Dacht eerst dat je een grapje maakte, van "eerste meters gemaakt" naar "ik zoek een startnummer"quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef Quoi het volgende:
Ok, ik heb mijn startnummer opgehaald. Apart verhaal wel. Mijn hele hardloopleven () roep ik al dat ik de marathon van Rotterdam wil lopen voordat Lee de pijp aan Maarten geeft.
Ik kwam tot een paar halves en daarna gooiden helaas 2 hernia's en borstkanker roet in het eten. En net nu ik alle behandelingen heb gehad en eindelijk weer wat minuutjes hardloop, stopt Lee![]()
Ik heb mezelf dus de start kado gedaan. Waarschijnlijk stap ik rond het mooiste stadion van Nederland uit.
Mijn voorbereiding bestond uit veel chemische goedjes, bestraling en een viertal operaties, maar whatever![]()
Anders ligt dat startnummer daar ook maar te verstoffen.
Oh wowquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef Quoi het volgende:
Ok, ik heb mijn startnummer opgehaald. Apart verhaal wel. Mijn hele hardloopleven () roep ik al dat ik de marathon van Rotterdam wil lopen voordat Lee de pijp aan Maarten geeft.
Ik kwam tot een paar halves en daarna gooiden helaas 2 hernia's en borstkanker roet in het eten. En net nu ik alle behandelingen heb gehad en eindelijk weer wat minuutjes hardloop, stopt Lee![]()
Ik heb mezelf dus de start kado gedaan. Waarschijnlijk stap ik rond het mooiste stadion van Nederland uit.
Mijn voorbereiding bestond uit veel chemische goedjes, bestraling en een viertal operaties, maar whatever![]()
En dan de omroep door Martin van Waardenbergquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:12 schreef Nober het volgende:
Wel benieuwd wie Lee opvolgt.
Ik denk aan de zanger van The Kik die drie maanden voor de eerste editie in 1981 geboren werd.
Ik loop morgen voor KWF. 1400eu opgehaald.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef Quoi het volgende:
Mooi bedrag zeg!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik loop morgen voor KWF. 1400eu opgehaald.
Voor m'n oma, m'n schoonmoeder, de vriendin van m'n vader en voor iedereen die ertegen moet vechten dus ook voor jou.
Sterkte, hopelijk wordt morgen een mooie ervaring voor je!
Oh zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik dacht misschien is dit een extra goede tip!quote:
Houd dat gevoel vast en geniet. Je doet het voor jezelf niet voor een ander.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vandaag cityrun rotterdam gelopen, doel was de hele run hardlopen en niet wandelen en dat is gelukt!
Ik was binnen in 29:45 (doel 2 was onder 30min)
Ik ben voor het eerst echt trots op mezelf en zie echt wel in dat na 3 maanden trainen dit prima is![]()
Aan iedereen die morgen gaat voor 1/4 of 1/1 marathon, veel plezier en geniet ervan. Het is een heule beleving!
Good job!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vandaag cityrun rotterdam gelopen, doel was de hele run hardlopen en niet wandelen en dat is gelukt!
Ik was binnen in 29:45 (doel 2 was onder 30min)
Ik ben voor het eerst echt trots op mezelf en zie echt wel in dat na 3 maanden trainen dit prima is![]()
Aan iedereen die morgen gaat voor 1/4 of 1/1 marathon, veel plezier en geniet ervan. Het is een heule beleving!
Bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:05 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik dacht misschien is dit een extra goede tip!
Ik weet zo snel niks op die afstand die je noemde maar ik ga even voor je koekeloeren
1 | 13-04-2024 - [url=https://www.nnmarathonrotterdam.nl]NN Marathon Rotterdam[/url]• KapiteinIglo - 4,2KM |
Wat goed dat je gewoon gaat!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef Quoi het volgende:
Mijn 48 uur OP editten zijn alweer voorbijquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
Voor de wie wat waar
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |