abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213194230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef Quoi het volgende:
Ok, ik heb mijn startnummer opgehaald. Apart verhaal wel. Mijn hele hardloopleven ( :') ) roep ik al dat ik de marathon van Rotterdam wil lopen voordat Lee de pijp aan Maarten geeft.

Ik kwam tot een paar halves en daarna gooiden helaas 2 hernia's en borstkanker roet in het eten. En net nu ik alle behandelingen heb gehad en eindelijk weer wat minuutjes hardloop, stopt Lee :'(

Ik heb mezelf dus de start kado gedaan. Waarschijnlijk stap ik rond het mooiste stadion van Nederland uit.

Mijn voorbereiding bestond uit veel chemische goedjes, bestraling en een viertal operaties, maar whatever :') :P Anders ligt dat startnummer daar ook maar te verstoffen.
Dacht eerst dat je een grapje maakte, van "eerste meters gemaakt" naar "ik zoek een startnummer" :')
Maar wel te begrijpen dan.

De Marathon was leuk, kneuterig maar leuk.

Waarom pak je niet gewoon een biertje. Je bent zo veranderd. Je eet niet meer je drinkt meer, wilt geen gebakje meer. Alleen nog maar lopen lopen lopen en ik zit alleen thuis.
:@ :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Evangelion op 13-04-2024 19:38:30 ]
pi_213194978
Wel benieuwd wie Lee opvolgt.

Ik denk aan de zanger van The Kik die drie maanden voor de eerste editie in 1981 geboren werd.
pi_213195854
quote:
Ok, ik heb mijn startnummer opgehaald. Apart verhaal wel. Mijn hele hardloopleven ( :') ) roep ik al dat ik de marathon van Rotterdam wil lopen voordat Lee de pijp aan Maarten geeft.

Ik kwam tot een paar halves en daarna gooiden helaas 2 hernia's en borstkanker roet in het eten. En net nu ik alle behandelingen heb gehad en eindelijk weer wat minuutjes hardloop, stopt Lee :'(

Ik heb mezelf dus de start kado gedaan. Waarschijnlijk stap ik rond het mooiste stadion van Nederland uit.

Mijn voorbereiding bestond uit veel chemische goedjes, bestraling en een viertal operaties, maar whatever :') :P Anders ligt dat startnummer daar ook maar te verstoffen.
Oh wow

Ik zou overigens wel kijken of je dan Lombardijen toch niet haalt, das een stuk makkelijker terugkomen naar de stad vergeleken met de Kuip.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_213196232
Ik bedoelde vooral natuurlijk succes en veel plezier iedereen die morgen in Rotterdam loopt! Afgelopen weken in de bush gezeten, dus dagen van de week waren een beetje zoek in mijn hoofd. Wel paar leuke koopjes gedaan, post ik wel als de Rotterdam golf over is 😊
pi_213196363
Veel succes iedereen die morgen loopt ^O^ *O* *O*
pi_213196897
Veel succes en plezier voor degenen die morgen gaan lopen ^O^ *O*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_213196995
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 20:12 schreef Nober het volgende:
Wel benieuwd wie Lee opvolgt.

Ik denk aan de zanger van The Kik die drie maanden voor de eerste editie in 1981 geboren werd.
En dan de omroep door Martin van Waardenberg :D :')
:)
pi_213197024
quote:

Ik loop morgen voor KWF. 1400eu opgehaald.
Voor m'n oma, m'n schoonmoeder, de vriendin van m'n vader en voor iedereen die ertegen moet vechten dus ook voor jou.

Sterkte, hopelijk wordt morgen een mooie ervaring voor je!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_213197088
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Ik loop morgen voor KWF. 1400eu opgehaald.
Voor m'n oma, m'n schoonmoeder, de vriendin van m'n vader en voor iedereen die ertegen moet vechten dus ook voor jou.

Sterkte, hopelijk wordt morgen een mooie ervaring voor je!
Mooi bedrag zeg!

Quoi :* dat morgen je mooiste mag worden *O*
  zaterdag 13 april 2024 @ 22:05:38 #85
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_213197320
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Sorry dat ik hier heb gepost
Oh zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik dacht misschien is dit een extra goede tip!

Ik weet zo snel niks op die afstand die je noemde maar ik ga even voor je koekeloeren *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 13 april 2024 @ 22:08:39 #86
450148 KapiteinIglo
pi_213197370
Vandaag cityrun rotterdam gelopen, doel was de hele run hardlopen en niet wandelen en dat is gelukt!
Ik was binnen in 29:45 (doel 2 was onder 30min)

Ik ben voor het eerst echt trots op mezelf en zie echt wel in dat na 3 maanden trainen dit prima is *O*

Aan iedereen die morgen gaat voor 1/4 of 1/1 marathon, veel plezier en geniet ervan. Het is een heule beleving!
pi_213197547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vandaag cityrun rotterdam gelopen, doel was de hele run hardlopen en niet wandelen en dat is gelukt!

Ik ben voor het eerst echt trots op mezelf en zie echt wel in dat na 3 maanden trainen dit prima is *O*

Aan iedereen die morgen gaat voor 1/4 of 1/1 marathon, veel plezier en geniet ervan. Het is een heule beleving!
Houd dat gevoel vast en geniet. Je doet het voor jezelf niet voor een ander. ^O^
pi_213197690
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef KapiteinIglo het volgende:

Good job!!
Hardlopen is vooral een (wed)strijd met jezelf vind ik altijd
pi_213198111
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 22:05 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Oh zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik dacht misschien is dit een extra goede tip!

Ik weet zo snel niks op die afstand die je noemde maar ik ga even voor je koekeloeren *O*
Bedankt
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 13 april 2024 @ 22:50:46 #90
450148 KapiteinIglo
pi_213198167
Voor de wie wat waar :)

1 13-04-2024 - [url=https://www.nnmarathonrotterdam.nl]NN Marathon Rotterdam[/url]• KapiteinIglo - 4,2KM
pi_213198190
quote:

Wat goed dat je gewoon gaat! O+

Kapiteiniglo wat een mooi resultaat! Knap hoor!

Iedereen die mee doet morgen, veel succes!!
pi_213201937
Succes allemaal straks, ik stap over een kwartiertje in de auto naar Rotterdam.
Dat het maar een mooie dag mag worden waarbij iedereen zichzelf overstijgt O+
pi_213202028
Succes allemaal *O* en voor @Quoi tof dat je startnummer kon bemachtigen en toch gewoon gaat :*, groetjes aan Lee ;) !
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_213202374
Ik zit er klaar voor, succes allemaal! *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 14 april 2024 @ 09:15:18 #95
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_213202683
Veel succes allemaal vandaag!
Vergeet vooral ook niet te genieten, het is ten slotte de mooiste. *O*
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 april 2024 @ 09:15:49 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_213202690
Succes en veel plezier iedereen!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_213202997
Het weer is overigens erg goed :Y
pi_213203236
Een ontroerde Lee Towers 🥹
  zondag 14 april 2024 @ 11:06:25 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213203992
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 22:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
Voor de wie wat waar :)
[ code verwijderd ]

Mijn 48 uur OP editten zijn alweer voorbij ;(

Succes vandaag iedereen. Vergeet niet je mooie verhalen hier te delen na afloop, als je daar energie voor hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 14-04-2024 11:42:37 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_213205203
2:40:xx fffuuuu
Helemaal kapot

ff liggen
:T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')