abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 14:50:38 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_213159240
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:38 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Hij heeft iig een bepaald soort belegen gedachtengoed dat er dagelijks bij +800.000 kijkers in gemasseerd wordt.
Dat niet alleen hij zegt dat ze hem zgn niet serieus moeten nemen. Dat doen ze nou juist wel. En dat weet ie dondersgoed. Eerst FvD, daarna BBB en NSC......nu PVV. Hij is niet alleen de oorzaak dat die partijen scoren of stijgen, maar wél één van de redenen. Van hun uitgebreide partijprogramma's moeten ze het niet hebben. Van populistisch geraasbral wel. Plus dat rechts tegenwoordig veel meer mag zeggen of veel meer aan het woord komt. Tot aan extreem rechts met ON toe. BNN/Vara is niet meer in Op1. Iedere ochtend heeft het zelfverklaarde rechtse WNL het ontbijtprogramma op NPO1, en op zondagochtend een uurlang het vrije woord. 1+1+1+1 is..........

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213159242
Oh, is het jaarlijkse Derksen relletje weer aangebroken? Ik pak alvast de bingokaart:
.
X Kamerleden spreken hun verontwaardiging uit op Twitter
X Tafelgasten die moesten lachen om opmerking worden ook geshamed
X AD maakt eerste artikel over incident
X Na x-aantal tweets maakt NOS ook een artikel over incident
O Angela de Jong maakt vernietigende column met termen als gedateerde zeiksnor
O Vrouwelijke columnisten spreken ongenoegen uit tijdens uitzending Jeroen en Sophie
O Mediaprominenten als Tim Hofman, Georgina Verbaan en Akwasi roepen op tot een boycot
O Johan Derksen reageert onverschillig met termen als woke en cancelcultuur in eerstvolgende VI-uitzending
O Wilfred Genee snapt het tegengeluid allemaal heel erg goed
O Rene van der Gijp zegt hele aflevering niks en maakt een grap over een penis
O John de Mol wordt opgeroepen het programma stop te zetten, maar laat niks van zich horen
O Mediarelletje duurt een paar dagen, Johan Derksen kondigt vertrek aan
O Medialandschap reageert verontwaardigd over cancelcultuur, je mag namelijk niks meer zeggen tegenwoordig
O Na dagen van speculatie door programma's als Boulevard en Show Nieuws komt Vandaag Inside weer terug op de buis.
O Publiek gaat uit zijn dak in eerstvolgende afleveirng
O Johan Derksen steekt zijn middelvinger op naar alle wokemensen
  woensdag 10 april 2024 @ 14:51:30 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_213159245
Alle ouwe "TV-sportmannen" moeten eens wat minder op TV komen.
Of minder onzin uitslaan.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_213159248
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:27 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Het is eigenlijk bijzonder frapant. Bij mijn weten (ik zie het niet terug in de tekst) heeft Derksen niks gezegd over zijn huidskleur.

Stel dat Habtuma nu blank was geweest en uit Frankrijk was gekomen, dan was deze fophef er niet geweest. Dus eigenlijk zijn de racisme-roepers zelf de grootste racisten om zij wél dat onderscheid in kleur maken waar ik dat Derksen niet heb zien/horen doen.
Waar denk jij dat Derksen zijn reactie op baseert? 😂
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 14:52:00 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_213159251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:39 schreef obligataire het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, maar in dit geval is Derksen goed fout. Ik ken die politicus verder niet maar het lijkt me dat zich uitstekend heeft aangepast dus dan is die opmerking van Derksen zéér ongepast. Maar ja die voelt zich onkwetsbaar omdat hij goede kijkcijfers haalt.
Aan wie aangepast? En waarom moet je je aanpassen ?Hij is op z'n achtste maand geadopteerd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213159252
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:45 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Of hij racistisch is durf ik niet te zeggen, hij is werkelijk bot over alles en iedereen. Zeikt iedereen af, het is een bromsnor. Er gaat geen aflevering voorbij zonder dat Derksen wel een botte opmerking maakt over iemand, maar de ophef is er alleen als de botte opmerking gaat over iemand uit de door links aangewezen slachtoffergroep. Kijk alleen maar al naar de kritiek op voetballers, zodra de voetballers donker zijn is er gekrijs, zodra ze blank zijn hoor en lees je er niets over, terwijl hij week in week uit wel een blanke voetballer op de hak neemt.

Zal geen traan laten als die gast van de buis verdwijnt, vind het maar een kwal, maar dan verdwijnen omdat hij een botte boer is tegen alles en iedereen, niet verdwijnen omdat links het niet leuk vind dat hij hun gekozen slachtoffergroep ook afvalt, want dat is gewoon racisme.
Ik ben geen Derksen expert, maar als hij een blanke voetballer op de hak neemt, doet hij dat dan op basis van zijn huidskleur/afkomst? Ik heb sowieso niks met types die het leuk vinden om anderen op de hak te nemen, maar niet alles is meteen racistisch. Dit geval komt toch wel in de buurt van racisme.
pi_213159259
Wel een interessante discussie.

De Hoop geen Fries noemen omdat hij daar opgegroeid is.
Toch wordt dit wel vaak gedaan met Morrokanen , Turken, Surinamers etc. die in Nederland geboren zijn en getogen.

Die worden openlijk toch ook nog "die Turken, Surinamers" etc. genoemd.
Dat is dan ook net zo racistisch om ze geen Nederlander te noemen
  woensdag 10 april 2024 @ 14:57:16 #58
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_213159296
Derksen slaat weer volledig de plank mis. Dingen als het 'kaarsenverhaal' vond ik wel grappig en dat moet gewoon kunnen. Maar door zijn opmerkingen over Joden en nu dit weer is het misschien wel eens tijd dat Johan met zijn welverdiende pensioen gaat. Sowieso zit je bij VI naar herhalingen van meningen en anekdotes van Johan te kijken die je de afgelopen jaren al meermaals eerder hebt gehoord.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_213159344
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik ben geen Derksen expert, maar als hij een blanke voetballer op de hak neemt, doet hij dat dan op basis van zijn huidskleur/afkomst? Ik heb sowieso niks met types die het leuk vinden om anderen op de hak te nemen, maar niet alles is meteen racistisch. Dit geval komt toch wel in de buurt van racisme.
Jij beseft dat Derksen nu ook niets over de huidskleur heeft gezegd? Het is iemand uit Ethiopië, die zichzelf Fries noemt, en Derksen vind dat niet zo. Iemand die in Limburg is geboren is ook geen Fries als hij daar gaat wonen, en daar zal 0 ophef over zijn. De reden dat er nu ophef over is komt omdat deze jongen een donkere huidskleur heeft, en dan is alle kritiek of domme botte Derksen opmerkingen natuurlijk "racisme".

Als daar een Chinees had gestaan had Derksen exact hetzelfde gezegd, gevolgd door 0 ophef, en we weten het allemaal. Derksen riep ook al tijden dat de Joden het over zichzelf hebben afgeroepen, het geweld vanuit Gaza. Zodra er een aanslag is op een moskee en Derksen roept dat de moslims het over zichzelf hebben afgeroepen is er ophef.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213159347
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je moet het filmpje kijken. Zijn opmerking "Ik ben toch ook geen Surinamer" spreekt boekdelen.
Welke boekdelen?

Hier trap ik niet in :9
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 15:03:44 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_213159354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Derksen slaat weer volledig de plank mis. Dingen als het 'kaarsenverhaal' vond ik wel grappig en dat moet gewoon kunnen. Maar door zijn opmerkingen over Joden en nu dit weer is het misschien wel eens tijd dat Johan met zijn welverdiende pensioen gaat. Sowieso zit je bij VI naar herhalingen van meningen en anekdotes van Johan te kijken die je de afgelopen jaren al meermaals eerder hebt gehoord.
Kaag een emotionele hekst noemen. Als ze in een interview bijna huilt na beelden van haar dochters die vrezen voor een "aanslag" op haar, noemt ie haar ongeschikt en te emotioneel. Timmermans noemt ie een dikke kabouter. Etc.....

pi_213159359
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:03 schreef tong80 het volgende:

[..]
Kaag een emotionele hekst noemen. Als ze in een interview bijna huilt na beelden van haar dochters die vrezen voor een "aanslag" op haar, noemt ie haar ongeschikt en te emotioneel. Timmermans noemt ie een dikke kabouter. Etc.....

Wat een racist die Derksen!
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 15:04:55 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_213159362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:03 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Jij beseft dat Derksen nu ook niets over de huidskleur heeft gezegd? Het is iemand uit Ethiopië, die zichzelf Fries noemt, en Derksen vind dat niet zo. Iemand die in Limburg is geboren is ook geen Fries als hij daar gaat wonen, en daar zal 0 ophef over zijn. De reden dat er nu ophef over is komt omdat deze jongen een donkere huidskleur heeft, en dan is alle kritiek of domme botte Derksen opmerkingen natuurlijk "racisme".

Als daar een Chinees had gestaan had Derksen exact hetzelfde gezegd, en we weten het allemaal.
"Ik ben toch ook geen Surinamer" Zei-ie. Suriname is ook willekeurig ?

Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 15:05:53 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_213159366
quote:
6s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:04 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Wat een racist die Derksen!
Dat zeg ik niet. Het is gewoon een botte, onverschillige gevaarlijke opportunist.

woensdag 10 april 2024 @ 15:06:46 #65
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_213159372
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat van Timmermans klopt wel een beetje :P
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_213159383
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:51 schreef prunus het volgende:

[..]
Waar denk jij dat Derksen zijn reactie op baseert? 😂
Op het feit dat de Hoop geen Fries is? Althans in de ogen van Derksen dan...
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 15:07:36 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_213159384
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:06 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Dat van Timmermans klopt wel een beetje :P
Welk gedeelte ? ;)

woensdag 10 april 2024 @ 15:10:07 #68
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213159408
Een geit die opgegroeid is en een koeienstal is wel een koe?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_213159411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
"Ik ben toch ook geen Surinamer" Zei-ie. Suriname is ook willekeurig ?

Nee hoor, Derksen is een botte boer, een ouderwetse eikel die gewoon niets te zoeken heeft op TV. Maar ook jij als voetballiefhebber zal Derksen ook al wel langer kennen, en we weten beiden dat hij alles en iedereen afzeikt, dikke mensen, rode mensen, vrouwen, donkere mensen, Belgen, Duitsers, er is een lijn van domme uitspraken te ontdekken. De ophef moet daarom ook gaan over het feit dat iemand zoals Derksen al jaren niks meer op tv te zoeken heeft, dat het een verouderd fossiel is, en niet alleen ophef zodra er nu een jongeman uit Friesland zo'n domme opmerking voor zijn kiezen krijgt omdat deze jongen toevallig donker gekleurd is.

Heb hem eens wat verhalen horen vertellen over hoe ze deden tegen een roodharige voetballer, nou ik heb oorspronkelijk rood haar, jarenlang niets anders gehoord. Nog nooit heeft iemand zich daar druk over gemaakt. Dat is meten met twee maten op basis van uiterlijke kenmerken, dat noemen we racisme. Derksen is een racist, een botte boer, een oud fossiel, maar het kamp wat zich nu zeer selectief druk maakt over zo'n domme uitspraak terwijl ze de rest van zijn uitspraken negeren is geen haar beter. Voor mij had die gast zo'n uitspraak nog niet eens kunnen doen, was hij jaren geleden al van de buis verdwenen, voor iedereen beter.
  woensdag 10 april 2024 @ 15:10:46 #70
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213159418
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Welk gedeelte ? ;)

Hij is te groot voor een kabouter. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213159432
Sorry voor mijn taalgebruik, maar anders dan cancerdom kan ik dit programma in verval toch niet noemen. Je zit met een besnorde partyflock/opel calibra-puber van 80 en een met pillen op de been gehouden man met een flinke verstandelijke beperking aan een tafel de stand van zaken in Nederland of godbetert de wereld door te nemen.
pi_213159439
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
hoogstens een transkoe
pi_213159456
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Sorry voor mijn taalgebruik, maar anders dan cancerdom kan ik dit programma in verval toch niet noemen. Je zit met een besnorde partyflock/opel calibra-puber van 80 en een met pillen op de been gehouden man met een flinke verstandelijke beperking aan een tafel de stand van zaken in Nederland of godbetert de wereld door te nemen.
Al jarenlang een van de beter bekeken programma's naast de journaals.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 15:15:19 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_213159473
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:10 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee hoor, Derksen is een botte boer, een ouderwetse eikel die gewoon niets te zoeken heeft op TV. Maar ook jij als voetballiefhebber zal Derksen ook al wel langer kennen, en we weten beiden dat hij alles en iedereen afzeikt, dikke mensen, rode mensen, vrouwen, donkere mensen, Belgen, Duitsers, er is een lijn van domme uitspraken te ontdekken. De ophef moet daarom ook gaan over het feit dat iemand zoals Derksen al jaren niks meer op tv te zoeken heeft, dat het een verouderd fossiel is, en niet alleen ophef zodra er nu een jongeman uit Friesland zo'n domme opmerking voor zijn kiezen krijgt omdat deze jongen toevallig donker gekleurd is.

Heb hem eens wat verhalen horen vertellen over hoe ze deden tegen een roodharige voetballer, nou ik heb oorspronkelijk rood haar, jarenlang niets anders gehoord. Nog nooit heeft iemand zich daar druk over gemaakt. Dat is meten met twee maten op basis van uiterlijke kenmerken, dat noemen we racisme. Derksen is een racist, een botte boer, een oud fossiel, maar het kamp wat zich nu zeer selectief druk maakt over zo'n domme uitspraak terwijl ze de rest van zijn uitspraken negeren is geen haar beter. Voor mij had die gast zo'n uitspraak nog niet eens kunnen doen, was hij jaren geleden al van de buis verdwenen, voor iedereen beter.
Ik ageer al tijden tegen hem. Werd er op FOK! om verketterd en er werden door een mod zelfs posts van me verwijderd hierover. Dat ik niet moest zeuren en of dan niet moet kijken. Dus het is niet zo dat ik dit er uit pik.

Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 15:16:10 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_213159483
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Koeieuier was zo'n mooi woord. Het is nu helaas koeienuier. Weg klinkers-record. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')