En dit inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had hem direct teruggestuurd, dat kan bij online aankoop.
Verder, heb je een rechtsbijstandsverzekering?
Dat heb ik dus gelijk geprobeerd maar een half jaar verder zitten we hier nog.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had hem direct teruggestuurd, dat kan bij online aankoop.
Verder, heb je een rechtsbijstandsverzekering?
Ik heb rechstreeks bij de samsung webshop gekocht.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:00 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Je moet niet bij de fabrikant maar bij de verkoper zijn.
Je kan online aankopen direct terugsturen ook zonder reden op te geven. Zou voor de toekomst trouwens wel een rechtsbijstandsverzekering afsluitenquote:Op woensdag 10 april 2024 21:25 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gelijk geprobeerd maar een half jaar verder zitten we hier nog.
En nee dat heb ik niet.
Ik heb geen geld voor een nieuwe, en ik wil gewoon dat de monitor omgeruild word zoals meermaals beloofd. Tevens gaat het mij ook gewoon om het principe, dit moet gewoon probleemloos kunnen zoals ze dat ook eerst aangaven. Tevens vertrouw ik ook niet dat ze mijn geld nu nog terug geven gezien hoe alles gaat of dat ik straks nog een half jaar zonder monitor ook nog eens zit dat risico ga ik niet lopen.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
Eerst maar een nieuwe bestellen en dan die kapotte terug sturen, zodat je niet zonder monitor zit?
Verder zie ik het probleem niet zo, behalve natuurlijk dat het veel te lang geduurd heeft.
Ze bedoelen dat de monitor niet gerepareerd kan worden en dus vervangen moet worden (terwijl ze geen voorraad hadden).quote:Op woensdag 10 april 2024 20:37 schreef KaleOssan het volgende:
Dit klopt niet... want een cluster dode pixels is precies wel een reparatie/technische klacht...
Nee ze willen al die hele tijd contact met mij opnemen maar deden dit niet. Nu pas voor het eerst in een half jaar is contact met mij opgenomen.quote:Op woensdag 10 april 2024 23:46 schreef r_one het volgende:
Dus een halfjaar lang loop je eerst (20x) alleen maar te bellen maar nu pas stuur je de eerste mail?
En jij kon zelf hun niet mailen of schrijven? Een halfjaar lang niet? Je hebt gewoon afgewacht (en maar bellen, en maar bellen), een halfjaar lang?quote:Op woensdag 10 april 2024 23:54 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Nee ze willen al die hele tijd contact met mij opnemen maar deden dit niet. Nu pas voor het eerst in een half jaar is contact met mij opgenomen.
Een tip: terugsturen en een nieuwe bestellen, zoals de fabrikant nu zelf voorstelt.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:37 schreef KaleOssan het volgende:
"Ik hoop dat dit bericht u goed bereikt. Hierbij wil ik u informeren dat we uw dossier in behandeling hebben genomen. Tijdens ons onderzoek hebben we geconstateerd dat er onlangs zich systematische problemen hebben voorgedaan met de aanvraag van de omruiling. Om een snelle en passende oplossing te bieden, hebben we besloten dat het beste is dat u het product retourneert en vervolgens de bestelling opnieuw plaatst tegen dezelfde prijs. Ik begrijp dat de afhandeling van dit dossier langer duurt dan verwacht, maar dit komt omdat we hebben gewacht op beschikbare voorraad.
Enige tips wat ik kan doen?
Denk dat het probleem is dat TS bang is dat hij dan lang zit te wachten op het geld terug, en dus een vervangende monitor moet voorschieten, enigszins begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:10 schreef Fer het volgende:
Ik zie het probleem niet, stuur dat ding terug en bestel een nieuwe.
En inderdaad geld terug hoef ik niet, aangezien het normaal is als een defect product gewoon laat vervangen zonder een nieuwe te bestellen. Dat is toch van den zotte?quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:04 schreef shazaam het volgende:
ang zit te wachten op het geld terug, en dus een vervangende monitor moet voorschieten, enigszins begrijpelijk.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
En inderdaad geld terug hoef ik niet, aangezien het normaal is als een defect product gewoon laat vervangen zonder een nieuwe te bestellen. Dat is toch van den zotte?
Punt is zij hebben mij al een half jaar een oplossing aangeboden maar er werd nooit doorgevolgd door hun.. dit is weer een oplossing die word aangeboden word... en er is geen reden om te denken dat dit nu anders zal gaan omdat ze niks anders hebben laten zien.
En tevens klopt het niet wat er in hun mail staat. want wat is dit dan, administratieve fout? dit gaat juist om een reperate/technische fout.
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:33 schreef Lienekien het volgende:
Ze bieden je nu toch (eindelijk) een nieuwe aan?
Je kunt voor zover ik lees gratis een nieuwe krijgen, lijkt me toch de ideale oplossing?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
En inderdaad geld terug hoef ik niet, aangezien het normaal is als een defect product gewoon laat vervangen zonder een nieuwe te bestellen. Dat is toch van den zotte?
Punt is zij hebben mij al een half jaar een oplossing aangeboden maar er werd nooit doorgevolgd door hun.. dit is weer een oplossing die word aangeboden word... en er is geen reden om te denken dat dit nu anders zal gaan omdat ze niks anders hebben laten zien.
En tevens klopt het niet wat er in hun mail staat. want wat is dit dan, administratieve fout? dit gaat juist om een reperate/technische fout.
Zie post #17.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
En tevens klopt het niet wat er in hun mail staat. want wat is dit dan, administratieve fout? dit gaat juist om een reperate/technische fout.
Ik heb al 4 emails staan om de monitor te retourneren of het nou een retournering is of een omruiling ik krijg verder geen contact met het bedrijf wat mijn monitor moet komen ophalen!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt voor zover ik lees gratis een nieuwe krijgen, lijkt me toch de ideale oplossing?
Tja, als jij liever hun aanbod weigert moet je het zelf weten, maar dan sta je niet sterk vrees ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Ik heb al 4 emails staan om de monitor te retourneren of het nou een retournering is of een omruiling ik krijg verder geen contact met het bedrijf wat mijn monitor moet komen ophalen!!
En nogmaals ik ga niet het risico lopen om lang op mijn geld te wachten of het niet terug te krijgen of straks zonder monitor te zitten. Wat heel reeel is met hoe hun zaken doen tot dus zover.
Zoals hier ben ik niet de enige
https://eu.community.sams(...)/td-p/8506511/page/2
En, is dat inmiddels gelukt?quote:
Je kan een Samsung winkel opzoekenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Ik heb al 4 emails staan om de monitor te retourneren of het nou een retournering is of een omruiling ik krijg verder geen contact met het bedrijf wat mijn monitor moet komen ophalen!!
En nogmaals ik ga niet het risico lopen om lang op mijn geld te wachten of het niet terug te krijgen of straks zonder monitor te zitten. Wat heel reeel is met hoe hun zaken doen tot dus zover.
Zoals hier ben ik niet de enige
https://eu.community.sams(...)/td-p/8506511/page/2
Ik heb hun aanbod van omwisseling geaccepteerd! en dat is ook waar ik recht op heb. Zo simpel als dat is het?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, als jij liever hun aanbod weigert moet je het zelf weten, maar dan sta je niet sterk vrees ik
Dus opgelost?!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:11 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Ik heb hun aanbod van omwisseling geaccepteerd!
Nee, ze laten me nog steeds in circels draaien. Ze accepteren het, dan nemen ze het terug, dan accepteren ze het etc.quote:
Dus aanbod (toch) niet geaccepteerd?!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:38 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Nee, ze laten me nog steeds in circels draaien. Ze accepteren het, dan nemen ze het terug, dan accepteren ze het etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |