SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leven zoals het leven is
Wordt al moeilijk zat voor deze Oranje-selectie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk best wel een leuke poule voor dit hele EK-concept.
Polen en Oostenrijk moet je toch kunnen verslaan lijkt me. Tweede in de poule worden is - op papier - beter dan poulewinnaar worden omdat je in de volgende ronde dan Slowakije / Oekrane treft ipv Tsjechi / Turkije*quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt al moeilijk zat voor deze Oranje-selectie.
Op papier zou het moeten kunnen maar het is allemaal zo broos bij dit Nederlands elftal.quote:Op maandag 22 april 2024 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Polen en Oostenrijk moet je toch kunnen verslaan lijkt me. Tweede in de poule worden is - op papier - beter dan poulewinnaar worden omdat je in de volgende ronde dan Slowakije / Oekrane treft ipv Tsjechi / Turkije*
*er van uitgaande dat Belgi en Portugal gewoon 1e worden in hun poule.
Heb jij Polen zien spelen de laatste jaren?quote:Op maandag 22 april 2024 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op papier zou het moeten kunnen maar het is allemaal zo broos bij dit Nederlands elftal.
Wat bedoel je met EK-conceptquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk best wel een leuke poule voor dit hele EK-concept.
Op papier ? Broos ?quote:Op maandag 22 april 2024 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op papier zou het moeten kunnen maar het is allemaal zo broos bij dit Nederlands elftal.
En de bal is rond.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je de eerste wedstrijd tegen Polen punten laat liggen ( en dat zou zo maar kunnen ) , gaat het nog lastig worden en kan je zomaar na de poulefase naar huis.....
Het kan nog alle kanten op.quote:
Ik zat me later te bedenken. Als je de eerste wedstrijd van Polen wint, zet je gelijk een goede stap naar de volgende ronde,...quote:
Ik moet denken aan Michels na de eerste wedstrijd op EK-88. Nederland-Rusland 0-1. Dat ze erg goed hadden gespeeld en hij er nog alle vertrouwen in had. Hij bracht wel van Basten in tegen Engeland. Als Bosman tegen Rusland had gescoord waren we misschien nooit Europees kampioen geworden op dat toernooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik zat me later te bedenken. Als je de eerste wedstrijd van Polen wint, zet je gelijk een goede stap naar de volgende ronde,...
Zo raar was het ook weer niet om van Basten op de bank te zetten, want volgens mij was die bijna het hele seizoen geblesseerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Michels na de eerste wedstrijd op EK-88. Nederland-Rusland 0-1. Dat ze erg goed hadden gespeeld en hij er nog alle vertrouwen in had. Hij bracht wel van Basten in tegen Engeland. Als Bosman tegen Rusland had gescoord waren we misschien nooit Europees kampioen geworden op dat toernooi.
Het is sowieso niet de makkelijkste poule. Maakt het wel leuker.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:32 schreef hhh38 het volgende:
Oostenrijk is erg goed de laatste tijd onder Rangnick, kan nog lastig worden om die onder je te houden.
Polen 0 punten gok ik maatquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet de makkelijkste poule. Maakt het wel leuker.
Het clubvoetbal stelt er niks meer voor. Is het buiten Polen, buiten Lewa, ook zo triest qua spelers?quote:
Morgen is de selectie bekendmaking.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het clubvoetbal stelt er niks meer voor. Is het buiten Polen, buiten Lewa, ook zo triest qua spelers?
We zullen alles op alles moeten zetten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:32 schreef hhh38 het volgende:
Oostenrijk is erg goed de laatste tijd onder Rangnick, kan nog lastig worden om die onder je te houden.
Bovendien zijn er geen makkelijke tegenstanders op dit niveau....quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet de makkelijkste poule. Maakt het wel leuker.
In Nederland is het ook niet veel soeps.....quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het clubvoetbal stelt er niks meer voor. Is het buiten Polen, buiten Lewa, ook zo triest qua spelers?
Klopt. Zowel buiten als in Nederland. Dit is duidelijk n van de mindere lichtingen en periode. We zijn de afgelopen 40 jaar wel verwend geweest voor een "klein landje. Eigenlijk niet de afgelopen 40 jaar. Meer vanaf 1984 tot 2014.quote:Op woensdag 29 mei 2024 02:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
In Nederland is het ook niet veel soeps.....
6 punten voor Nederland, je bent nog positief ingesteld.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Voorspellingen:
Zondag 16 juni 2024
15:00 Polen v Nederland (Hamburg) 0-2
Maandag 17 juni 2024
21:00 Oostenrijk v Frankrijk (Dsseldorf) 1-2
Vrijdag 21 juni 2024
18:00 Polen v Oostenrijk (Berlijn) 1-1
21:00 Nederland v Frankrijk (Leipzig) 1-2
Dinsdag 25 juni 2024
18:00 Nederland v Oostenrijk (Berlijn) 1-0
18:00 Frankrijk v Polen (Dortmund) 0-0
Dat hele 'we kunnen er niets van' of 'dit is het slechtste Oranje ooit' sfeertje is wel een beetje overdreven ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
6 punten voor Nederland, je bent nog positief ingesteld.
Mee eens, ik denk dat we qua selectie wel degelijk (veel) beter zijn dan Polen en Oostenrijk. Ik denk dat Nederland dus ook 2e moet kunnen worden in deze poule.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat hele 'we kunnen er niets van' of 'dit is het slechtste Oranje ooit' sfeertje is wel een beetje overdreven ook.
In 1990 haalden we de tweede ronde met 3 punten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
6 punten voor Nederland, je bent nog positief ingesteld.
Gebeurde dit eerder niet ook al met Milik vlak voor een eindtoernooi? Heeft weinig geluk.quote:
11 doelpunten in 2 jaar.quote:
https://www.nu.nl/ek-voet(...)s-zonder-mbappe.htmlquote:Een week voor de start van het EK stelde titelfavoriet Frankrijk teleur met een doelpuntloos gelijkspel tegen Canada. Bondscoach Didier Deschamps vindt het zorgwekkend dat zijn ploeg zo moeizaam speelde zonder Kylian Mbapp in de basis.
Mbapp had woensdag in de oefeninterland tegen Luxemburg een bloeduitstorting aan zijn knie opgelopen. De sterspeler van de Fransen kon daardoor zondag tegen Canada hooguit een kwartier spelen. In de 74e minuut kwam hij binnen de lijnen voor Marcus Thuram.
Grote zorgen zijn er in het Franse kamp niet om de fitheid van Mbapp. De kersverse aanvaller van Real Madrid zei na de wedstrijd dat het "heel goed" met hem gaat. Deschamps benadrukte dat hij geen risico met zijn beste speler heeft genomen.
De bondscoach erkende wel dat de afwezigheid van Mbapp in de basisploeg zijn weerslag op Frankrijk had. "Het is duidelijk dat het team, met of zonder Kylian, anders is", zei Deschamps op zijn persconferentie. "Zijn kwaliteiten staan buiten kijf."
Frankrijk kon een week voor de eerste EK-wedstrijd tegen Oostenrijk geen indruk maken tegen Canada. Oranje won vrijdag nog met 4-0 van de Canadezen. "Vanavond was een tegenslag", zei Deschamps. "Dat is goed. Dit maakt ons bewust van wat ons op het EK te wachten staat."
Na de eerste wedstrijd tegen Oostenrijk speelt Frankrijk volgende week vrijdag tegen het Nederlands elftal (aftrap 21.00 uur in Leipzig). Daarna wacht nog een duel met Polen (25 juni). Frankrijk stelde de afgelopen edities teleur op het EK. In 2000 won de wereldkampioen van 2018 voor het laatst de Europese titel.
Nederland kan beter 2e worden in de poule, krijgen ze daarna waarschijnlijk Slowakije of Oekrane.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:04 schreef byah het volgende:
Op basis van de laatste wedstrijden hebben ze nog kans op winst van Frankrijk. Ik gok op een eerste plaats in de poule en er dan tegen Tsjechie, Georgie of Turkijke eruit.
Kein gelul, fuallen!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland kan beter 2e worden in de poule, krijgen ze daarna waarschijnlijk Slowakije of Oekrane.
Mooi, kunnen die lekker op tijd naar huisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |