en doet hij alsof anderen dom zijn omdat ze hem niet begrijpen, op basis van autoriteit wint hij die discussies vaak nog ook. Als trainer prima, maar als adviseur nogal ongewenst. Weer een ouwe lul waar niemand tegenin durft te gaan.quote:Op maandag 15 april 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel tijd wordt dat Louis wat laat horen, niet dat hij trainer gaat worden maar meer over de gang van zaken buiten het veld.
Daar onderschat je hem wat in denk ik, je hebt nu wat autoriteit nodig en wat minder onderbuik.quote:Op maandag 15 april 2024 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk juist dat je Louis juist ver van enige inbreng moet houden, het is een goede hoofdtrainer geweest die een duidelijk spelplan erin kan slijpen maar inhoudelijk is het vaak vrij onzinnig wat ie zegt als je er echt doorheen prikt. Als iemand dat aanstipt wordt ie echter ziedend en doet hij alsof anderen dom zijn en op basis van autoriteit wint hij die discussies vaak nog ook. Als trainer prima, maar als adviseur nogal ongewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |