abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213164810
  woensdag 10 april 2024 @ 22:13:48 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213164995
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind dat best een understatement. Ja, doodgaan is een tikje erger, maar ik vind de medicatie toch wel echt niet te onderschatten overdonderend afdoen aan kwaliteit van leven.
Tuurlijk, uiteindelijk is het allemaal kut...
  woensdag 10 april 2024 @ 22:30:23 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213165161
Een ongelooflijke graftakkentyfusbende is het ja

Wens je echt beste!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213165226
Pff @Vanyel wat een doffe ellende allemaal. Ben er stil van -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_213165294
God nee praat vooral door. De tyfusbende gaat ook gewoon door, of ik stilsta of niet. Maar crap is het wel :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213165328
Kusjes voor @Vanyel :* :*

Nog iets culinairs: ik had vanavond weer pasta ham en kaas van de traiteur. Zo plat, maar zó lekker O+
pi_213165408
Vandaag bij het eetclubje de eerste asperges van het seizoen gehad :9~ ze zaten in een quiche.
pi_213165429
Ik mag dit jaar van de aspergeuitleg 1 asperge per plant oogsten. Een kwelling, zo weinig, er komen er zeker 5 per plant uit de grond. Ik zou ze uitputten als ik er meer at (maar denk dat 2 misschien bij sommige wel kan :@).

Ik heb er al 2 geproefd. Verser van het land kan ik ze denk ik niet krijgen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213165455
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik mag dit jaar van de aspergeuitleg 1 asperge per plant oogsten. Een kwelling, zo weinig, er komen er zeker 5 per plant uit de grond. Ik zou ze uitputten als ik er meer at (maar denk dat 2 misschien bij sommige wel kan :@).

Wat is dat voor geks?! Wat doen die andere 4 dan?
pi_213165456
quote:

En waar blijven de andere 4 asperges?

Een moestuin zou niets voor mij zijn, maar asperges zou wel een verhipte goede reden zijn om er een te hebben
pi_213165483
Die geven weer energie terug aan de plant? Fotosynthese?

Klinkt wel logisch als ik bedenk hoe ik japanse duizendknoop moet verdelgen. Eerst laten groeien, energie komt uit het wortelstelsel, pas bij een cm of 30, 40 is de fotosynthese genoeg om energie terug de plant in te brengen. Dus dan uit de grond trekken om het wortelstelsel uit te putten.
pi_213165510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:08 schreef Vanyel het volgende:

Klinkt wel logisch als ik bedenk hoe ik japanse duizendknoop moet verdelgen. Eerst laten groeien, energie komt uit het wortelstelsel, pas bij een cm of 30, 40 is de fotosynthese genoeg om energie terug de plant in te brengen. Dus dan uit de grond trekken om het wortelstelsel uit te putten.
Ik leer hier echt weer van alles! Téring Jantje O+

Goed, hoeveel planten heb je en hoe laat moeten we aanschuiven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213165539
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:08 schreef Vanyel het volgende:

Heb je ze net? Mijn paard heeft bij een aspergeboer gewoond. Als ik het goed herinner eerste jaar niet oogsten, tweede jaar een beetje, en vanaf jaar drie mag je los?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_213165552
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Heb je ze net? Mijn paard heeft bij een aspergeboer gewoond. Als ik het goed herinner eerste jaar niet oogsten, tweede jaar een beetje, en vanaf jaar drie mag je los?
Yup, ik heb ze vorig jaar geplant, dus dit is jaar 2. Kan niet wachten, maar vorig jaar was alles hectisch rond het planten dus ik was al lang blij dat ik dit jaar al die kopjes bovengronds zag komen (kutslakken).
Maar een plant of 6 volgens mij. Het gaat om het idee. Verse, eigen asperges met Amandines O+
pi_213165589
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Yup, ik heb ze vorig jaar geplant, dus dit is jaar 2. Kan niet wachten, maar vorig jaar was alles hectisch rond het planten dus ik was al lang blij dat ik dit jaar al die kopjes bovengronds zag komen (kutslakken).
Maar een plant of 6 volgens mij. Het gaat om het idee. Verse, eigen asperges met Amandines O+
Zo jammer dat jij niet aan meeten doet ;)
pi_213165615
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:19 schreef Vanyel het volgende:
Amandines O+
Ja, cul; helemaal mijn plek!

quote:
Amandines: Heerlijke luchtige en krokante boterkoekjes gemaakt met de beste grondstoffen zoals echte boter, fijne kristalsuiker en scharreleieren, afgewerkt met geschaafde amandelen.
Serieus? :?
pi_213165618
quote:

Eentje oogsten per plant :o Tantaluskwelling in je tuin :X
En je lijf moet snel weer normaal gaan doen :(

Ik moet binnenkort ook eens wat asperges gaan halen. Zal volgende week worden want morgen kliek, vrijdag docu kijken in filmhuis en daarna waarschijnlijk uit eten en zaterdag via verjaardagsbrunch (weer eens) door naar cinema culinair :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213165635
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo jammer dat jij niet aan meeten doet ;)
MINE!
pi_213165639
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:26 schreef Queller het volgende:

[..]
Ja, cul; helemaal mijn plek!
[..]
Serieus? :?
Aardappels.
quote:
Alleen de beste loten van de Amandine variëteit worden geselecteerd, wat de Princesse Amandine haar smaakkwaliteit, haar vast kokendheid en haar zachte textuur geeft. Amandine heeft een perfecte en gelijkmatige vorm, haar smaak van verse boter en haar heldere kleur bekrachtigen haar naam. Deze aardappel heeft zo’n fijne en delicate schil dat men ze zelfs kan eten Dit maakt haar tot een erkende prinses onder de aardappelrassen. Gebruik: Salades, om te koken, in de schil of in de microgolfoven Kooktype is extra vastkokend, knolvorm langwerpig.
pi_213165645
Ik ken sinds een poosje iemand die ik vanaf de eerste seconde Echt Niet Moet.
Vanaf de eerste blik, zeg maar. Stomme is dat ze niks fout doet, geen onenigheid of ruzie, ze ligt goed in de groep… maar ik kan er niks mee. Volgens mij combineert ze in zichzelf alle trekjes waar ik stuk voor stuk best mee kan omgaan (ik ben ook niet perfect…) maar samen in één persoon… ugh :X

Ben wel benieuwd of anderen ook zo’n persoon kennen.

En zijn meer mensen die ik niet moet, maar die hebben dan ook dingen gedaan tegen mij of andere mensen waardoor ik ze stom ga vinden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213165651
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Aardappels.
[..]

Ow |:(
Dat zei Google iets verderop ook...
Ik heb mijn dag niet :D
pi_213165660
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:33 schreef Queller het volgende:

[..]
Ow |:(
Dat zei Google iets verderop ook...
Ik heb mijn dag niet :D
Ik heb mijn jaar niet, no judgement here
pi_213165678
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb mijn jaar niet, no judgement here
Christ :D :'( :D
pi_213165727
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ken sinds een poosje iemand die ik vanaf de eerste seconde Echt Niet Moet.
Vanaf de eerste blik, zeg maar. Stomme is dat ze niks fout doet, geen onenigheid of ruzie, ze ligt goed in de groep… maar ik kan er niks mee. Volgens mij combineert ze in zichzelf alle trekjes waar ik stuk voor stuk best mee kan omgaan (ik ben ook niet perfect…) maar samen in één persoon… ugh :X

Ben wel benieuwd of anderen ook zo’n persoon kennen.

En zijn meer mensen die ik niet moet, maar die hebben dan ook dingen gedaan tegen mij of andere mensen waardoor ik ze stom ga vinden.
Yep, onze nieuwe vrijwilliger. Te harde stem, even geen clienten en ze begint over harde beenharen, is 30 jaar geleden zelf als ukkie gevlucht en weet alles van de regels (die zijn in 30 jaar wel wat anders geworden), deelt haar eigen verhalen met clienten, tettert overal tussendoor
pi_213165775
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Yep, onze nieuwe vrijwilliger. Te harde stem, even geen clienten en ze begint over harde beenharen, is 30 jaar geleden zelf als ukkie gevlucht en weet alles van de regels (die zijn in 30 jaar wel wat anders geworden), deelt haar eigen verhalen met clienten, tettert overal tussendoor
Herkenbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')