Nee. Morgen nieuwe kansen.quote:Op maandag 15 april 2024 18:13 schreef Tegan het volgende:
Eerste werkdagje van de week weer overleefd iedereen?
Ik weet het mopquote:Op maandag 15 april 2024 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterker nog; dat is het nog steeds.
Michael Kiwanuka · Song · 2016
Uiteraard!quote:Op maandag 15 april 2024 18:13 schreef Tegan het volgende:
Eerste werkdagje van de week weer overleefd iedereen?
quote:
Goed bezig. Ik ga vrijdag naar kantoor ik verwacht dan ook wel een vrijmiboquote:Op maandag 15 april 2024 18:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jezelf uitnodigen helpt.
Woensdag ook een borrel.
Familie van vriendin heeft er eentje. In the middle of nowhere, met een sauna, direct aan een meer gelegen. Heerlijk daarquote:
Nou ik vond een in Denemarken wel een droomquote:Op maandag 15 april 2024 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Familie van vriendin heeft er eentje. In the middle of nowhere, met een sauna, direct aan een meer gelegen. Heerlijk daar
Das best snelquote:Op maandag 15 april 2024 18:40 schreef Tegan het volgende:
Hierna heb ik denk ik weer sociaal genoeg gedaan tot Koningsdag ofzo.
Ik heb een uitnodiging ontvangen van een vriend om koningsdag te vieren in een villa die behoort aan de NL ambassade. Voel me heul belangrijk nuquote:Op maandag 15 april 2024 18:40 schreef Tegan het volgende:
Hierna heb ik denk ik weer sociaal genoeg gedaan tot Koningsdag ofzo.
Doenquote:Op maandag 15 april 2024 18:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou ik vond een in Denemarken wel een droom
Dit ga je wel doen he. Zeg me dat je dit gaat doen.quote:Op maandag 15 april 2024 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging ontvangen van een vriend om koningsdag te vieren in een villa die behoort aan de NL ambassade. Voel me heul belangrijk nu
Oeh, leuk toch?quote:Op maandag 15 april 2024 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging ontvangen van een vriend om koningsdag te vieren in een villa die behoort aan de NL ambassade. Voel me heul belangrijk nu
Als ze bitterballen hebbenquote:Op maandag 15 april 2024 18:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit ga je wel doen he. Zeg me dat je dit gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |