Vind ik deze mooierquote:Op donderdag 11 april 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja meningen verschillen ik vind hem wel mooi
Er zijn echt wel hele mooie tattoos vind ik. Er is ooit een programma op tv geweest Inkmasters. Daar zag je kunststukken voorbij komenquote:Op donderdag 11 april 2024 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, net als die tatoos bij Glenn. Vind het nooit mooi bij niemand.
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En op zijn rug staat Harry Potter met 'n (verborgen)bezemsteel?
ja ok geef ik je gelijk in hahaquote:
ik vind zelf dat ik ook een hele mooie hebquote:Op donderdag 11 april 2024 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn echt wel hele mooie tattoos vind ik. Er is ooit een programma op tv geweest Inkmasters. Daar zag je kunststukken voorbij komen
Nou, laat maar zien dan.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind zelf dat ik ook een hele mooie heb![]()
ja ben bezig staat niet op me laptop hahaquote:
Gaan we naar de SC voordat er gezeur komtquote:Op donderdag 11 april 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben bezig staat niet op me laptop haha
Ik ook, 1 klein blauw stipje onder mijn navel..... markering bestralings gebiedquote:Op donderdag 11 april 2024 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind zelf dat ik ook een hele mooie heb![]()
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ook, 1 klein blauw stipje onder mijn navel..... markering bestralings gebied
Vind ik ook. Mooi ook om te zien hoe blij ze is als de mannen wat krijgenquote:
ja ben hem even zoeken, hij moet op mijn telefoon staan maar kan hem niet vinden maar ik ga daarheen als ik hem hebquote:Op donderdag 11 april 2024 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaan we naar de SC voordat er gezeur komtDotteke in BB / [BB 24 SC #52] Gezellige kletshoek deel 27
was dat andere maten ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
'Klerenzooi' in de voorraadkamer
Ik vind hem nu anders dan voorgaande weken. Hij lijkt wat meer afwezig en iets meer ongeduldig..quote:Op donderdag 11 april 2024 19:33 schreef Clasientjuh het volgende:
Glenn is een lieve sympathieke man maar ik kan ook geen hoogte van hem krijgen een bijzondere man vind ik hem. Er speelt vele dingen in zijn hoofd maar dat houd hij voor zich zelf dat zie ik aan hem.
Ik denk dat ze alle drie graag naar huis willen. Ik vermoed dat deze laatste dagen het zwaarste zijn.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind hem nu anders dan voorgaande weken. Hij lijkt wat meer afwezig en iets meer ongeduldig..
Ah oke haha dacht al..quote:Op donderdag 11 april 2024 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Die witte gympen en sokjes erbij..
echt, ik vind dit zo overdrevenquote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gentleglenn dus![]()
ok ok, ik pak mn jas al
Mijn gedachte ook hoor.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
echt, ik vind dit zo overdreven
Glenn de andere kant opkijken en Randy die badjas ophouden
en dan trekt ze zo haar lekker strakke legging weer aan en gaat staan squatten
schiet mij maar lek, ik snap dit echt niet
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:59 schreef Snoozey het volgende:
ik bedoelde dr pukkels. glenn zei t ook.
weet niet, mss plakt ze daar die paddings op
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben Napoleon!![]()
[ afbeelding ]
Dat lichte pak? Dat vond ik hem ook heel mooi staan. Maar dat donkere staat hem ook goed vind ik.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
erg jammer dat Glenn naar Alice geluisterd heeft voor dat blauwe pak, vond die eerste mooie staan bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |