SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leven zoals het leven is
Wordt al moeilijk zat voor deze Oranje-selectie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk best wel een leuke poule voor dit hele EK-concept.
Polen en Oostenrijk moet je toch kunnen verslaan lijkt me. Tweede in de poule worden is - op papier - beter dan poulewinnaar worden omdat je in de volgende ronde dan Slowakije / Oekraïne treft ipv Tsjechië / Turkije*quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt al moeilijk zat voor deze Oranje-selectie.
Op papier zou het moeten kunnen maar het is allemaal zo broos bij dit Nederlands elftal.quote:Op maandag 22 april 2024 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Polen en Oostenrijk moet je toch kunnen verslaan lijkt me. Tweede in de poule worden is - op papier - beter dan poulewinnaar worden omdat je in de volgende ronde dan Slowakije / Oekraïne treft ipv Tsjechië / Turkije*
*er van uitgaande dat België en Portugal gewoon 1e worden in hun poule.
Heb jij Polen zien spelen de laatste jaren?quote:Op maandag 22 april 2024 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op papier zou het moeten kunnen maar het is allemaal zo broos bij dit Nederlands elftal.
Wat bedoel je met EK-conceptquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk best wel een leuke poule voor dit hele EK-concept.
Op papier ? Broos ?quote:Op maandag 22 april 2024 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op papier zou het moeten kunnen maar het is allemaal zo broos bij dit Nederlands elftal.
En de bal is rond.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je de eerste wedstrijd tegen Polen punten laat liggen ( en dat zou zo maar kunnen ) , gaat het nog lastig worden en kan je zomaar na de poulefase naar huis.....
Het kan nog alle kanten op.quote:
Ik zat me later te bedenken. Als je de eerste wedstrijd van Polen wint, zet je gelijk een goede stap naar de volgende ronde,...quote:
Ik moet denken aan Michels na de eerste wedstrijd op EK-88. Nederland-Rusland 0-1. Dat ze erg goed hadden gespeeld en hij er nog alle vertrouwen in had. Hij bracht wel van Basten in tegen Engeland. Als Bosman tegen Rusland had gescoord waren we misschien nooit Europees kampioen geworden op dat toernooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik zat me later te bedenken. Als je de eerste wedstrijd van Polen wint, zet je gelijk een goede stap naar de volgende ronde,...
Zo raar was het ook weer niet om van Basten op de bank te zetten, want volgens mij was die bijna het hele seizoen geblesseerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Michels na de eerste wedstrijd op EK-88. Nederland-Rusland 0-1. Dat ze erg goed hadden gespeeld en hij er nog alle vertrouwen in had. Hij bracht wel van Basten in tegen Engeland. Als Bosman tegen Rusland had gescoord waren we misschien nooit Europees kampioen geworden op dat toernooi.
Het is sowieso niet de makkelijkste poule. Maakt het wel leuker.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:32 schreef hhh38 het volgende:
Oostenrijk is erg goed de laatste tijd onder Rangnick, kan nog lastig worden om die onder je te houden.
Polen 0 punten gok ik maatquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet de makkelijkste poule. Maakt het wel leuker.
Het clubvoetbal stelt er niks meer voor. Is het buiten Polen, buiten Lewa, ook zo triest qua spelers?quote:
Morgen is de selectie bekendmaking.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het clubvoetbal stelt er niks meer voor. Is het buiten Polen, buiten Lewa, ook zo triest qua spelers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |