Juist niet, dit doet hij continu. Hij is heel constant met zijn haat en selectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:51 schreef blackswangreen het volgende:
Zeker van types als Nasrdin Dchar mag je iets meer logisch denkvermogen verwachten... heeft hij Netflix al gebeld om z'n series eraf te halen, er staan namelijk ook Israëlische series op? En stel hij investeert een half jaar aan tijd en geld in een project, geeft hij dat dan zomaar op omdat er één Israëli meedoet? Ik snap het onderliggende idee natuurlijk wel, je doet mee aan een evenement waar Israël even vrolijk z'n oorlogsmisdaden komt witwassen, maar de andere artiesten kunnen hier gewoon niks aan doen en liggen bovendien onder contract.
Verslagen door Roxy Dekkerquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Joost staat niet meer op 1 in de top 40.
Haat wil ik het niet noemen. Opkomen voor een volk dat onder genocide lijdt is geen haat. Maar ik zet vraagtekens bij de effectiviteit van deze actie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:48 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Juist niet, dit doet hij continu. Hij is heel constant met zijn haat en selectieve verontwaardiging.
Over een maand staat ie weer terug op 1 gok ikquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Joost staat niet meer op 1 in de top 40.
Ik zou het zo leuk vinden als hij net voor de start van de eerste halve finale weer op 1 staat.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:01 schreef d_elise het volgende:
[..]
Over een maand staat ie weer terug op 1 gok ik
Cornaldquote:
Genocide nog welquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haat wil ik het niet noemen. Opkomen voor een volk dat onder genocide lijdt is geen haat. Maar ik zet vraagtekens bij de effectiviteit van deze actie.
Woh.... over generalisaties gesproken.....quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kijk dit is een geval "make it about me". Die mocro's interesseert het allemaal niet. Die willen heel graag de aandacht op zichzelf vestigen.
Nergens wordt de levensles van zijn vader misbruikt, maar juist benadrukt.quote:
Waarom zou hij hiermee streven naar het maken van indruk? Dat is wel heel ver gezocht.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:35 schreef Za het volgende:
[..]
Nergens wordt de levensles van zijn vader misbruikt, maar juist benadrukt.
Dit is puur effectbejag van Cornald Maas.
dat doe je wel als je oproept om niet te gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:35 schreef Za het volgende:
[..]
Kom, het is compleet smakeloos om iemands quote van zijn overleden vader tegen hem te gebruiken... "oh ja, jouw vader zei dat de wereld geen grenzen kent? Nou, ik ken wel een volk dat het daar niet mee eens is!" Blegh.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:35 schreef Za het volgende:
[..]
Bovendien gaat het niet eens letterlijk over landsgrenzen, maar over het feit dat alle grenzen ooit zijn bedacht door iemand, dus dat jij ook je eigen wereld en mogelijkheden kunt bedenken. Zonder begrenst te zijn. Ik hoop dat Joost niet veel aanstoot aan die brief neemt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kom, het is compleet smakeloos om iemands quote van zijn overleden vader tegen hem te gebruiken... "oh ja, jouw vader zei dat de wereld geen grenzen kent? Nou, ik ken wel een volk dat het daar niet mee eens is!" Blegh.
Ik zeg niet dat hij streeft naar het maken van indruk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:37 schreef Cyan9 het volgende:
Waarom zou hij hiermee streven naar het maken van indruk? Dat is wel heel ver gezocht.
Alleen is dat wel de definitie van effectbejag.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij streeft naar het maken van indruk.
Hij zegt dat er misbruik wordt gemaakt van de levensles van Joost's vader; de wereld is van iedereen, grenzen zijn slechts door mensen bedacht.
Quote uit de oproep:
Terwijl de voorbereidingen van het Eurovisiefestival in volle gang zijn, voert één van de deelnemende landen, Israël, een genocide uit op 2,3 miljoen Palestijnen, al 17 jaar opgesloten in Gaza, hongert hen moedwillig uit en houdt alle grenzen voor hen gesloten”, staat in de brief.
Hiermee maken ze geen misbruik, maar uiten hun wens van het niet bestaan van deze grenzen, en de ellende waar deze toe leidt, imo volledig volgens de ideologie van de vader, er wordt totaal geen misbruik van gemaakt.
Ik zou eerder zeggen dat Cornald Maas dat doet met zijn opmerking. Evenmin maken ze Joost Klein tot mikpunt.
Het is een oproep, waar hij wel of geen gehoor aan zal geven.
De oproep is direct aan Joost gericht en in de media gebracht om druk op hem uit te oefenen. Natuurlijk maken ze hem daarmee een mikpunt. Net als dat in de UK Olly een mikpunt gemaakt werd door gerichte oproepen aan hem.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:47 schreef Za het volgende:
Evenmin maken ze Joost Klein tot mikpunt.
Het is een oproep, waar hij wel of geen gehoor aan zal geven.
Een andere definitie is goedkoop/onsmakelijk scoren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Alleen is dat wel de definitie van effectbejag.
Dat hoeft hij ook helemaal niet.quote:Anyway, ik zie niet in waarom hij hier gehoor aan zou moeten geven. Niet gaan heeft geen enkele invloed op de situatie aldaar en Joost wint er zelf ook niks door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |