Normaalgesproken is onze school vrij vlot met dingen. Ik ga er van uit dat ze even wachten tot ze ietsje meer weten voor ze ons informeren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Onze scholen zijn dus lekker traaag
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nee, aardbeien seizoen is al begonnen. Ze zijn al ¤2,99 per bakje en in de aanbieding 2,49. Gisteren op de markt 2 voor ¤3.
Kan idd ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Normaalgesproken is onze school vrij vlot met dingen. Ik ga er van uit dat ze even wachten tot ze ietsje meer weten voor ze ons informeren.
Ja, ik weet het, ik gebruik altijd https://haveibeenpwned.com/quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, ik dus ook. Laatst al mijn mailadressen, inclusief zakelijk, nog gecheckt en er was er geen gelekt. Nu waarschijnlijk wel![]()
https://www.politie.nl/informatie/checkjehack.html
Hier kan je checken, maar voor deze hack zal het nog te vroeg zijn.
Serieus? Maar dat zijn kasaardbeien neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef Hupje het volgende:
[..]
Hier in de buurt stond er vorige week al een file bij de aardbeien drive in
Ik weet niet beter dan dat het pas eind mei/juni is. Uit de volle grondquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Tot ze in mijn tuin verschijnen, is het nog geen seizoen
Volgens mij uit de kas inderdaad. Maar ze komen van heinde en verre om daar aardbeien te kopen, het zullen dus wel smakelijke zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:48 schreef exode het volgende:
[..]
Serieus? Maar dat zijn kasaardbeien neem ik aan.
Goeie. Site van Iddink ligt er uit maar als ik bij mijn wachtwoorden kijk, is het er één die ik nooit eerder heb gebruikt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef exode het volgende:
Die hack is wel een nare zeg, met bankgegevens. Hebben jullie vast al gedaan, maar ik zou even je wachtwoord die je als inlog daar gebruikte niet bij andere bedrijven als inlog gebruiken. Kortom even rondje, wachtwoorden wijzigen doen.
En de komende tijd extra alert zijn op spam, ook via je telefoon.
Ik ken een aardbeien drive het zijn wel zelf gekweekte aardbeien alleen geen idee of het kasaardbeien zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef Hupje het volgende:
[..]
Volgens mij uit de kas inderdaad. Maar ze komen van heinde en verre om daar aardbeien te kopen, het zullen dus wel smakelijke zijn.
Ik lust het wel, maar ben er niet echt gek op, appeltaartquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo is appel-kruimeltaart niet lekker? Ik lust pas sinds 2 jaar appeltaart dus ik ben een newbie op dit vlak. Wel jammer dat ik niet meer kan claimen dat ik de enige in Nederland ben die geen appeltaart lust
Oh lekker, hier thuis lusten ze ze allemaal niet. Maar als mn ouders binnenkort een keer komen dan gaan we asperges eten, heerlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij gaan zo film kijken en tegen de avond haal ik wat bij de Javaan, nemen dat mee en eten we in het park
Edit: en er zijn weer aspergesWel duur, 7,99 voor 400 gram geschilde maar ze zijn zo kort verkrijgbaar. Dus, wij eten komende week asperges
![]()
Zoon lustte ze eerst niet dus maakte ik ze voor mezelfquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ben er niet echt gek op, appeltaarten zeker niet lauwwarm
![]()
@:mignonne, 10 km heldin! Heel veel succes en plezier.
Ik heb vorige week de 4 mijl gelopen hier, was ver genoeg wat mij betreft voor nu.
[..]
Oh lekker, hier thuis lusten ze ze allemaal niet. Maar als mn ouders binnenkort een keer komen dan gaan we asperges eten, heerlijkmet ham en ei en boterjus.
Ik heb geen idee waar de boeken van het ene kind vandaan komen, want die komen altijd via school... Andere kind heeft de boeken niet via Iddink in elk geval.
Wat is er mis met kasaardbeien?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:48 schreef exode het volgende:
[..]
Serieus? Maar dat zijn kasaardbeien neem ik aan.
Die zoon van jou is maf, het bovenste stuk vind ik het lekkerst.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zoon lustte ze eerst niet dus maakte ik ze voor mezelfNu lust hij ze wel maar vindt de kopjes niet lekker. Nou, ik wél
![]()
Ze zijn bij appie trouwens niet 7,99 maar 6,99 voor 400 gram. Geschild dus kunnen zo in de pan. En onder de streep met al dat afval met zelf schillen vind ik dat wel prima.
Mazzel met Iddink dan want dan hebben ze iig je bankgegevens niet
Dat zeg ik ook steeds tegen hem: je spoort niet, das het lekkerste van heel die asperge! Maar neuh, hij eet ze niet. Krijg ik de kopjes van hem en hij een onthoofde van mij. Primaquote:Op zondag 14 april 2024 07:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die zoon van jou is maf, het bovenste stuk vind ik het lekkerst.
Ik haal ze hier bij de aspergeboerderij, zijn echt lekkerder dan die van de AH en ook geschild. Kost iets meer, maar zo vaak eten we ze nou ook weer niet.
Net mail van school, tot vorig jaar bestelden ze boeken via Iddink, maar toen zat dochter daar nog niet op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |