abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213192328
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Onze scholen zijn dus lekker traaag :')
Normaalgesproken is onze school vrij vlot met dingen. Ik ga er van uit dat ze even wachten tot ze ietsje meer weten voor ze ons informeren.
:)
pi_213192620
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Nee, aardbeien seizoen is al begonnen. Ze zijn al ¤2,99 per bakje en in de aanbieding 2,49. Gisteren op de markt 2 voor ¤3.
:{w
Tot ze in mijn tuin verschijnen, is het nog geen seizoen :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 13 april 2024 @ 18:28:57 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213193306
Hier ook nog niets van school of Iddink gehoord :{
Helaas ook mijn serieuze mailadres gebruikt en niet Iddink@mailvanleandra.nl
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213193540
Jup, ik dus ook. Laatst al mijn mailadressen, inclusief zakelijk, nog gecheckt en er was er geen gelekt. Nu waarschijnlijk wel :{

https://www.politie.nl/informatie/checkjehack.html
Hier kan je checken, maar voor deze hack zal het nog te vroeg zijn.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_213193574
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:18 schreef mignonne het volgende:

[..]
Normaalgesproken is onze school vrij vlot met dingen. Ik ga er van uit dat ze even wachten tot ze ietsje meer weten voor ze ons informeren.
Kan idd ook.
Geen idee hoe vlot onze school is. De mentoren zijn wél snel als er echt iets is. Zoals wanneer je kind ongevraagd op tiktok ofzo is gezet :{
If they say
pi_213193896
Mijn man heeft toevallig van de week een flinke emmer formidabele aardbeien gekregen van iemand. :9
  zaterdag 13 april 2024 @ 19:16:19 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213193963
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 18:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, ik dus ook. Laatst al mijn mailadressen, inclusief zakelijk, nog gecheckt en er was er geen gelekt. Nu waarschijnlijk wel :{

https://www.politie.nl/informatie/checkjehack.html
Hier kan je checken, maar voor deze hack zal het nog te vroeg zijn.
Ja, ik weet het, ik gebruik altijd https://haveibeenpwned.com/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 13 april 2024 @ 19:16:26 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213193966
Mijn kinderen zijn natuurlijk al lang van school af, maar mijn gegevens zullen vast nog wel bij Iddink staan. Al was het maar omdat we in conflict met hen zijn geweest omdat ze aangaven dat we boeken niet ingeleverd hadden en ons een pittige factuur stuurden. Gelukkig had ik de boeken aangetekend verzonden, maar het heeft best een tijd geduurd voordat ze het crediteerden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213194511
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef Hupje het volgende:

[..]
Hier in de buurt stond er vorige week al een file bij de aardbeien drive in :')
Serieus? Maar dat zijn kasaardbeien neem ik aan.
pi_213194527
quote:
80s.gif Op zaterdag 13 april 2024 17:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Tot ze in mijn tuin verschijnen, is het nog geen seizoen :{w
Ik weet niet beter dan dat het pas eind mei/juni is. Uit de volle grond :) Heerlijk.

Dat ze er al zijn zegt natuurlijk niets, in december kan je ze ook kopen.
pi_213194596
Die hack is wel een nare zeg, met bankgegevens. Hebben jullie vast al gedaan, maar ik zou even je wachtwoord die je als inlog daar gebruikte niet bij andere bedrijven als inlog gebruiken. Kortom even rondje, wachtwoorden wijzigen doen.

En de komende tijd extra alert zijn op spam, ook via je telefoon.
pi_213194632
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:48 schreef exode het volgende:

[..]
Volgens mij uit de kas inderdaad. Maar ze komen van heinde en verre om daar aardbeien te kopen, het zullen dus wel smakelijke zijn.
pi_213195257
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef exode het volgende:
Die hack is wel een nare zeg, met bankgegevens. Hebben jullie vast al gedaan, maar ik zou even je wachtwoord die je als inlog daar gebruikte niet bij andere bedrijven als inlog gebruiken. Kortom even rondje, wachtwoorden wijzigen doen.

En de komende tijd extra alert zijn op spam, ook via je telefoon.
Goeie. Site van Iddink ligt er uit maar als ik bij mijn wachtwoorden kijk, is het er één die ik nooit eerder heb gebruikt.
If they say
pi_213196077
En nu dan een infobrief van school. Maar afwachten hoe verder en wát er precies is buitgemaakt.
If they say
pi_213196251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef Hupje het volgende:

[..]
Volgens mij uit de kas inderdaad. Maar ze komen van heinde en verre om daar aardbeien te kopen, het zullen dus wel smakelijke zijn.
Ik ken een aardbeien drive het zijn wel zelf gekweekte aardbeien alleen geen idee of het kasaardbeien zijn
pi_213196819
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:44 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hoezo is appel-kruimeltaart niet lekker? Ik lust pas sinds 2 jaar appeltaart dus ik ben een newbie op dit vlak. Wel jammer dat ik niet meer kan claimen dat ik de enige in Nederland ben die geen appeltaart lust _O-
Ik lust het wel, maar ben er niet echt gek op, appeltaart *) en zeker niet lauwwarm :r

@mignonne, 10 km heldin! Heel veel succes en plezier *O* .
Ik heb vorige week de 4 mijl gelopen hier, was ver genoeg wat mij betreft voor nu.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij gaan zo film kijken en tegen de avond haal ik wat bij de Javaan, nemen dat mee en eten we in het park O+

Edit: en er zijn weer asperges O+ Wel duur, 7,99 voor 400 gram geschilde maar ze zijn zo kort verkrijgbaar. Dus, wij eten komende week asperges :)
Oh lekker, hier thuis lusten ze ze allemaal niet. Maar als mn ouders binnenkort een keer komen dan gaan we asperges eten, heerlijk :9~ met ham en ei en boterjus.

Ik heb geen idee waar de boeken van het ene kind vandaan komen, want die komen altijd via school... Andere kind heeft de boeken niet via Iddink in elk geval.
Fake it till you make it...
pi_213197061
Haha thanks!! O+
Het idee is om op te bouwen tijdens de zomer naar 16km/10mijl en dan deel te nemen aan de dam tot damloop. Alleen mn oudste mag daar nog niet aan mee doen omdat ze pas 14 is. Dus voor haar houden we het nog effe bij de 10kms en dan bouwen we gewoon wel die trainingen samen op.
:)
pi_213197641
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 21:34 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik lust het wel, maar ben er niet echt gek op, appeltaart *) en zeker niet lauwwarm :r

@:mignonne, 10 km heldin! Heel veel succes en plezier *O* .
Ik heb vorige week de 4 mijl gelopen hier, was ver genoeg wat mij betreft voor nu.
[..]
Oh lekker, hier thuis lusten ze ze allemaal niet. Maar als mn ouders binnenkort een keer komen dan gaan we asperges eten, heerlijk :9~ met ham en ei en boterjus.

Ik heb geen idee waar de boeken van het ene kind vandaan komen, want die komen altijd via school... Andere kind heeft de boeken niet via Iddink in elk geval.
Zoon lustte ze eerst niet dus maakte ik ze voor mezelf :D Nu lust hij ze wel maar vindt de kopjes niet lekker. Nou, ik wél :D
Ze zijn bij appie trouwens niet 7,99 maar 6,99 voor 400 gram. Geschild dus kunnen zo in de pan. En onder de streep met al dat afval met zelf schillen vind ik dat wel prima.

Mazzel met Iddink dan want dan hebben ze iig je bankgegevens niet :)
If they say
  zondag 14 april 2024 @ 00:59:09 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213200596
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:48 schreef exode het volgende:

[..]
Wat is er mis met kasaardbeien?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213202010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zoon lustte ze eerst niet dus maakte ik ze voor mezelf :D Nu lust hij ze wel maar vindt de kopjes niet lekker. Nou, ik wél :D
Ze zijn bij appie trouwens niet 7,99 maar 6,99 voor 400 gram. Geschild dus kunnen zo in de pan. En onder de streep met al dat afval met zelf schillen vind ik dat wel prima.

Mazzel met Iddink dan want dan hebben ze iig je bankgegevens niet :)
Die zoon van jou is maf, het bovenste stuk vind ik het lekkerst.
Ik haal ze hier bij de aspergeboerderij, zijn echt lekkerder dan die van de AH en ook geschild. Kost iets meer, maar zo vaak eten we ze nou ook weer niet.

Net mail van school, tot vorig jaar bestelden ze boeken via Iddink, maar toen zat dochter daar nog niet op school *)
Fake it till you make it...
pi_213202426
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 07:56 schreef Nijna het volgende:

[..]
Die zoon van jou is maf, het bovenste stuk vind ik het lekkerst.
Ik haal ze hier bij de aspergeboerderij, zijn echt lekkerder dan die van de AH en ook geschild. Kost iets meer, maar zo vaak eten we ze nou ook weer niet.

Net mail van school, tot vorig jaar bestelden ze boeken via Iddink, maar toen zat dochter daar nog niet op school *)
Dat zeg ik ook steeds tegen hem: je spoort niet, das het lekkerste van heel die asperge! Maar neuh, hij eet ze niet. Krijg ik de kopjes van hem en hij een onthoofde van mij. Prima :D
Heb net gekeken, er is een bedrijf dat asperges haalt uit Limburg en die verstuurd. Komt op ruim 25 euro de kilo, geschild. Misschien dat ik dat es doe.

Fijn, je gegevens liggen niet op straat :)
En uiteraard wordt zoiets in het weekend bekend dus nog geen update.
If they say
pi_213202674
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 00:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat is er mis met kasaardbeien?
Ik vind ze niet lekker.
pi_213203227
Veel succes aan de marathonlopers vandaag! *O*
pi_213203299
Jaaaa, veel succes vandaag en plezier natuurlijk :)
pi_213204283
Ik vind dat toch een beetje raar klinken. Plezier icm een (halve) marathon lopen… zijn twee tegenovergestelden in mijn hoofd :D

Maar veel succes lopers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')