SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Daar komt dit vandaan dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man³ een TT maken op mobiel werkt ook nooit goed
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Aardappelschotel is een banaanquote:Op donderdag 11 april 2024 17:13 schreef Lovely het volgende:
Man³ een TT maken op mobiel werkt ook nooit goed
past toch helemaal niet als TT![]()
Wat is die schotel nu weer vu lzelf in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had topperquote:Op donderdag 11 april 2024 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardappelschotel is een banaan
past toch helemaal niet als TT“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dat kan ook maar is minder leukquote:Op donderdag 11 april 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Wat is die schotel nu weer vu lzelf in
Baas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
topper past niet meer er achter, de r kan niet meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je doen
aardappelschotel is 1 topperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel een lieve TT.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je doen
aardappelschotel is 1 topper“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik het zelf maar geloofquote:Op donderdag 11 april 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zette je dat er dan niet in. Ik geloof je niet hoor
Doe dat maarquote:Op donderdag 11 april 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je doen
aardappelschotel is 1 topper
Hey Niznoquote:
Hoi.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wrom wast hier zo stil?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De love koppels zijn denk even aan het bijtanken van alle liefdesbetuigingenquote:
Nah ik had een volgeplande dag met trimsalonbezoekjes een nichtje van drie op visite en nawerking van therapiequote:Op donderdag 11 april 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De love koppels zijn denk even aan het bijtanken van alle liefdesbetuigingen![]()
Nawerking van therapie?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah ik had een volgeplande dag met trimsalonbezoekjes een nichtje van drie op visite en nawerking van therapie
Klein nichtje op bezoek is wel gezellig
Hoe is het met JK al weer wat opgeknapt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: