Geef eens een voorbeeld van een blank christenlijk waarvan extreem rechts zegt dat is geen Nederlander of nog mooier waa een 3e generatie niet uit nederland komtquote:
Dit dus. Maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Sorry voor mijn taalgebruik, maar anders dan cancerdom kan ik dit programma in verval toch niet noemen. Je zit met een besnorde partyflock/opel calibra-puber van 80 en een met pillen op de been gehouden man met een flinke verstandelijke beperking aan een tafel de stand van zaken in Nederland of godbetert de wereld door te nemen.
GTST ook.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:14 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Al jarenlang een van de beter bekeken programma's naast de journaals.
Door debielen, voor debielen.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:14 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Als Rudolph projectielbrakend een vuist in zijn reet probeert te duwen tijdens het bakken van grootmoeders cake heeft 24kitchen ook 2 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:14 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Zeeëgelquote:Op woensdag 10 april 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koeieuier was zo'n mooi woord. Het is nu helaas koeienuier. Weg klinkers-record.
"Vroeger" niet. Was een prima voetbal-discussie programma. Maar nu zit Gijp met een dildo op z'n hoofd de wereldpolitiek te duiden.quote:
Niks mis met ageren tegen Derksen, ik moet hem niets sinds hij over Fortuna en Roda zei dat ze zich niet moesten aanstellen, en oude sentimenten los moesten laten terwijl die clubs opgeheven zouden moesten worden vanwege FC Limburg en een half jaar later loopt hij te krijsen dat de Eagles een te modern shirt/logo hadden en niet meer zou gaan kijken.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ageer al tijden tegen hem. Werd er op FOK! om verketterd en er werden door een mod zelfs posts van me verwijderd hierover. Dat ik niet moest zeuren en of dan niet moet kijken. Dus het is niet zo dat ik dit er uit pik.
Een dikzak in Paulus de Boskabouter look.quote:
Vroeger was alles beter. Vandaag geleerd dat oom van "Gijp" trainer was van SC Veendam en de Snor.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Vroeger" niet. Was een prima voetbal-discussie programma. Maar nu zit Gijp met een dildo op z'n hoofd de wereldpolitiek te duiden.
Ik zou betalen om dat te zien.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Als Rudolph projectielbrakend een vuist in zijn reet probeert te duwen tijdens het bakken van grootmoeders cake heeft 24kitchen ook 2 miljoen kijkers.
Dit was 100% racisme.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:16 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Alles draait erom dat hij een kleurtje heeft, zonder het kleurtje had derksen niet de link met Suriname gemaakt.
Ome Cor was één van de beste Feijenoorders ooit. Sterker nog, topscorer allertijden. En vroeger was het voetbal idd beter.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Vandaag geleerd dat oom van "Gijp" trainer was van SC Veendam en de Snor.
Wierd Duk is echt raar.quote:
quote:
Angstschreeuw. Het medeklinker record.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koeieuier was zo'n mooi woord. Het is nu helaas koeienuier. Weg klinkers-record.
Verkrachting moet gewoon kunnen. Is grappig blijkbaar.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Derksen slaat weer volledig de plank mis. Dingen als het 'kaarsenverhaal' vond ik wel grappig en dat moet gewoon kunnen. Maar door zijn opmerkingen over Joden en nu dit weer is het misschien wel eens tijd dat Johan met zijn welverdiende pensioen gaat. Sowieso zit je bij VI naar herhalingen van meningen en anekdotes van Johan te kijken die je de afgelopen jaren al meermaals eerder hebt gehoord.
Nou zeg wat werd Baudet aangepakt tijdens de partij conventie van FvD.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig dat het programma alleen serieus genomen wordt als de deugbrigade op de pik getrapt wordt.
Toen Baudet aangepakt werd was het allemaal maar overtrokken
Doel meer op 'liquideren-gate' mocht je dat mee hebben gekregen.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou zeg wat werd Baudet aangepakt tijdens de partij conventie van FvD.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |