abonnement Unibet Coolblue
pi_213163547
Ik ben al meer dan een half jaar bezig mijn monitor om te ruilen die een cluster dode pixels bevat, welke ik vrijwel direct na onvangst als defect heb aangemeld. Er werd mij binnen 2 weken een nieuwe beloofd en dat ze omgewisseld zouden worden. Nu meer dan een half jaar verder is er niks gebeurd.

Nu heb ik voor t eerst email contact gehad met de escalatie afdeling van samsung dit zeggen ze

"Ik hoop dat dit bericht u goed bereikt. Hierbij wil ik u informeren dat we uw dossier in behandeling hebben genomen. Tijdens ons onderzoek hebben we geconstateerd dat er onlangs zich systematische problemen hebben voorgedaan met de aanvraag van de omruiling. Om een snelle en passende oplossing te bieden, hebben we besloten dat het beste is dat u het product retourneert en vervolgens de bestelling opnieuw plaatst tegen dezelfde prijs. Ik begrijp dat de afhandeling van dit dossier langer duurt dan verwacht, maar dit komt omdat we hebben gewacht op beschikbare voorraad. Aangezien dit geen reparatie- of technische klacht betreft, kunnen we het product niet direct via een omruilprocedure afhandelen. Onze excuses voor het ongemak dat dit met zich heeft meegebracht. We streven ernaar om uw ervaring met Samsung zo probleemloos mogelijk te maken en zullen er alles aan doen om deze kwestie correct af te handelen. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, staan we altijd klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen."

Dit klopt niet... want een cluster dode pixels is precies wel een reparatie/technische klacht...
Heb al meer dan 20x gebeld over een half jaar lang niks lijkt te helpen. Enige tips wat ik kan doen?
  woensdag 10 april 2024 @ 20:40:12 #2
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213163585
Had hem direct teruggestuurd, dat kan bij online aankoop.
Verder, heb je een rechtsbijstandsverzekering?
  woensdag 10 april 2024 @ 20:48:06 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_213163690
Het heeft veel te lang geduurt inderdaad maar het probleem wordt op deze manier toch opgelost of ben ik scheel? Dus mijn advies is om het product te retourneren en eventueel een nieuwe te bestellen of als je het geld terug krijgt misschien uitgeven aan iets anders. Hoe lang duurt die procedure?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 10 april 2024 @ 20:48:21 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_213163694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had hem direct teruggestuurd, dat kan bij online aankoop.
Verder, heb je een rechtsbijstandsverzekering?
En dit inderdaad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_213163863
Ik zou ze een brief sturen waarin je ze 2 weken de tijd geeft om het probleem op te lossen (stuur een nieuw scherm en een retourlabel voor het oude scherm bv) en als dit niet lukt dat je dan de koop wil ontbinden. (Dat is waar je wettelijk recht op hebt als ik het goed heb)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 10 april 2024 @ 21:00:07 #6
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_213163876
Je moet niet bij de fabrikant maar bij de verkoper zijn.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 21:03:03 #7
74056 crew  ToT
pi_213163927
Eerst maar een nieuwe bestellen en dan die kapotte terug sturen, zodat je niet zonder monitor zit?

Verder zie ik het probleem niet zo, behalve natuurlijk dat het veel te lang geduurd heeft.
pi_213164312
Niet met fabrikant uitvechten maar met de winkel waar je het hebt gekocht
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_213164319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had hem direct teruggestuurd, dat kan bij online aankoop.
Verder, heb je een rechtsbijstandsverzekering?
Dat heb ik dus gelijk geprobeerd maar een half jaar verder zitten we hier nog.
En nee dat heb ik niet.
pi_213164338
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:00 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Je moet niet bij de fabrikant maar bij de verkoper zijn.
Ik heb rechstreeks bij de samsung webshop gekocht.
  woensdag 10 april 2024 @ 21:30:00 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213164382
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:25 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
Dat heb ik dus gelijk geprobeerd maar een half jaar verder zitten we hier nog.
En nee dat heb ik niet.
Je kan online aankopen direct terugsturen ook zonder reden op te geven. Zou voor de toekomst trouwens wel een rechtsbijstandsverzekering afsluiten
pi_213164425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
Eerst maar een nieuwe bestellen en dan die kapotte terug sturen, zodat je niet zonder monitor zit?

Verder zie ik het probleem niet zo, behalve natuurlijk dat het veel te lang geduurd heeft.
Ik heb geen geld voor een nieuwe, en ik wil gewoon dat de monitor omgeruild word zoals meermaals beloofd. Tevens gaat het mij ook gewoon om het principe, dit moet gewoon probleemloos kunnen zoals ze dat ook eerst aangaven. Tevens vertrouw ik ook niet dat ze mijn geld nu nog terug geven gezien hoe alles gaat of dat ik straks nog een half jaar zonder monitor ook nog eens zit dat risico ga ik niet lopen.

Omruiling of niks.
  woensdag 10 april 2024 @ 21:33:59 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213164436
Ze bieden je nu toch (eindelijk) een nieuwe aan?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 10 april 2024 @ 21:35:50 #14
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
  woensdag 10 april 2024 @ 23:06:20 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_213165475
Mja, ik begrijp het wel maar zou toch dit aanbod accepteren. Laat het geen principe kwestie worden waardoor je met niets zit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_213165695
Dus een halfjaar lang loop je eerst (20x) alleen maar te bellen maar nu pas stuur je de eerste mail? 8)7
pi_213165707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:37 schreef KaleOssan het volgende:
Dit klopt niet... want een cluster dode pixels is precies wel een reparatie/technische klacht...
Ze bedoelen dat de monitor niet gerepareerd kan worden en dus vervangen moet worden (terwijl ze geen voorraad hadden).
pi_213165718
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:46 schreef r_one het volgende:
Dus een halfjaar lang loop je eerst (20x) alleen maar te bellen maar nu pas stuur je de eerste mail? 8)7
Nee ze willen al die hele tijd contact met mij opnemen maar deden dit niet. Nu pas voor het eerst in een half jaar is contact met mij opgenomen.
pi_213165778
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:54 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
Nee ze willen al die hele tijd contact met mij opnemen maar deden dit niet. Nu pas voor het eerst in een half jaar is contact met mij opgenomen.
En jij kon zelf hun niet mailen of schrijven? Een halfjaar lang niet? Je hebt gewoon afgewacht (en maar bellen, en maar bellen), een halfjaar lang?
pi_213168537
Ik zie het probleem niet, stuur dat ding terug en bestel een nieuwe.
.
  vrijdag 12 april 2024 @ 08:59:40 #21
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_213176823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:37 schreef KaleOssan het volgende:

"Ik hoop dat dit bericht u goed bereikt. Hierbij wil ik u informeren dat we uw dossier in behandeling hebben genomen. Tijdens ons onderzoek hebben we geconstateerd dat er onlangs zich systematische problemen hebben voorgedaan met de aanvraag van de omruiling. Om een snelle en passende oplossing te bieden, hebben we besloten dat het beste is dat u het product retourneert en vervolgens de bestelling opnieuw plaatst tegen dezelfde prijs. Ik begrijp dat de afhandeling van dit dossier langer duurt dan verwacht, maar dit komt omdat we hebben gewacht op beschikbare voorraad.

Enige tips wat ik kan doen?
Een tip: terugsturen en een nieuwe bestellen, zoals de fabrikant nu zelf voorstelt.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_213176848
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 12:10 schreef Fer het volgende:
Ik zie het probleem niet, stuur dat ding terug en bestel een nieuwe.
Denk dat het probleem is dat TS bang is dat hij dan lang zit te wachten op het geld terug, en dus een vervangende monitor moet voorschieten, enigszins begrijpelijk.

Helaas is het (volgens mij) wel zo dat ze je een juridisch redelijke oplossing geboden hebben, die accepteer je, of niet. Aanvechten lijkt mij totaal kansloos.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_213194189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:04 schreef shazaam het volgende:
ang zit te wachten op het geld terug, en dus een vervangende monitor moet voorschieten, enigszins begrijpelijk.
En inderdaad geld terug hoef ik niet, aangezien het normaal is als een defect product gewoon laat vervangen zonder een nieuwe te bestellen. Dat is toch van den zotte?

Punt is zij hebben mij al een half jaar een oplossing aangeboden maar er werd nooit doorgevolgd door hun.. dit is weer een oplossing die word aangeboden word... en er is geen reden om te denken dat dit nu anders zal gaan omdat ze niks anders hebben laten zien.

En tevens klopt het niet wat er in hun mail staat. want wat is dit dan, administratieve fout? dit gaat juist om een reperate/technische fout.
  zaterdag 13 april 2024 @ 19:33:49 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213194272
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
En inderdaad geld terug hoef ik niet, aangezien het normaal is als een defect product gewoon laat vervangen zonder een nieuwe te bestellen. Dat is toch van den zotte?

Punt is zij hebben mij al een half jaar een oplossing aangeboden maar er werd nooit doorgevolgd door hun.. dit is weer een oplossing die word aangeboden word... en er is geen reden om te denken dat dit nu anders zal gaan omdat ze niks anders hebben laten zien.

En tevens klopt het niet wat er in hun mail staat. want wat is dit dan, administratieve fout? dit gaat juist om een reperate/technische fout.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:33 schreef Lienekien het volgende:
Ze bieden je nu toch (eindelijk) een nieuwe aan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_213194492
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
En inderdaad geld terug hoef ik niet, aangezien het normaal is als een defect product gewoon laat vervangen zonder een nieuwe te bestellen. Dat is toch van den zotte?

Punt is zij hebben mij al een half jaar een oplossing aangeboden maar er werd nooit doorgevolgd door hun.. dit is weer een oplossing die word aangeboden word... en er is geen reden om te denken dat dit nu anders zal gaan omdat ze niks anders hebben laten zien.

En tevens klopt het niet wat er in hun mail staat. want wat is dit dan, administratieve fout? dit gaat juist om een reperate/technische fout.
Je kunt voor zover ik lees gratis een nieuwe krijgen, lijkt me toch de ideale oplossing?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213195128
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
En tevens klopt het niet wat er in hun mail staat. want wat is dit dan, administratieve fout? dit gaat juist om een reperate/technische fout.
Zie post #17.
Wel le-zen.
pi_213196572
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt voor zover ik lees gratis een nieuwe krijgen, lijkt me toch de ideale oplossing?
Ik heb al 4 emails staan om de monitor te retourneren of het nou een retournering is of een omruiling ik krijg verder geen contact met het bedrijf wat mijn monitor moet komen ophalen!!

En nogmaals ik ga niet het risico lopen om lang op mijn geld te wachten of het niet terug te krijgen of straks zonder monitor te zitten. Wat heel reeel is met hoe hun zaken doen tot dus zover.

Zoals hier ben ik niet de enige
https://eu.community.sams(...)/td-p/8506511/page/2
pi_213196708
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
Ik heb al 4 emails staan om de monitor te retourneren of het nou een retournering is of een omruiling ik krijg verder geen contact met het bedrijf wat mijn monitor moet komen ophalen!!

En nogmaals ik ga niet het risico lopen om lang op mijn geld te wachten of het niet terug te krijgen of straks zonder monitor te zitten. Wat heel reeel is met hoe hun zaken doen tot dus zover.

Zoals hier ben ik niet de enige
https://eu.community.sams(...)/td-p/8506511/page/2
Tja, als jij liever hun aanbod weigert moet je het zelf weten, maar dan sta je niet sterk vrees ik
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 13 april 2024 @ 21:45:38 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_213196950
Kan je ze niet vragen om de ruil in een winkel van ze te doen zodat je meteen met een nieuwe monitor terug kan gaan? Schiphol lijkt een winkel te hebben?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_213202038
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:33 schreef KaleOssan het volgende:
Omruiling of niks.
En, is dat inmiddels gelukt?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 14 april 2024 @ 19:21:51 #31
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_213210415
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
Ik heb al 4 emails staan om de monitor te retourneren of het nou een retournering is of een omruiling ik krijg verder geen contact met het bedrijf wat mijn monitor moet komen ophalen!!

En nogmaals ik ga niet het risico lopen om lang op mijn geld te wachten of het niet terug te krijgen of straks zonder monitor te zitten. Wat heel reeel is met hoe hun zaken doen tot dus zover.

Zoals hier ben ik niet de enige
https://eu.community.sams(...)/td-p/8506511/page/2
Je kan een Samsung winkel opzoeken

https://www.samsung.com/nl/samsung-experience-store/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_213210443
De escalatie afdeling, daar sturen ze raketten op klanten af 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213253061
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 21:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Tja, als jij liever hun aanbod weigert moet je het zelf weten, maar dan sta je niet sterk vrees ik
Ik heb hun aanbod van omwisseling geaccepteerd! en dat is ook waar ik recht op heb. Zo simpel als dat is het?
pi_213253356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:11 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
Ik heb hun aanbod van omwisseling geaccepteerd!
Dus opgelost?!

Slotje.
pi_213253471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef r_one het volgende:

[..]
Dus opgelost?!

Slotje.
Nee, ze laten me nog steeds in circels draaien. Ze accepteren het, dan nemen ze het terug, dan accepteren ze het etc.
pi_213253496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:38 schreef KaleOssan het volgende:

[..]
Nee, ze laten me nog steeds in circels draaien. Ze accepteren het, dan nemen ze het terug, dan accepteren ze het etc.
Dus aanbod (toch) niet geaccepteerd?!

Slotje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')